կամ
Պարսկախոս գործընկերների աջակցման մասնագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Դիջիթեյն» ՓԲԸ-ին անհրաժեշտ է պարսկախոս գործընկերների աջակցման մասնագետ:

Հիմնական պարտականություններ

  • Հանդես գալ որպես հաճախորդների հիմնական կոնտակտային անձ և ստեղծել երկարաժամկետ համագործակցություն
  • Աջակցել հաճախորդներին էլեկտրոնային նամակների, հեռախոսի, օնլայն պրեզենտացիաների և հանդիպումների միջոցով
  • Զարգացնել հուսալի խորհրդատվական հարաբերություններ հիմնական գործընկերների և գլխավոր հովանավորների հետ
  • Ապահովել ընկերության կողմից ներկայացվող լուծումների առաջարկների ժամանակին տրամադրումը հաճախորդներին՝ համապատասխան նրանց պահանջներին
  • Բարելավել աշխատանքի իմացությունը կրթական ծրագրերին մասնակցության շնորհիվ, կարդալ մասնագիտական նյութեր
  • Անձնական կապերի պահպանում
  • Մասնակցություն մասնագիտական միջոցառումներին
  • Բաժնի և ընկերության հեղինակության բարելավում և նոր պատվերների ընդունում
  • Հաճախորդների կողմից ընկերության արտադրանքի օգտագործման վերահսկում և վերլուծություն
  • Համագործակցել վաճառքի թիմի հետ նոր հաճախորդների ներգրավման և առկա հաճախորդների հետ համագործակցության զարգացման նպատակով
  • Կապող օղակ հանդիսանալ հաճախորդի և թիմի միջև:

Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն
  • Հաճախորդների սպասարկման կամ գործընկերների աջակցման ոլորտում համապատասխան աշխատանքային փորձ
  • Հայերենի, անգլերենի և պարսկերենի գերազանց իմացություն (ռուսերենի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն)
  • Հաղորդակցման, ներկայացման և ընկերության բոլոր աշխատակիցների, ինչպես նաև ղեկավարների հետ արդյունավետ ներգործելու ունակություններ
  • Հաճախորդների կարիքներին համապատասխան հաճախորդամետ լուծումների պատվիրակման փորձ
  • Մի քանի նախագծերում միաժամանակ աշխատելու ունակություն՝ ուշադիր լինելով մանրուքների նկատմամբ
  • Լսելու, բանակցությունների վարման և ներկայացման գերազանց հմտություններ
  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
  • Արդյունքների վրա հիմնված միջավայրում աճելու կարողությունՄոտիվացիա և բարձր ճնշման տակ աշխատելու ունակություն
  • Առաջադրանքների մեջ առաջնահերթությունները որոշելու հմտություն
  • Քննադատական մտածելակերպ և խնդիրների լուծման հմտություններ
  • Ժամանակի կառավարման և նախագծերի ղեկավարման գերազանց հմտություններ:

Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 31.05.2018թ.:

ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԾԱՆՈԹԱՑԱՆ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻ ՀԵՏ ԲԱՆԱԿՑԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԻ ՆՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԾԱՆՈԹԱՑԱՆ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻ ՀԵՏ ԲԱՆԱԿՑԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԻ ՆՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
Այսօր ԵՊՀ Հովհ. Ադամյան սրահում տեղի ունեցավ «Ո՞ւմ են փնտրում գործատուները. գործատուի հետ բանակցելու արվեստը և հաջողակ կարիերայի գրավականը» թեմայով դասընթացը:
ԵՊՀ-Ի ԵՎ ՎՈՐԼԴ ՎԻԺՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՇՆՈՐՀԻՎ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՈՐ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՆ
ԵՊՀ-Ի ԵՎ ՎՈՐԼԴ ՎԻԺՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՇՆՈՐՀԻՎ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՈՐ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՆ
Այսօր ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ «Տեղահանված հայ երիտասարդ մասնագետների աշխատանքի աջակցում» ծրագրի պաշտոնական բացումը:
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՄԱՑԱՆՑՈՒՄ ԱՆՁԸ ԿԱՐՈՂ Է ԲՐԵՆԴ ԴԱՌՆԱԼ. ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՄԱՑԱՆՑՈՒՄ ԱՆՁԸ ԿԱՐՈՂ Է ԲՐԵՆԴ ԴԱՌՆԱԼ. ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնը և «Smartology Digital Marketing Academy» ընկերությունը համատեղ ուսանողների համար կազմակերպել էին «Ես» բրենդինգ խորագրով սեմինար-դասընթաց, որը վարում էր ընկերության համահիմնադիր Արտակ Հարությունյանը: