Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
Faculty of Philosophy and Psychology
The process of this faculty's foundation began in 1964. :
>
Elina V. Asriyan

Associate Professor | Chair of General Psychology
Education
2020 - 2021։ UASP, George Mason University, USA CEU-UASP Research Management and Leadership Program
2018 - 2021։ Postdoctoral researcher, YSU
2004 - 2008։ Public Administration Academy, PhD student
2002 - 2004։ Master’s degree in Psychology, YSU
1998 - 2002։ Bachelor’s degree in Psychology, YSU

Scientific degree
PhD in Psychology
PhD thesis - “Myth as a socio-psychological factor of a political leader image formation”

Professional experience
Since 2022 up to date: Vice-Rector for Academic Affairs, YSU
Since 2021 up to date: Representative in the Bologna Follow-Up Group
2019 - 2022: Vice-Rector for Humanities and Social Sciences, YSU
2018 - 2019: Head of Creative Industries Department, RAU
2012 up to date: Dep. of General Psychology, Associate professor
2009 - 2012: Dep. of General Psychology, Assistant, YSU
2009 - 2019: Institute of Media and Advertising, Associate prof.
2008 - up to date: Researcher, Lab. of Experimental Psychology, YSU
2007 – 2009: Dep. of Theory of Psychology, Lecturer, YSU
2005 – 2007: Dep. of Psychology, Lecturer, PAA RA
2004 – 2005: Adviser of Rector, PAA RA
2002 – 2004: Yerevan Public Psychological Centre, Psychologist

Specialization
Main field: Social Psychology, Image Psychology, PR Psychology

Lectures delivered
General Psychology, Psychology of Image, Advertising and PR Psychology, Psychology of Communication, Psychology of Emotional System

Additional professional certificates
2017 July 3-15: Study Course “The current research problems of methodology of the social science and humanities, Poland.
2016 July 3-16: Study Course “New directions of the social sciences and humanities” Slovakia.
2015 July 5-19: Study Course “Humanities and social sciences: current problems and research “Italy.
2014 June 29 - July 14: Summer school “Humanities and social sciences: current problems and research”, Poland.
2011 - 2015: Training Courses of YSU’ lecturers
2012: Ericksonian hypnosis and psychotherapy, instructor B. Erickson
2009 - 2010: Bereavement Research and Practice, DAAD, Germany
2009: “Brand and Branding”, master-class provided by Mr. Al. Ganzha, RF
2004: Fundamentals of the method of psychodrama, provided by “Maevtike” NGO
2003 November - 2004 February: Training on increasing sensitivity to psychomotor responses
2003: Fundamentals of psychological counselling, Training course organized by Arm. Republic Psychological Centre, 72 hours (certificate)

Projects and Grants
2021-2023։ Psychological Wellbeing of students in Armenia, SCS
2021 Feb.-Sept.։ UNDP, Stronger Services for Equal Participation and Inclusive Development, #00121975
Psychosocial Rehabilitation Centre of Servicepersons, Coordinator of Analytical and Training Department
2019-up to date MINERVA (Strengthening Research Management and Open Science capacities of HEIs in Moldova and Armenia), EU “Erasmus+”
2020-up to date ARMDOCT project, EU “Erasmus+”
2013-2015։ The peculiarities of forming person’s spatial orientation in modern information environment
2011-2013։ The person’s spatial-temporal perception manifestation specifics and its regulation at individual and socio-psychological levels, SCS<ի>
Travel grants Goulbenkian foundation, SCS RA, DAAD

Awards received
2003: YSU, silver medal
2017: RAU, best lecturer

Knowledge of languages
Armenian, Russian, English

Membership’s
“Ego” Young Psychologists NGO

elina.asriyan@ysu.am

Исследование уровня благополучия в сказках
2021 | Article
Жизненные траектории личности в современном мире: Социальный и индивидуальный контекст, 22-23.04.2021, с. 338-341, Россия
Управление коммуникациями в условиях кризиса
2021 | Article
«Հանրային կառավարում», 2021, թիվ 1, էջ 214-224
Հեքիաթը՝ որպես առաջնորդի վերաբերյալ պատկերացումների ձևավորման գործոն
2021 | Article
«Արդի հոգեբանություն», 2021, թիվ 1 (8), էջ 14-21
Սոցիալական գովազդի հոգեբանական ներգործությունը
2020 | Article
Հանրային կառավարում, 2020, 1/2020, 259-266 էջ
|
Branding Specificities Of The Armenian “Velvet Revolution”
2019 | Article
Przeglad Wschodnioeuropejski (East European Review), 2019, X/1, 217–227 էջ
Հայ եվ ռուս դեռահասների հաղորդակցական բարդությունները. սոցիոմշակութային ասպեկտ
2019 | Article
Արդի հոգեբանություն, 2019, 2(5), 270-274 էջ
"Бархатный" Брендинг Армянской Революции
2018 | Article
Сотис - Социальные Технологии, Исследования, 2018, 5 (91), 67-71
Հայաստանյան «Թավշյա» Հեղափոխության Միֆերը
2018 | Article
Բանբեր Երևանի Համալսարանի: Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն: 2018, 3 (27), 74-83 էջ
Հայաստանյան «Թավշյա» Հեղափոխության Բրենդինգի Առանձնահատկությունները
2018 | Article
21-Րդ Դար, 2018, 4 (80), 97-113 էջ
Հայաստանյան «թավշյա» հեղափոխության միֆերը
2018 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2018 № 3 (27) էջ 74-83
|
«Հայաստան» և «Ռուսաստան» տարածքային բրենդների ընկալումը հայաստանաբնակ և ռուսաստանաբնակ հայերի շրջանում
2018 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», 2018 № 2 (26), էջ 59-69
|
Քաղաքական իմիջի ուսումնասիրման հոգեբանական մոտեցումները
2018 | Article
Հանրային կառավարում, 2018, 1-2, էջ 260-269
|
Влияние современной коммуникативной среды на модификацию способности пространственного восприятия
2017 | Article
Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы, Материалы X Международной научно-практической конференции, часть 2. 2017, стр. 20-24
|
Этнический и политический миф как фактор формирования общественного мнения.
2017 | Article
Przeglad wschodnioeuropejski (East European Review). 2017, VIII/1, pp. 161-172
|
Innovative approaches of student professional self-presentation
2017 | Article
Actes du Colloque International sur "l'Innovation Pédagogique, Accompagnement et Professionnalisation des Etudiants". 2017, 1, pp. 24-29
|
Особенности восприятия визуальной информации в учебном процессе
2017 | Article
Развитие личности в контексте стандартизации образования: обновление смыслов: сборник научных статей по итогам проведения международного круглого стола. 2017, 1, стр. 145-150
|
Психологическое благополучие: анализ понятия
2017 | Article
Այլընտրանք: 2017թ․, 3, 247-251 էջ, Հայաստան
|
Զինվորի հոգեկան հատկությունների գնահատման և զարգացման մեթոդներ
2017 | Book
Ուս. ձեռնարկ: ԵՊՀ հրատ., 2017թ․, 186 էջ
Эксперимент оценки особенностей восприятия визуальной информации
2016 | Article
Высшая школа:опыт, проблемы, перспективы. 2016, стр. 666-670
|
Психологический подход изучения политического имиджа
2016 | Article
Реклама, PR и социальная сфера: проблемы взаимодействия. 2016, стр. 56-62
|
Քաղաքական իմիջի հոգեբանական հիմքերը
2016 | Book
Մենագրություն: Էդիթ Պրինտ, 2016թ․, 232 էջ, Հայաստան, Երևան
Informational influence and ethnic myths as factors of enemy image’s formation.
2016 | Article
International Journal of Engineering Research and Science. 2016, 2, 91-95 pp.
|
Էլինա Ասրիյան , Հասմիկ Կեսոյան
Լրատվության կառուցվածքը և դրա սոցիալ-հոգեբանական ազդեցությունը հասարակական կարծիքի ձևավորման վրա
2016 | Article
Հանրային կառավարում: 2016թ․, 1/2016, 169-177 էջ, Հայաստան
Էլինա Ասրիյան , Հասմիկ Կեսոյան
Լրատվության տեղեկատվահոգեբանական ազդեցությունը ժամանակակից մարդու վրա
2016 | Article
Հանրային կառավարում: 2016թ․, 2/2016, 223-233 էջ, Հայաստան
|
К проблеме формирования личностной децентрации у гимнасток
2015 | Article
V Межд. Конференция «Психология индиви­дуаль­ности», сборник материалов, М.: Литературное агенство «Университетская книга», 2015, 142-144 стр.
|
Некоторые аспекты теоретического и практического среза исследования эмоций
2015 | Article
Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները, 2015, 340-343 էջ
|
Э. В. Асриян , Н. И. Кеворкова
Реклама как фактор способствующий формированию представлений о модели семьи
2015 | Article
XIX международная научно-практическая конференция заведующих кафедрами маркетинга, реклмы, связей с общественностью, дизайна и смежных специальностей, Сборник материалов, Изд-во Московского гуманитарного университета, Москва, 2015, с. 395-396
Имидж Армении: исследование внешнего образа
2015 | Article
Материалы VIII Международной научно-практической конференции, РУДН, Москва, 2015, с. 305-308
Հուզակամային ոլորտի հոգեբանության պրակտիկում
2014 | Book
Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Հեղ. հրատ., Երևան, 2014, 172 էջ
Է. Վ. Ասրիյան , Լ. Ս. Ստեփանյան, Ն. Ա. Հարությունյան
Էմպատիա և դեցենտրացիա հասկացությունների հարաբերակցման հիմնախնդիրը հոգեբանության մեջ
2014 | Article
ԵՊՀ 95-ամյակին և ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի 50-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, ԵՊՀ հրատ., Երևան, 2014, էջ 368-371
Անձնային բնութագրիչները որպես գովազդային գործունեության տարբեր ոլորտներում ար-դյունավետությունը պայմանավորող գործոն
2014 | Article
«Հանրային կառավարում» գիտական հանդես (հատուկ թողարկում), № 3-4, «Պետական ծառայություն» հրատ., Երևան, 2014, էջ 251-257
Ասրիյան Է. Վ. , Դավթյան Ա. Գ.
Անձի սոցիալական դիրքորոշումների ազդեցությունը նրա աշխատանքով բավարարվածության վրա
2013 | Article
«Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները» միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Երևան, «Էդիթ Պրինտ» հրատ., 2013 թ., էջ 26-28
|
The features of spatial orientation’formation
2013 | Thesis
Proceedings of International Scientific Conference “The Current Issues in Theoretical and Applied Psychology”, Yerevan, Armenia, 2013, pp 412-415
Психологические особенности восприятия образа ВУЗа
2013 | Article
Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы, Материалы VI международной научно-практической конференции, М., РУДН, 2013, с. 610-613
|
Ընտանիքի կայունության սոցիալ-հոգեբանական գործոնները
2012 | Article
«Փորձարարական հետազոտությունները հոգեբանությունում» գիտական հոդվածների ժողովածու, «Էդիթ Պրինտ», Երևան, 2012, էջ 50-56
Ժամանակի կառավարման որոշ հոգեբանական առանձնահատկությունները
2012 | Article
«Հանրային կառավարում» գիտական հանդես, «Պետական ծառայություն» հրատ., Երևան, N 1-2, 2012, էջ 195-201
|
Исследование образов героя в процессе конструирования политического имиджа
2012 | Article
«Имиджелогия-2012: драйвер развития», Материалы Х Международного симпозиума по имиджеологии, Москва, РИЦ АИМ, 2012, с. 36-41
|
Պերցեպտիվ գործընթացների հոգեբանության պրակտիկում
2012 | Book
Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2012 թ., 138 էջ
|
H. M. Avanesyan , E. V. Asriyan , A. Galstyan, D. Sargsyan
Սթրեսի հետազոտման թեստի հայերեն տարբերակի տեղայնացման գիտափորձ
2010 | Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն» 132.4, Երևան 2010թ., էջ 72-79
|
Հոգեբանություն (դեմքեր, փաստեր)
2010 | Book
Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, ԵՊՀ հրատ., Երևան, 2010, 204 էջ
|
Հերոսական առասպելի սյուժեի առանձնահատկությունները իբրև քաղաքական առաջնորդի իմիջի ձևավորման ռազմավարություն
2010 | Article
«Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ», թիվ 1, «Զանգակ-97», Երևան, 2010, էջ 185-191
Դեյթոյի սթրեսի թեստ. տեղայնացման ընթացակարգ
2010 | Book
Մեթոդական ձեռնարկ, Հեղ. հրատ., Երևան, 2010, 26 էջ
Эксперимент социокультурной адаптации теста аценки стресса
2010 | Article
Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы, Материалы III Международной научно-практической конференции, 21-22 сентября 2010 г., РУДН, Москва, 2010, с. 37-40
|
Հայ էթնոսի ծագումնաբանական հիմնախնդիրները և դրանց դրսևորումները հայ բանահյուսության մեջ
2009 | Article
«Անձի զարգացման հիմնախնդիրները» միջազգային գիտաժողովի նյութեր, ԵՊՀ հրատ., Երևան, 2009, էջ 23-27
|
Национальные особенности политического мифа
2008 | Article
«Հոգեբանություն և կյանք», թիվ 1-2, Երևան, «Զանգակ-97», 2008, էջ 91-94
|
Психологичесеские особенности феномена имиджа
2006 | Article
Вестник МАНЭБ, Ереван, том 11, N 8, 2006, с. 145-150
|
Особенности механизма формирования имиджа, посредством СМИ
2006 | Article
«Տեսական, փորձարարական և կիրառական հոգեբանության հիմնահարցեր», Երիտասարդ գիտնականների հոդվածների ժողովածու, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2006, էջ 109-115
|
Политический миф как средство психологического воздействия на избирателя
2005 | Article
«Հանրային կառավարում» գիտական հանդես, Երևան, «Պետական ծառայություն», 2005, N 4, էջ 88-95
|
Архетип героя, как основа формирования имиджа политического деятеля
2005 | Article
«Հոգեբանություն և կյանք», թիվ 4, «Զանգակ-97», Երևան, 2005, էջ 37-42
|