Աջակցման կենտրոնի մասնագետ ք. Երևան
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Հայփոստ» ՓԲԸ-ին անհրաժեշտ է աջակցման կենտրոնի մասնագետ ք. Երևան։
Հիմնական պարտականություններ
- արագ օգնություն ցուցաբերել աշխատակիցներին խնդիրների լուծման հարցում, բացահայտել, տեղայնացնել և վերացնել սխալները:
- ընդունել և գրանցել HelpDesk համակարգում օգտվողներից ստացված հարցումները, վերահսկել դրանց վերացման գործընթացը:
- օգնություն ցուցաբերել այն ծրագրակազմի ընտրության հարցում, որն անհրաժեշտ է ընկերությանը` իր կարիքներն առավելագույնի հասցնելու համար:
- ընկերության քաղաքականության կողմից հաստատված ծրագրերի և ծրագրային գործիքների տեղադրման և կազմաձևման աշխատանքներ:
- ծանոթանալ և հետևել HelpDesk-ի աշխատանքային կանոնակարգին:
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ
- բարձրագույն կրթություն համապատասխան ոլորտում,
- թիմային աշխատանքի կարողություն,
- անհատական աշխատանքի կարողություն,
- ուշադրություն մանրունքներին,
- սթրեսային իրավիճակում աշխատելու ունակություն,
- պարտաճանաչություն,
- հաղորդակցության հմտություն,
- հայերենի բանավոր և գրավոր գերազանց իմացություն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն:
Ցանկացողները կարող են ռեզյումեներն ուղարկել ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի acc@ysu.am էլեկտրոնային հասցեին` թեմա (Subject) բաժնում նշելով աշխատանքի անվանումը:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է՝ 30.07.2021թ.: