Հիմնական պարտականություններ
- Հաճախորդների և գործընկերների բազայի զարգացում
- Նոր հաճախորդների ակտիվ որոնում, զանգեր, գործնական հանդիպումներ
- Հաճախորդների խորհրդատվություն
- Աջակցություն տեխնիկական լուծումների նախագծման հարցում
- Բանակցություններ, կոմերցիոն առաջարկների պատրաստում, պայմանագրերի կնքում
- KPI- ների, վաճառքի պլանների և ծառայողական հանձնարարականների կատարում
- Տեխնիկական որակավորման շարունակական կատարելագործում:
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ
Պահանջներ՝
- Բարձրագույն կրթություն
- Վաճառելու ունակություն ու ցանկություն
- Բանակցությունների և գործարար նամակագրության հմտություններ, գրագետ խոսք
- MS Office-ի լավ իմացություն (Excel / Word / PowerPoint):
Կդիտարկվի որպես առավելություն՝
- Վաճառքների փորձ ՏՏ ոլորտում;
- Սերվերային և ցանցային սարքավորումների ոլորտում գիտելիքներ;
Լրացուցիչ տրվելու է էլեկտրոնային առաջադրանք:
Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 20.10.2020թ