Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
Faculty of Journalism
ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի բաժինը հիմնադրվել է 1949 թվականին, բանասիրական ֆակուլտետի կազմում, իսկ 1999 թվականի հոկտեմբերի 1-ին ստեղծվել է ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետը:
>
Նանե Էդիկի Վարդանյան

Դոցենտ | Տպագիր և հեռարձակվող լրատվամիջոցների ամբիոն
Կրթություն
1995 - 1999 թթ. Երևանի պետական համալսարան, Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ (բակալավրիատ)
1999 - 2001 թթ. Երևանի պետական համալսարան, Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ (մագիստրատուրա)

Գիտական աստիճան
2006 թ. Բանասիրական գիտ. թեկնածու
2010 թ. - ից Դոցենտ

Աշխատանքային փորձ
1996 - 1999 թթ. Ազգային Ռադիո (այժմ` Հանրային), «Երևան» ծրագիր, թղթակից (նաև արտահաստիքային թղթակից մի շարք հեռուստաընկերություններում)
1999 - 2001 թթ. «Ճիչ» ամսագիր, լրագրող, «Անկեղծ ասած…» ամսագրի խմբագիր
2000 - 2002 թթ. ՀՀ ՆԳՆ (այժմ` Ոստիկանություն) Հասարակայնության հետ կապերի և լրատվության վարչություն, խմբագիր-մեկնաբան, «Ռադիո-02» (ՀանրայինՌադիո) հաղորդաշարի համահեղինակ, հաղորդավար-մեկնաբան
2002 թ. «Ինտերմեդիա» ինտերնետային տեղեկատվական ընկերություն, Լրատվության բաժնի ղեկավար
2003-2004 թթ. «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ՓԲԸ, Լրատվության բաժին, հասարակայնության հետ կապերի մասնագետ
2005-2009 թթ. «ԷԼ Style», «Night People Yerevan» ամսագրեր, սրբագրիչ
2008 թ. «Chocolate» ամսագիր, խմբագիր
2009 թ. «ԷԼ Style» ամսագիր, խմբագիր
2006 - 2009 թթ. «Elite Life» ամսագիր, սրբագրիչ
2009 - 2015 թթ. Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի խորհրդի քարտուղար
2015 թ -ից մինչև այժմ, Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի Արհկոմի նախագահ
2001 թ - ից մինչև այժմ ԵՊՀ Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ռադիոհեռուստատեսային ժուռնալիստիկայի ամբիոնի դասախոս
2011 թ - ից մինչև այժմ, ԷԼ baby ամսագրի գլխավոր խմբագիր

Կարդացվող դասընթացներ
Ռադիոժուռնալիստի վարպետություն, Ռադիոժուռնալիստիկա (գործն.), Հեռուստաժուռնալիստիկա (գործն.), Սցենարական գործ

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
  • Հեռուստաժուռնալիստիկա. հեռուստատեղեկատվության պատրաստման,մատուցման առանձնահատկություններ,
  • Հեռուստաարտադրանքի ժամանակակից ձևաչափերը. ստեղծագործական և տեխնիկական հատկանիշները,
  • Հատուկ հեռուստառեպորտաժ, հեռուստաֆիլմ.ստեղծաgործական և տեխնիկական հատկանիշները,
  • Ժուռնալիստական որոնումների ռազմավարությունը,
  • Աշխատանքի ժամանակակից մեթոդներն ու հնարավորությունները,
  • Ստեղծաgործական արդյունավետություն,
  • Պրոֆեսիոնալ շփում (փոխհարաբերությունների հոգեբանություն),
  • Լրագրության դասավանդում (կրթական գործընթացի կազմակերպում),
  • Ֆոտոժուռնալիստիկա,
  • Ամսագիր. զարգացման միտումներն ու հեռանկարները,
  • Բովանդակության ներկայացման նոր մեթոդներն ու ձևաչափերը,
  • Թարգմանչական գործ,

    Լեզուներ
    Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, իտալերեն:

    Մասնագիտական անդամակցություն
    ՀՀ Ժուռնալիստների միության անդամ:

    Մասնագիտական պատրաստվածություն
    2003 թ. ապրիլ - հունիս Երևան, ԵՊՀ, «Դասախոսների որակավորման բարձրացման» դասընթաց «Ժուռնալիստիկա» մասնագիտությամբ
    2004 թ. հոկտեմբեր - 2005թ. ապրիլ Երևան, Լրատվամիջոցների կովկասյան ինստիտուտ (ԼԿԻ), «Լրագրության դասավանդում»
    2006 թ. նոյեմբերի 13-24 Վարշավա, Լեհաստան, The Polish-Czech-Slovak Solidarity Foundation և Լրատվամիջոցների կովկասյան ինստիտուտ (ԼԿԻ), «Using Polish Experience in Training Journalists for Armenia «Independent Media» program»
    2007 թ. հուլիսի 18-31 Երևան, ԵՊՀ, Ժուռնալիստիկայի հայկական դպրոց, Ամառային դպրոց ժուռնալիստիկա դասավանդող երիտասարդ մասնագետների համար, «A New Model For Journalism Education»
    2007 թ. նոյեմբերի 5-16 Երևան, ԵՊՀ, «Դասախոսների մանկավարժական-հոգեբանական վերապատրաստման» դասընթաց
    2011 թ. սեպտեմբերի 1-3 Երևան, ԵՊՀ, Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն (ԵՊՀ և Էսեքսի համալսարան), «Դասավանդումը որպես որակյալ կրթության նախապայման»
    2011 թ. հոկտեմբերի 10-15 Կոբլենց, Գերմանիա, «Development and Integration of University Self-assessment Systems»
    2015 թ. հուլիսի 1-3 Երևան, Ժուռնալիստների միջազգային ֆեդերացիա և ՀՀ Ժուռնալիստների միություն, «Հարավային Կովկասում ժուռնալիստական արհմիությունների կարողությունների զարգացմանն ուղղված սեմինար»
    2015, սեպտեմբեր-հոկտեմբեր, FES House նորագույն կրթության միջազգային կենտրոն, մասնակցություն Adobe Premiere մոնտաժային ծրագրի դասընթացներին

  • Տեսաձայնաշարային նյութին «ծանոթացնելու» մի քանի արդյունավետ մեթոդի մասին
    2018 | Հոդված/Article
    Մանկավարժական միտք: 2018, 1-2, էջ 90-94
    |
    Ոճային հեղափոխության ժամանակակից դրսևորումները մեդիայում կամ հարմարավետ հաղորդակցության հետքերով
    2018 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա և հաղորդակցություն. Տեսության և պատմության հարցեր: 2018, 1 (13), էջ 41-50
    |
    Հեռուստաժուռնալիստի վարպետության դասընթացի ծրագիր-ուղեցույց
    2016 | Գիրք/Book
    ԵՊՀ հրատ., 2016թ․, 48 էջ
    Հեռուստաեթերի արդի հիմնահարցերից մինչև մեդիակրթություն
    2012 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ ԺԲ, Երևանի համալս.հրատ., Երևան, 2012, էջ 109 - 112
    Մտորելիք է, այնպես չէ
    2010 | Հոդված/Article
    Երևան, 2010, 56 էջ:
    «Ժուռնալիստը եթերում» առարկայի դասավանդումը. մեթոդական չափորոշիչներ
    2010 | Հոդված/Article
    Մանկավարժական միտք, 1-2 համար, Զանգակ հրատ., Երևան, 2010, էջ 74-79
    Անհատը ամսագրի էջերում
    2010 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Ի, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, էջ 75-85
    Հարցազրույցը հեռուստալրատվական թողարկման շրջանակներում
    2007 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա (տեսության և պատմության հարցեր), Պրակ Ը, Երևանի համալս.հրատ.,Երևան, 2007, էջ 42-58
    Հեռուստատեղեկատվական նյութի ներքին բաղադրիչները
    2005 | Հոդված/Article
    Գարուն(7-8.2005), Երևան, էջ 64-66
    Հեռուստատեսային տեղեկատվական նյութերի պատրաստման և մատուցման առանձնահատկություններ (հայրենական արտադրության լրատվական ծրագրերի օրինակով)
    2005 | Հոդված/Article
    Երևանի համալս. հրատ.,Երևան, 2005, 38 էջ (2.4 տպ.մ.)
    Էկրանային տեղեկատվության մա տուցում (յուրահատկություններ և նրբություններ)
    2003 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա. տեսության և պատմության հարցեր,Պրակ Դ, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2003, էջ 185 - 196
    Հեռուստատեսային վերլուծական-հրապարակախոսական ժանրեր /ուսումնական ծրագիր/
    2003 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա. տեսության և պատմության հարցեր, Պրակ Ե, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2003, էջ 200-204
    «Ի՞նչ է ամսագիրը» /թարգմանական/
    2001 | Հոդված/Article
    Ժուռնալիստիկա. տեսության և պատմության հարցեր, Պրակ Բ, Երևանի համալս. հրատ., Երևան, 2001, էջ 173-180