Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
Faculty of Russian Philology
Ռուս բանասիրության ֆակուլտետի պատմությունը սկիզբ է առել 1938 թ-ին, երբ ԵՊՀ բանասիրական ֆակուլտետում բացվեց ռուսաց լեզվի և գրականության բաժինը:
>
Новелла Ф. Искандера «Пиры Валтасара» в контексте интертекстуальных связей (Ֆ. Իսկանդերի «Բաղդասարի կոչունքը» վիպակը միջտեքստային կապերի համատեքստում)
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Ռուս բանասիրություն», 2017 № 1 (7), էջ 41-52
|
О взаимодействии модусных значений (Սուբյեկտիվ իմաստների համագործակցության շուրջ)
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Ռուս բանասիրություն», 2017 № 1 (7), էջ 62-71
|
Лekсика речевого этикета как фрагмент русской языковой картины мира (словообразовательный подход) (Խոսքային վարվելակարգը որպես աշխարհի ռուսական լեզվական պատկերի տարր (բառակազմական մոտեցում))
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Ռուս բանասիրություն», 2017 № 1 (7), էջ 72-80
|
Ռ․ Ռ․ Գրձելյան , Ն․ Ա․ Բայբուրթյան, Ի․ Կ․ Մանուչարյան , Ի․ Մ․ Մելիք-Օհանջանյան, Ա․ Ա․ Չիտչյան
Ռուսաց լեզու 11-րդ դասարան
2017 | Գիրք/Book
Դասագիրք: Մանմար, 2017թ․, 184 էջ
Ռ․ Գրձելյան , Ն․ Բայբուրթյան, Ի․ Մանուչարյան , Ի․ Մելիք-Օհանջանյան, Ա․ Չիտչյան
Ռուսաց լեզու 10-րդ դասարան
2017 | Գիրք/Book
Դասագիրք: Մանմար, 2017թ․, 184 էջ
О роли просторечной лексики в создании художестженхого в переводной летературе
2017 | Հոդված/Article
М.А. Булгаков. Русская и национальные литературы. 2017, стр. 42-50
|
Комплименты в русской лингвокультуре
2017 | Հոդված/Article
Языковая политика и вопросы гуманитарного образования. 2017, стр. 14-19
|
Методология лингвистики как основа гуманитарного (лингвистического) образования
2017 | Հոդված/Article
Материалы II Международной научно-практической конференции. 2017, стр. 112 -117
|
Основные методологические принципы составления пособий по языку специальности
2017 | Հոդված/Article
Международная научная конференция «Кавказ - наш общий дом», посвященная 20-летию деятельности Университета Месроп Маштоц. 2017, стр. 426-429
|
Русскоязычная пресса в Армении
2017 | Հոդված/Article
Языковая политика и вопросы гуманитарного образования. 2017, стр. 252-257
|