Հիմնական պարտականություններ
- Բազաների և թղթային արխիվի վարույթ,
- Աջակցել ժողովների, հանդիպումների, քննարկումների և այլ միջոցառումների կազմակերպմանը,
- Աջակցել կազմակերպության ղեկավարի գրասենյակային աշխատանքների իրականացմանը, օրակարգի վարում,
- Ներքին և արտաքին հաղորդակցության կազմակերպում (էլեկտրոնային, հեռախոսային ամենօրյա հաղորդակցություն),
- Գործառնական փաստաթղթերի կազմում,
- Տնօրենի կողմից հանձնարարված առաջադրանքների կատարում և վերահսկում։
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն
- Նվազագույնը 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ
- Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն
- Համակարգչային գիտելիքներ, Microsoft Office-ի գերազանց իմացություն
- Գրություններ, նամակներ, հաշվետվություններ գրելու, ինչպես նաև հստակ և պարզ արտահայտված մտքերով գրավոր փաստաթղթեր կազմելու գերազանց կարողություն
- Կազմակերպչական, բանավոր և գրավոր հաղորդակցության գերազանց հմտություններ
- Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն
- Պատասխանատվության բարձր զգացում
- Թիմային աշխատանքի կարողություն
- Ակտիվ և վերլուծական մտածողություն
- Վերջնաժամկետները պահելու կարողություն
- Ճկունություն, փոփոխվող պայմաններին արագ հարմարվելու կարողություն
Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am և hr@kenergo.am էլեկտրոնային հասցեներին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 09.10.2020թ