![]() |
Մարինե Արմենի Միքայելյան
Դոցենտ | Անձի հոգեբանության ամբիոն Կրթություն
1998-2004 թթ. ԵՊՀ հոգեբանության ամբիոնի ասպիրանտ 1993-1998 թթ. ԵՊՀ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և հոգեբանության ֆակուլտետի հոգեբանության բաժին (Կարմիր դիպլոմ, Եզնիկ Կողբացու անվան անվանական կրթաթոշակառու) Գիտական աստիճան Հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, 29.01.2004 ԺԹ. 00. 05 – “Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն” մասնագիտություն Ատենախոսության թեմա՝ “Հատուկ կարիքներով երեխաների հոգեբանական հարմարումը դպրոցին համատեղ ուսուցման պայմաններում” Աշխատանքային փորձ 2017թ. մինչ այժմ Երևանի պետական համալսարանի անձի հոգեբանության ամբիոնի դոցենտ 2017թ. մինչ այժմ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի դոցենտ 2015-2017 Երևանի պետական համալսարանի անձի հոգեբանության ամբիոնի ասիստենտ 2013-2017 Խ. Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի դասախոս 2011-2013թթ. Գործնական հոգեբանության և սոցիոլոգիայի “Ուրարտու” համալսարանի դասախոս 2008-2009թթ. Վ. Բրյուսովի անվ. Երևանի պետական լեզվաբանական համալսարանի մանկավարժության ամբիոնի ավագ դասախոս 1998-2002թթ. Երևանի “Սասուն Միքայելյան” վարժարանի հոգեբան Կարդացվող դասընթացներ Բակալավրիատ Ընդհանուր հոգեբանություն Անձի հոգեբանություն Տարիքային հոգեբանություն Ընտանեկան կյանքի հոգեբանություն Գիտական աշխատանքի հիմունքներ Մագիստրատուրա Հոգեբանական խորհրդատվության տեսություն և տեխնոլոգիաներ Սոցիալական հոգեբանության ժամանակակից ուսումնասիրություններ Անձի զարգացման ժամանակակից տեսություններ Զինծառայողների հոգեբանական շտկում և վերականգնում Կառավարման հոգեբանության կոգնիտիվ հիմունքներ Ծնող-երեխա փոխհարաբերությունների հոգեբանություն Մանկան հոգեբանություն և տարիքային հոգեդիագնոստիկայի մեթոդներ Մանկավարժական հոգեբանութուն Ներառական կրթության հոգեբանություն Հատուկ հոգեբանություն Մանկան զոհաբանություն Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը Զարգացման հոգեբանություն Անձի տեսագործնական ուսումնասիրում Խորհրդատվական հոգեբանություն Կրթության հոգեբանություն Ներառական կրթություն Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների զարգացման հոգեբանական օրինաչափություններ Բռնության և զոհի հոգեբանություն Հոգեբանական հետազոտության մեթոդաբանություն և մեթոդներ Ընտանեկան կյանքի հոգեբանություն Սոցիալական հոգեբանություն Մասնակցությունը դրամաշնորհների 2021-մինչ այժմ Սոցիալ-հոգեբանական աջակցություն հետպատերազմական իրավիճակում ապրող դեռահասներին, «Առաքելություն Հայաստան» ԲՀԿ Արցախի մասնաճյուղ 2021-մինչ այժմ Արցախյան պատերազմի հետևանքով Հադրութից տեղահանված դեռահասների և պատանիների սոցիալ-հոգեբանական վերահարմարում, «Խաղաղության երկխոսություն» ՀԿ 2014-2021 ՀՀ Գիտության պետական կոմիտեի կողմից բազային ֆինանսավորմամբ իրականացվող թեմա՝ «Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացի գիտամանկավարժական և արժեբանական հիմունքները կրթական նոր հարացույցի պայմաններում» 2005-2007 ՀՀ պետական բյուջեից գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության թեմատիկ ֆինանսավորվող թեմա` «Մաթեմատիկական կրթության հիմնահարցերը հանրակրթության պետական կրթակարգի ներդրման պայմաններում» 1998-2000 Հատուկ կարիքներով երեխաների ինտեգրումը հասարակության մեջ (TEMPUS) 1997 Հոգեբանական վերականգնողական աշխատանք Ադրբեջանից գաղթած հայ կանանց հետ 1996-1998 Տոկունության ծրագիր (Edith Grotberg) Մասնագիտական դասընթացներ/Վերապատրաստումներ 2022 Mental Health and Well-Being for Post-War Armenian Veterans and their Families. The Chicago School of Professional Psychology, 4.5 hours (with certificate) 2021-2022 Intermediate English language training course, 60 hours /2 ECTS/ corresponding to mixed-skill-based assessment level A2/B1, organized by ASPU (with certificate) 2021 “Կիրառական և կլինիկական հոգեբանության հիմնախնդիրները” միջազգային վերապատրաստման դասընթաց, ՀՊՄՀ, 36 ժ. (հավաստագրով) 2021 «Հասկանալ և բուժել հոգետրավման։ Ռեսուրսներով ապահովում հոգետրավմայի հետ աշխատանքում։ Թերապևտների ինքնախնամք և կարեկցանք հոգնածության/հյուծվածության ժամանակ», վարող՝ Մարիամ Վանունց /ԱՄՆ/, ԵՊՀ, 12 ժ. 2021 «Առցանց դասավանդման հմտությունների զարգացում», ԵՊՀ, վարող՝ Ա. Ալեքսանյան, 4,5 ժ. 2021 «Ուսուցման նորարարական մեթոդներ. ակտիվ ուսուցում շրջված լսարանում», ERASMUS+ PRINTeL նախագիծ, ԵՊՀ հետբուհական լրացուցիչ կրթության վարչություն, վարող՝ Ս. Խաչատրյան, 9 ժ. 2021 Սուր և հետտավմատիկ սթրեսային խանգարումներ, վարող՝ Սան Դիեգոյի կենտրոնի կլինիկական հոգեբան Ա. Մինասյան 2021 “Տրավմայի վրա կենտրոնացած կոգնիտիվ-վարքաբանական թերապիայի հիմունքները”, վարող՝ կոգնիտիվ-վարքային մոտեցմամբ մասնագիտացված հոգեբան/հոգեթերապևտ, Process Communication Model-ի հավասատագրված դասընթացավար Ն.Վ. Ֆատտախովա 2021 «Փոխարինող վնասվածք. Ինչպես բացահայտել և կառավարել այն ազդեցությունները, որոնք առողջապահական ոլորտի մասնագետները ստանում են տրավմայի ենթարկված հաճախորդի հետ երկարաժամկետ աշխատանքի հետևանքով», վարող՝ հոգեթերապևտ, կլինիկական սոց. աշխատող Ա. Ասատուրյան, ԱՄՆ 2021 «Ուղեղի տրավմատիկ վնասվածք», վարող՝ Սան Ֆրանցիսկոյի հոգեբուժության համալսարանի դոցենտ, պրոֆեսոր Տ. Նովակովիչ-Ագոպյան 2021 Psychological Aspects of Amputations and Prosthetics: Introduction to Evaluation and Treatment Strategies /Ամպուտացիայի և պրոթեզավորման հոգեբանական ասպեկտները. Գնահատման և բուժման ռազմավարություններ/, վարող՝ Արևմտյան խաղաղօվկիանոսյան հոգեբանական ցանցի հիմնադիր տնօրեն Զ. Աշիկյան 2014 Հասարակության հասանելիություն կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց համար, 1,5 կրեդիտ, 45 ժամ, TEMPUS (վկայականով) 1999 Ակնաշարժման ապազգայացում և վերամշակում (Eye movement Desensitization and Reprocessing), Երկրորդ աստիճանի դասընթաց (վկայականով) 1998 Ակնաշարժման ապազգայացում և վերամշակում (Eye movement Desensitization and Reprocessing), Առաջին աստիճանի դասընթաց (վկայականով) 1998 Հոգեբանական խորհրդատվության տեխնիկաներ Լեզուներ Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն |