Կազմակերպության խորհրդանիշի հոգեբանական ներգործությունը PR ռազմավարության վրա
2017
| Article
ԵՊՀ ՈՒԳԸ գիտական հոդվածների ժողովածու, 2017 թ. տարեկան գիտական նստաշրջանի նյութեր/Հասարակական գիտություններ (Սոցիոլոգիա, տնտեսագիտություն, փիլիսոփայություն, հոգեբանություն, ժուռնալիստիկա)/
Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2017թ., էջ 354-362:
Գովազդի դերն ու նշանակությունը դեռահասի առօրյայում
2016
| Article
ԵՊՀ ՈՒԳԸ գիտական հոդվածների ժողովածու, 2015 թ. տարեկան գիտական նստաշրջանի նյութեր/Հասարակական գիտություններ (Սոցիոլոգիա, տնտեսագիտություն, փիլիսոփայություն, հոգեբանություն, ժուռնալիստիկա)/
Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2016թ., էջ 130-133:
Ներազդման տարաբնույթ միջոցների կիրառման հոգեբանական առանձնահատկությունները գովազդում
2014
| Article
Երիտասարդ հոգեբանների միջբուհական գիտաժողովի նյութեր, «Հոգատար բարեկամ» բարեգործական հասարակական կազմակերպություն/ խմբագրական կազմ.- Երևան 2014թ., Էջ 33-36: