կամ
Հասարակության հետ կապերի և մարքեթինգի բաժնի ղեկավար
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«ԱՄԵՐԻԱԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ին անհրաժեշտ է հասարակության հետ կապերի և մարքեթինգի բաժնի ղեկավար:

Աշխատանքի նկարագրություն

  • Ղեկավարել մարքեթինգային ռազմավարության ողջ ցիկլը՝ շուկայի մոնիտորինգ, մրցակիցների վերլուծություն, կանխարգելիչ և պատասխան գործողությունների մշակում՝ շուկայական փոփոխություններին ընդառաջ, հաճախորդների սեգմենտավորում և վարքագծի վերլուծություն՝ հիմնվելով տվյալների մեծ բազաների վերլուծության արդյունքների վրա, մարքեթինգային հաղորդակցման տարաբնույթ ուղիների համար ռազմավարությունների մշակում և դիրքավորման համապատասխան սցենարների կիրառում ընդհանուր բրենդի և գործունեության առանձին ուղղությունների համար:
  • Մշակել և վերահսկել հասարակության հետ կապերի ու մարքեթինգի բյուջեն և ռեսուրսները՝ դրանք համապատասխանեցնելով կազմակերպության ընդհանուր գործարար նպատակներին, ռազմավարություններին և ծրագրերին:
  • Կազմել բրենդի զարգացման/առաջխաղացման կայուն ու հետևողական առաջարկություններ, որոնք գործունեության բոլոր հիմնական ուղղությունները միավորում են մեկ ռազմավարության ներքո:
  • Պատասխանատվություն կրել հասարակության հետ կապերի ու մարքեթինգի բոլոր գործառնությունների մասով ներդրումների եկամտաբերությունը վերլուծելու և գնահատելու համար:
  • Վերահսկել մարքեթինգային հաղորդակցությունը (բրենդինգ, հասարակության հետ հարաբերություններ, գովազդ, միջոցառումներ/BTL, կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն, շուկայի հետազոտություն, թվային մարքեթինգ՝ կայքի կառավարում և զարգացում, SEO, SEM, SMM, Display, բովանդակության կառավարում և կայքի/բջջային հավելվածի ձևավորում), հետևել մարքեթինգային տեքստերի կազմման գործընթացին և այլն:
  • Կիրառել մարքեթինգային միջոցառումների ռազմավարական համալիր, կրճատել ծախսերը, բարձրացնել արդյունավետությունը և ապահովել պատշաճ կատարողական
  • Ղեկավարել ինտեգրված մարքեթինգային ծրագրերի իրականացումը մեկնարկից մինչև ավարտ, հստակեցնել յուրաքանչյուր արշավի նպատակը, ուղղվածությունը, մշակել գնահատման չափանիշները, կրեատիվ հայեցակարգը և դրա ներկայացումը, ինչպես նաև գնահատել զարգացման ընթացքը: 

Պահանջվող որակավորումներ

  • Բարձրագույն կրթություն (մարքեթինգ, հասարակության հետ կապեր, միջազգային գործարարություն, գործարար կառավարում և այլ ոլորտներում)
  • Նվազագույնը 7 տարվա աշխատանքային փորձ ղեկավար պաշտոնում խոշոր և/կամ միջազգային կազմակերպություններում (ցանկալի է՝ ցուցակված հանրային ընկերություններում)
  • Արդյունավետ և բազմաֆունկցիոնալ մարքեթինգային արշավների իրականացման և էլեկտրոնային մարքեթինգի ռազմավարությունների մշակման և իրականացման փորձ
  • Միաժամանակ մի քանի նախագծերի և ընկերությունների հետ աշխատելու ունակություն
  • Վերլուծական, պլանավորման, կանխատեսումներ անելու, բյուջեի կազմման/ֆինանսական հաշվարկների կատարման և մարքեթինգային զարգացած հմտություններ
  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ և բանակցելու ձիրք
  • Գերազանց համակարգչային գիտելիքներ, հատուկ մշակված ծրագրերով աշխատելու փորձ
  • Հայերենի, ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն

Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 28.05.2017թ.:

ԻՆՔՆԱՏԻՊ ԼԻՆԵԼՈՒ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ ՆՎԱՐԴ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆԻՑ
ԻՆՔՆԱՏԻՊ ԼԻՆԵԼՈՒ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ ՆՎԱՐԴ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆԻՑ
Այսօր ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում մեկնարկեց «Գործարար իմիջ և բիզնես էթիկետ» խորագրով երկօրյա սեմինար-դասընթացը:
ՔԻԼԻԱՆ ՎԱՎՈՒ. «ԵՐԲԵՄՆ ՄԵԶ ՀԵՆՑ ՄԻ ՔԱՅԼ Է ՊԵՏՔ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՑ ԽՈՒՍԱՓԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ»
ՔԻԼԻԱՆ ՎԱՎՈՒ. «ԵՐԲԵՄՆ ՄԵԶ ՀԵՆՑ ՄԻ ՔԱՅԼ Է ՊԵՏՔ ՍԹՐԵՍՆԵՐԻՑ ԽՈՒՍԱՓԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ»
Այսօր ԵՊՀ-ում տեղի ունեցավ հանդիպում Ամստերդամի VU համալսարանի դոկտոր, միջազգային HR մասնագետ Քիլիան Վավուի հետ:
ՆՈՐ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ ԵՎ ՆՈՐ ՓՈՐՁ ՀԱՋՈՂՎԱԾ ՍՏԱՐՏԱՓ ԹԻՄ ՈՒՆԵՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
ՆՈՐ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ ԵՎ ՆՈՐ ՓՈՐՁ ՀԱՋՈՂՎԱԾ ՍՏԱՐՏԱՓ ԹԻՄ ՈՒՆԵՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
Այսօր ԵՊՀ Պալեանների անվան դահլիճում մեկնարկեց «Հաջողված ստարտափ թիմեր. ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» խորագրով եռօրյա սեմինար-դասընթացը: