Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
Faculty of Mathematics and Mechanics
Training of specialists-mathematicians started in the YSU in 1924, in the physical - mathematical subsection of Social Science Department which became Physical-mathematical Department in 1993.:
>
Edvard Ish. Ayvazyan

Associate Professor | Chair of General Mathematics
Education
1973, Faculty of Mathematics of Armenian Pedagogical Institute, postgraduate course of the Research Institute of Teaching Content and Methods of PSA of USSR

Academic degree
Doctor of Pedagogic – “The Main Principles of Methodological Foreseeing of Standard Results of Teaching Proving”, Yerevan State University, 2013

Professional experience
1973-1982 – SSRA, Ashtarak region, KoshSecondary school, teacher of Mathematics,
1986-1996 – RITD, Methodist of the Cabinet of Mathematics,
1996-1999 – Chief specialist of Educational-methodological department of MOES of RA,
1999-2005 – Center for Educational Reforms of MOES of RA, chief specialist of the department of Teacher Training and Attestation,
Till 2001 - executive director of the magazine “Mathematics at School”, later – editor of the chapter,
Since 2005 – chief specialist of the department of Natural Sciences and Mathematics of NIE of MOES of RA,
Since 2001 – part-time job, YSU Faculty of Mathematics and Mechanics, Lecturer
“Department of General Mathematics”, associate professor

Academic courses
Methodology of Teaching Mathematics, Traditional and Modern Teaching Methods, Scientific and Theoretical Principles of Elementary Course of Mathematics, Digital Systems

Scale of professional interests
Teaching Methodology of Proving, The Main Problem of Formation of Logical Thinking, Mathematical and Formal Logic

Languages
Armenian, Russian, German (with the help of dictionary)

Պատմական ակնարկ քառակուսային հավասարման լուծման մասին
2017 | Article
Մաթեմատիկան դպրոցում: 2017թ․, 3(111), 23-36 էջ, Հայաստան
Об одном способе нахождения множества (области) значений функций
2017 | Article
Науковий вiсник льотноï академiï. 2017, 1, стр. 296-299
Опыт применения аналогии в обучении некоторым обобщениям теоремы Пифагора
2016 | Article
Вестник Черкасского университета. Серия Педагогические науки, Черкассы Межд. Научно-практическая конфференция. 2016, стр. 3-7
Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա
2016 | Book
ԵՊՀ հրատ.: 2016թ․, 202 էջ
Государственный общеобразовательный стандарт как общественно-государственный заказ перед школой
2015 | Article
Вестник Черкасского университета, Ukraine, 2015, N 23 (356), стр. 3-7 стр.
|
Мышление и жизнь. Аналогия продолжительности
2013 | Article
Вестник Балтийской педагогической академии(С. Петербург, Россия). Вып. 110-2013, стр. 86-90
О рабочих определениях общедидактических понятий “метод”, “умение”
2013 | Article
“Вестник Черкасского университета”. Серия – Педагогическиенаукы, N 13 (266). 2013, стр. 8-11
О методике обучения определениям
2013 | Article
“Вестник Черкасского университета”. Серия – Педагогическиенаукы, N 12 (265). 2013, стр. 146-149
Роль словесно-грамматической и логической формы утверждения в процессе выбора целесообразного метода доказательства
2013 | Article
“Вектор науки ТГУ” (Тольяти, Россия), Научно-методический журнал, N 1, 2013, стр.289-292
О доказательствах существования обьекта (отношения)
2013 | Article
“Научная сокровщница образования Донетчины” (Донецк, Украина). Научно-методический журнал, N 2(15),2013, стр. 44-47
Մաթեմատիկական ապացուցումների ուսուցման մեթոդաբանական հիմունքները
2013 | Book
Ե., 2013, 306 էջ
Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր 10,11,12: Լուծումների ուղեցույց
2011 | Book
(երեք գրքով), բնագիտամաթեմատիկական, ընդհանուր և հումանիտար հոսքեր -Ե.,«Էդիթ Պրինտ», 2009-2011, 10-112 էջ, 11-198 էջ, 12-260 էջ
О методике составления задач, характеризующих обязательный уровень обучения математическим доказательствам
2011 | Book
Доклады международной научной конференции “Образование, наука и экономика в вузах, интеграция в международное образовательное пространство”, Ереван, 26-30 сентября, 2011г. стр. 239-243
Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր 10-12: Ուսուցչի մեթոդական ձեռնարկ
2009 | Book
Բնագիտամաթեմատիկական հոսքեր, -Ե., «Տիգրան Մեծ», 2009, 104 էջ
Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր 10-12: Ուսուցչի մեթոդական ձեռնարկ
2009 | Book
Ընդհանուր և հումանիտար հոսքեր -Ե.,«Էդիթ Պրինտ», 2009,80 էջ
Ուսուցման պարտադիր մակարդակը բնութագրող չափորոշչային խնդիրների լուծման դժվարությանը վերագրվող պահանջներ
2003 | Article
«Մաթեմատիկան բարձրագույն դպրոցում», գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու: Պրակ 4 (ՀՀ ԿԳՆԿԲԿ, ՀՊՃՀ,ՀՊՄՀ), -Ե., 2003, 72-83 էջեր
Մաթեմատիկական ապացուցումների ուսուցման չափորոշչային արդյունքները կազմողունակությունների հավաքածուն
2003 | Article
«Մաթեմատիկան բարձրագույն դպրոցում», գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու: Պրակ 4 (ՀՀ ԿԳՆԿԲԿ, ՀՊՃՀ ՀՊՄՀ),-Ե., 2003, 66-71 էջեր
Միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթության պետական չափորոշիչը որպես հասարակական-պետական պատվեր դպրոցին
2002 | Article
«Մաթեմատիկայի դասավանդման արդի հիմնահարցերը»,գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու: Պրակ 2 (ՀՀԿԳ ՆԿԲՆ, Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ), Ե., 2002, էջ 72-82
Ապացուցումների ուսուցման արդյունքների պլանավորումն ըստ «Քառանկյուններ» թեմայի
2002 | Article
«Մաթեմատիկան դպրոցում», N.6, 2002, 13-18 էջեր
Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարեր: Լուծումների ուղեցույց
2001 | Book
Ուսումնաօժանդակ ձեռնարկ ուսուցիչների և բարձր դասարանների աշակերտների համար,-Ե.,«Էդիթ Պրինտ», 2001,186էջ
Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր: Ուսուցչի մեթոդական ձեռնարկ
2001 | Book
Ե.,«Էդիթ Պրինտ», 2001, 88 էջ
«Տրամաբանության հանրահաշիվ» թեմայի ուսուցման մասին
1999 | Article
«Մաթեմատիկան դպրոցում», N 3-4, 1999,48-56 էջեր
Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացի ապացուցման մեթոդները
1999 | Article
«Մաթեմատիկան դպրոցում», N 1-2, 1999, 3-11 էջեր
Ապացուցման մեթոդի ընտրության մասին
1998 | Article
«Մաթեմատիկան դպրոցում», 1998, N 3, 9-16 էջեր
Սահմանումների ուսուցման մեթոդիկայի մասին
1998 | Article
«Մաթեմատիկան դպրոցում», 1998, N1,15-19 էջեր
Մաթեմատիկական պնդման պայմանի և եզրակացության առանձնացման մասին
1990 | Article
«Մաթեմատիկան և ֆիզիկան դպրոցում» 1990, N6,6-8 էջեր
Մաթեմատիկայի ուսուցման արդյունքների պլանավորման մասին
1988 | Article
«Սովետական մանկավարժ»,1988, N12,16-20 էջեր
Планирование обьазательного уровня усвоения методов доказательств геометрических утверждений
1986 | Book
13.00.02. дисс. на соиск. уч. ст. к.п.н., М., 1986, 153л.
Планирование обязательного уровня усвоения методов доказательств по курсу планиметрии ср. школы
1986 | Article
Автореферат дисс. на соиск. уч. ст. к.п.н., М., 1986, 15с.
О методике выделения оптимального объема умений доказывать по курсу планетарии средней школы
1985 | Article
В кн.: Материалы конференции молодых ученых, посвященной проблемам совершенствования преподавания естественноматематических дисциплин.-М.,1985. В надзаг: НИИС и МОА ПН СССР,-стр. 54-56
Планирование уровня овладения методам доказательств в курсе геометрии неполной средней школы: Методические рекомендации
1984 | Article
М., 1984. В надзаг. НИИС и МОА ПН СССР, 28с.
Выделение обязательного уровня обучения методам доказательств в курсе геометрии средней школы
1984 | Article
В кн.: Совершенствование методов обучения общеобразовательным предметам естественноматематического цикла, -М., 1984. Внадзаг.: НИИС и МОА ПН СССР, стр. 59-61
Методы доказательств теорем в учебниках планиметрии
1983 | Article
всб. “Пути повышения качества обучения основам наук в средней школе (естественно-математическое образование)”, М., 1983, стр. 38-40