Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
Faculty of Journalism
ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի բաժինը հիմնադրվել է 1949 թվականին, բանասիրական ֆակուլտետի կազմում, իսկ 1999 թվականի հոկտեմբերի 1-ին ստեղծվել է ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետը:
>
Անուշ Մանվելի Մարտիրոսյան

Դոցենտ | Տպագիր և հեռարձակվող լրատվամիջոցների ամբիոն
Կրթություն
1995-2001թթ- ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ, 2004-2007թթ- նույն ֆակուլտետի հայցորդ

Գիտական աստիճան
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու

Աշխատանքային փորձ
1995-1999թթ.- «Ազգ», «Լրագիր», «Կրթություն», «Երևան 7 օր» պարբերականներ (լրագրող), ԿԳՆ մամուլի ծառայություն
2000-2003թթ. - «Մեդինֆորմ» լրատվական գործակալություն (գլխավոր խմբագիր)
2001-2002թթ- ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ստաժոր-հետազոտող
2002- 2007թթ- ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ռադիոստոդիայի տեխնիկ և համատեղությամբ` դասախոս
2003-2005թթ. -«Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոն» հ/կ, հասարակայնության հետ կապերի պատասխանատու
2008-ից մինչև օրս - ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ռադիոհեռուստատեսային ժուռնալիստիկայի ամբիոնի ասիստենտ:

Կարդացվող դասընթացներ
«ԶԼՄ-ի մենեջմենթ», «Գովազդը լրատվամիջոցներում», «Ռադիովարպետություն»

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
ԶԼՄ-ի կառավարում, տեղեկատվական շուկա, սոցիոլոգիա, մարքեթինգ, ռադիո

Լեզուներ
Ֆրանսերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Կադրային քաղաքականությունը ժուռնալիստական կրթության համակարգում
2010 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա. տեսության և պատմության հարցեր, Պրակ Ի, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2010, էջ 77 - 81
Հայաստանի տեղեկատվալկան շուկա. կառավարում, թե...
2007 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Ը, Երևանի համալս. հրատ., Երևան,2007, 28-41 էջեր
Տեղեկատվական բիզնես. ինչպես կառավարել
2006 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Է, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2006, 95-103 էջեր
Զանգվածային լրատվամիջոցների մենեջմենթ
2003 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Ե, 2003, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 62-66 էջեր
Գովազդը լրատվամիջոցներում
2003 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա /տեսության և պատմության հարցեր/, Պրակ Ե, 2003, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 85-90 էջեր
Շուկայական միջավայր և ԶԼՄ-ի մարքեթինգ
2003 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Զ, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2003. 33-46 էջեր
ԶԼՄ-ի ներքին միջավայր և ստեղծագործական մենեջմենթ
2001 | Հոդված/Article
Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Բ, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2001, 49-59 էջեր