Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
Faculty of Sociology
Երևանի պետական համալսարանի սոցիոլոգիայի ֆակուլտետը որպես առանձին ստորաբաժանում գործում է 2004 թ.-ի սեպտեմբերից:
>
Մեծահասակների ուսուցման մեթոդների ընտրության հիմնախնդրի շուրջ
2018 | Հոդված/Article
Մեծահասակների կրթությունը և ուսումնառությունը Հայաստանում: 2018, էջ 57-70
|
Համայնքային սոցիալական աշխատանքի մասնագետների պատրաստման և վերապատրաստման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում
2018 | Հոդված/Article
Մեծահասակների կրթությունը և ուսումնառությունը Հայաստանում: 2018, 130-145
|
Սոցիոլոգիան՝ որպես սոցիալական աշխատանքի տեսա-մեթոդաբանական հիմք
2018 | Հոդված/Article
Մեծահասակների կրթությունը և ուսումնառությունը Հայաստանում: 2018, էջ 46-56
|
Կարիերայի կառավարման հիմնական հասկացությունները
2018 | Հոդված/Article
«Այլընտրանք» գիտական ամսագիր, №3, Երևան, 2018, էջ 388-395
Մոտիվացիայի տեսական հիմքերը
2018 | Հոդված/Article
«Այլընտրանք» գիտական ամսագիր, №3, Երևան, 2018, էջ 380-388
Երիտասարդությունը, տեղի ինքնությունները և սոցիալական տարածության կառուցվածքները հետխորհրդային հայաստանյան գյուղական համայնքներում
2017 | Հոդված/Article
«Բանբեր Երևանի համալսարանի. Սոցիոլոգիա, Տնտեսագիտություն», 2017 № 3 (24), էջ 3-10
|
Steffen Roth, Carlton Clark, Nikolay Trofimov, Artur Mkrtichyan , Jan Berkel, Laura Appignanesi, Miguel Pérez-Valls, Jari Kaivo-oja
Futures of a distributed memory. A global brain wave measurement (1800–2000)
2017 | Հոդված/Article
Technological Forecasting and Social Change. 2017, 118, стр. 307-323
Григорян А. К., Заславская М. И.
О некоторых особенностях измерения обратной связи со студентами в контекстеуправления университетом
2017 | Հոդված/Article
Университетское управление: практика и анализ. 2017, Том 21, № 2, стр. 155-163
Реформирование сферы высшего образования в странах постсоветского пространства в свете евразийской интеграции
2017 | Հոդված/Article
Дети и молодежь – будущее России: материалы IV Международной научно-практической конференции. 2017, Часть вторая, стр. 420-427
Проблемы интернационализации высшего образования в современных условиях
2017 | Հոդված/Article
Современные проблемы развития науки и образования. 2017, стр. 17-23