կամ
Կազմակերպություններ
Ռեդիկոմ
«Ռեդիկոմ» ՓԲԸ-ն հիմնադրվել է 1998 թվականին՝ Երևանում: 2000 թվականին ընկերությունը հավատարմագրվել է որպես հեռահաղորդակցության միջոցների և համակարգերի սերտիֆիկացման մարմին:

«Ռեդիկոմ» ՓԲԸ-ն իր գործունեության ընթացքում տրամադրել է սերտիֆիկատներ ինչպես տեղական, այնպես էլ արտասահմանյան ընկերություններին` այդ թվում հեռահաղորդակցության սարքավորումների սերիական արտադրության համար, որոնք տրվել են հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող այնպիսի առաջատար կազմակերպություններին, ինչպիսիք են` Ericsson, Alcatel-Lucent, Nokia Siemens Networks, Huawei Technologies Co, ECI Telecom, SIAE Microelettronika, Intracom S. a. Telecom Solutions և այլն:

«Ռեդիկոմ» ՓԲԸ-ի հետ համագործակցում է ԵՊՀ ռադիոֆիզիկայի ֆակուլտետը:

Գործադիր տնօրեն՝ Արտաշես Մանկուլով

Հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Դավիթ Անհաղթի 23
Հեռ.` (+374 10) 24-94-13
Ֆաքս՝ (+374 10) 24-94-18
Էլ. հասցե՝ readicom@readicom.am
Կայք՝ www.readicom.am
Հայտարարություններ
ԵՊՀ ԻՋԵՎԱՆԻ ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՀՅՈՒՐԸՆԿԱԼՎԵԼ ԵՆ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ ԻՋԵՎԱՆԻ ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ՀՅՈՒՐԸՆԿԱԼՎԵԼ ԵՆ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Անուշավան Մակարյանի առաջարկով մասնաճյուղի արտաքին կապերի բաժնի ու ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի կողմից համատեղ իրականացվեց «Հեռանկարներ և նոր հնարավորություններ. ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողները Մայր բուհում» ծրագիրը:
ԵՊՀ-Ի ԵՎ «ԷՅ ԸՆԴ ԷՄ ՌԵՅՐ» ՍՊԸ-Ի ՄԻՋԵՎ ԿՆՔՎԵԼ Է ՓՈԽԸՄԲՌՆՄԱՆ ՀՈՒՇԱԳԻՐ
ԵՊՀ-Ի ԵՎ «ԷՅ ԸՆԴ ԷՄ ՌԵՅՐ» ՍՊԸ-Ի ՄԻՋԵՎ ԿՆՔՎԵԼ Է ՓՈԽԸՄԲՌՆՄԱՆ ՀՈՒՇԱԳԻՐ
ԵՊՀ ռեկտորի ժամանակավոր պաշտոնակատար Գեղամ Գևորգյանն այսօր հյուրընկալել է «Էյ Ընդ Էմ Ռեյր» ՍՊԸ-ի տնօրեն Ամին Ջազաերիին, որի հետ ստորագրել է փոխըմբռնման հուշագիր՝ ամրապնդելու երկու կառույցների միջև գոյություն ունեցող համագործակցությունը և նպաստելու դրա հետագա զարգացմանը:
«ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» ՍԵՄԻՆԱՐ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԵՊՀ-ՈՒՄ
«ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» ՍԵՄԻՆԱՐ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարանի Ադամյան սրահում Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի ու «Quick Start»-ի համատեղ ջանքերով այսօր տեղի է ունեցել «Ներկայացման հմտություններ» խորագրով սեմինար-քննարկում: