կամ
Կազմակերպություններ
Հետազոտություն և կրթություն
Հ
ՀՀ ԳԱԱ Ֆիզիկական հետազոտությունների ինստիտուտ
Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ հիդրոպոնիկայի հիմնախնդիրների ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ կենսաքիմիայի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ մաթեմատիկայի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ մեխանիկայի ինստիտուտ
ՀՀ փաստաբանների պալատ
ՀՀ ԳԱԱ օրգանական և դեղագործական քիմիայի գիտատեխնոլոգիական կենտրոն
ՀՀ ԱՆ պրոֆ. Ռ.Օ. Յոլյանի անվ. արյունաբանական կենտրոն
ՀՀ ԳԱԱ էկոլոգանոոսֆերային հետազոտությունների կենտրոն
ՀՀ ԳԱԱ բուսաբանության ինստիտուտ
Հայաստանի ազգային արխիվ
Հայաստանի պատմության պետական թանգարան
ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ արևելագիտության ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ ռադիոֆիզիկայի և էլեկտրոնիկայի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ ընդհանուր և անօրգանական քիմիայի ինստիտուտ
ՀՀ փաստաբանական դպրոց
ՀՀ ԳԱԱ քիմիական ֆիզիկայի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ Լ. Ա. Օրբելու անվան ֆիզիոլոգիայի ինստիտուտ
ՀՀ ԳԱԱ Հայկենսատեխնոլոգիա գիտաարտադրական կենտրոն
ՀՀ ԳԱԱ երկրաբանական գիտությունների ինստիտուտ
ՂԵԿԱՎԱՐԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՎԱՐՈՒՄ ԷՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ «BEELINE»-Ի ԳԼԽԱՎՈՐ ՏՆՕՐԵՆ ԱՆԴՐԵՅ ՊՅԱՏԱԽԻՆԸ
ՂԵԿԱՎԱՐԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՎԱՐՈՒՄ ԷՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ «BEELINE»-Ի ԳԼԽԱՎՈՐ ՏՆՕՐԵՆ ԱՆԴՐԵՅ ՊՅԱՏԱԽԻՆԸ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնն այսօր կազմակերպել էր «Ղեկավարին կառավարելու հմտությունները» խորագրով դասընթաց «Beeline»-ի հայաստանյան գրասենյակում:
ԵԹԵ ՈՉ ԵՍ, ԱՊԱ Ո՞Վ. «ԴԱՍԱՎԱՆԴԻ՛Ր, ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԸ ՊԱՏՄԵՑԻՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ
ԵԹԵ ՈՉ ԵՍ, ԱՊԱ Ո՞Վ. «ԴԱՍԱՎԱՆԴԻ՛Ր, ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԸ ՊԱՏՄԵՑԻՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնն այսօր կազմակերպել էր հանդիպում «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» առաջնորդության զարգացման ծրագրի ներկայացուցիչների հետ։
«ԽԵԼԱՑԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ» ՄՈՒՏՔԸ ԵՊՀ
«ԽԵԼԱՑԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ» ՄՈՒՏՔԸ ԵՊՀ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնը «Բլոքչեյն թեքնոլոջիզ քորփորեյշն» ընկերության հետ «Blocklab» ծրագրի շրջանակում այսօր անցկացրին հանդիպում-վեբինար: