կամ
Խմբագիր
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերություն» ՓԲԸ-ին անհրաժեշտ է խմբագիր:

Աշխատանքի նկարագրություն

  • ընկերությունում տպագրվող հայերեն, երբեմն նաև անգլերեն և ռուսերեն տեքստային նյութերի խմբագրական և սրբագրական աշխատանքների իրականացում,
  • տեքստերի բարձր որակի և էթիկական ճշգրտության ապահովում և վերահսկում,
  • տեքստային նյութերի փաստային, քերականական, ուղղագրական և ոճական ճշգրտության ստուգում,
  • մասնակցություն մասնագիտական և սոցիալական միջոցառումներին` Ընկերության ռազմավարությանը համապատասխան,
  • մասնակցություն բաժնի աշխատանքային գործունեության պլանավորման գործընթացին,
  • ըստ անհրաժեշտության խմբագրական այլ աշխատանքների կատարում:

Պահանջվող որակավորումներ

  • բարձրագույն կրթություն բանասիրության կամ ժուռնալիստիկայի ոլորտում,
  • հայերենի, ռուսերեն իև անգլերենի գերազանց իմացություն,
  • առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
  • համակարգչային ծրագրերի (մասնավորապես` MS Word, Internet) գերազանց իմացություն,
  • սեղմ վերջնաժամկետներում, դինամիկ միջավայրում աշխատելու կարողություն,
  • պատասխանատվության զգացում,
  • HTML գիտելիքները և կայքերում խմբագրական փորձը կդիտվի որպես առավելություն:

Ցանկացողները կարող են ռեզյումեները ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 30.12.2015թ.:

Ֆակուլտետ
ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԱՊԱԳԱ ՄԱԳԻՍՏՐԱՆՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԱՊԱԳԱ ՄԱԳԻՍՏՐԱՆՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ԵՊՀ-ի և «ԱՄՔՈՐ Հայաստան» բարեգործական հիմնադրամի համագործակցության արդյունքում մագիստրատուրայի 8 ուսանողի ուսման վճարը կփոխհատուցվի «ԱՄՔՈՐ Հայաստան» հիմնադրամի կողմից:
ԻՆՔՆԱՏԻՊ ԼԻՆԵԼՈՒ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ ՆՎԱՐԴ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆԻՑ
ԻՆՔՆԱՏԻՊ ԼԻՆԵԼՈՒ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ ՆՎԱՐԴ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆԻՑ
Այսօր ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում մեկնարկեց «Գործարար իմիջ և բիզնես էթիկետ» խորագրով երկօրյա սեմինար-դասընթացը:
ՔԻԼԻԱՆ ՎԱՎՈՒ. «ԵՐԲԵՄՆ ՄԵԶ ՀԵՆՑ ՄԻ ՔԱՅԼ Է ՊԵՏՔ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՑ ԽՈՒՍԱՓԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ»
ՔԻԼԻԱՆ ՎԱՎՈՒ. «ԵՐԲԵՄՆ ՄԵԶ ՀԵՆՑ ՄԻ ՔԱՅԼ Է ՊԵՏՔ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՑ ԽՈՒՍԱՓԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ»
Այսօր ԵՊՀ-ում տեղի ունեցավ հանդիպում Ամստերդամի VU համալսարանի դոկտոր, միջազգային HR մասնագետ Քիլիան Վավուի հետ: