կամ
Կազմակերպություններ
Բիլայն Հայաստան
«Բիլայն»-ը հանդիսանում է հեռահաղորդակցության ծառայությունների ամենախոշոր մատակարարը Հայաստանում: Այն «ՎիմպելԿոմ» ընկերությունների խմբի մեջ ընդգրկված ընկերություններից մեկն է: «ՎիմպելԿոմ»-ը միավորում է ընկերություններ` Ռուսաստանում, Ուկրաինայում, Ղազախստանում, Ուզբեկստանում, Տաջիկստանում, Հայաստանում, Վրաստանում, Ղրղզստանում, Կամբոջայում, Լաոսում, Ալժիրում, Բանգլադեշում, Պակիստանում, Բուրունիում, Կենտրոնական Աֆրիկյան Հանրապետությունում և Իտալիայում:
«Բիլայն»-ի առաջնայնություններից է որակյալ ծառայությունների մատուցումը և հաճախորդներին անհատական մոտեցման ցուցաբերումը:

Ընկերությունը, տրամադրելով հեռահաղորդակցության ծառայությունների լայն ընտրանի, ակտիվորեն ընդլայնում է իր գործունեությունը շուկայի նոր հեռանկարային ոլորտներում: Այն կարևորում է նորարարական գաղափարները` ակտիվորեն ներդնելով լավագույն արդիական լուծումներ:

«Բիլայն Հայաստան»-ի հետ համագործակցում է ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնը :

Գլխավոր տնօրեն` Անդրեյ Պյատախին

Հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Ահարոնյան փ. 2
Հեռ.` (+374 10) 290542, (+374 10) 290541
էլ. հասցե՝ hrm@beeline.am
Կայք` www.beeline.am
Հայտարարություններ
Վաճառքի և սպասարկման գրասենյակի մասնագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Արմենտել ՓԲԸ»-ին (Beeline ապրաքանիշ)անհրաժեշտ է վաճառքի և սպասարկման գրասենյակի մասնագետ:
Մեդիապլանավորման ավագ մասնագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Արմենտել ՓԲԸ»-ին (Beeline ապրաքանիշ)անհրաժեշտ է մեդիապլանավորման ավագ մասնագետ:
Վերլուծության ավագ մասնագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Արմենտել ՓԲԸ»-ին (Beeline ապրաքանիշ) անհրաժեշտ է վերլուծության ավագ մասնագետ:
B2B մարքեթինգի փորձագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔ
«Արմենտել ՓԲԸ»-ին (Beeline ապրաքանիշ) անհրաժեշտ է B2B մարքեթինգի փորձագետ:
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՀԱՍՆԵԼ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՀԱՍՆԵԼ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ
Նոյեմբերի 30-ին ԵՊՀ Ե. Չարենցի անվան դահլիճում տեղի ունեցավ «Զարթուցիչ ինտենսիվ» խորագրով սեմինար-դասընթաց:
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՅՈՒՐԱՑՆՈՒՄ ԵՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳԱՂՏՆԻՔՆԵՐԸ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՅՈՒՐԱՑՆՈՒՄ ԵՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳԱՂՏՆԻՔՆԵՐԸ
Այսօր ԵՊՀ-ում մեկնարկեց «Նախագծերի կառավարում» խորագրով եռօրյա սեմինար-դասընթացը:
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
Այսօր ԵՊՀ-ում անցկացվեց «Նորաձևության մարքեթինգ» խորագրով սեմինար-դասընթաց: