![]() |
Սոնա Արմենի Բալասանյան
Դոցենտ | Սոցիոլոգիայի տեսության և պատմության ամբիոն Կրթություն և գիտական աստիճաններ
2014 - 2015 թթ. գիտության մագիստրատուրա, Օքսֆորդի համալսարանի կրթության ֆակուլտետ 2012 թ. Սոցիոլոգիական գիտությունների թեկնածուի դիպլոմ, ԵՊՀ 2009 - 2012 թթ. ասպիրանտուրա ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ 2007 - 2009 թթ. մագիստրատուրա, ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ 2005 - 2009 թթ. բակալավրիատ, ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ Մասնագիտական գործունեություն 2016 թ-ից մինչ այսօր ՀՌԿԿ-Հայաստան 2019 թ-ից մինչ այսօր ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դոցենտ 2013 – 2019 թթ. մինչ այսօր ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս 2013 - 2014 թթ. ՀՀ ԿԳՆ Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ 2011 - 2012 թթ. ՈԱԱԿ, Որակի ապահովման ազգային կենտրոն հիմնադրամ Մասնագիտացման ոլորտները և դասընթացներ Կրթության սոցիոլոգիա, Որակական մեթոդները սոցիոլոգիայում, Խառը մեթոդներով հետազոտություններ (մագիստրոսական դասընթաց) Դրամաշնորհներ 2015 թ-ից մինչ այժմ Ծրագրի փորձագետ, «Հայաստանյան երիտասարդության ուսումնասիրություն – 2016», Ֆրիդրիխ Էբերտ Հիմնադրամ 2014 - 2015 թթ. Ծրագրի ղեկավար, «Գենդերային պրակտիկաներից դեպի գենդերային քաղաքականություն. Մասնակցային դեպքի հետազոտություն հայաստանյան հանրային դպրոցական համայնքներում», Գենդերային հետազոտությունների և առաջնորդության կենտրոն, Արիզոնայի պետական համալսարան, ԵՊՀ: 2013 - 2015 թթ. Ծրագրի վերլուծաբան, «Լոկալ ինքնությունները Երևանում», ԵՊՀ, ՀՀ ԿԳՆ գիտության պետական կոմիտե: Միջազգային գիտաժողովների և սեմինարների մասնակցություն 13th Conference of the European Sociological Association: (Un) Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities - Vermishyan H., Balasanyan S. - Youth, Place Identities and Changing of Social Space Structures: The Case of Post-Soviet Armenian Rural Communities-2017 13th Conference of the European Sociological Association: (Un) Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities - Balasanyan S., Vermishyan H. - The Armenian Youth in the Post-Soviet Context: Some important findings from the Armenian Youth Study 2016-2017 International Conference «Issues of Education in the 21st Century» - Balasanyan S. - The Educational Dimension of Armenian Statehood and the Major Issue of National Identity-2017 Armenia 2018: Reality and Perspectives - Sona Balasanyan - The Teacher, a Woman: Fused Personal and Contested Professional Biographies-2018 Human Rights and Migration - Harutyun Vermishyan, Sona Balasanyan - LABOR MIGRATION AND HOUSEHOLDS’ INFORMAL ECONOMIC PRACTICES IN ARMENIA-2020 UNIVERSITY RESEARCH CAPACITY IN POST-SOVIET COUNTRIES: CASE STUDIES OF ARMENIA, KAZAKHSTAN, AND RUSSIA - Sona Balasanyan - Higher Educational Research Capacity in Armenia- 2020 Sociological Knowledges for Alternative Futures - Sona Balasanyan - Student Counseling Today: Future Implications of Carl Roger's Phenomenology for Education-2021 2016 թ. Եվրոպական ուսուցման կենտրոն, Երևան, Հայաստան, Նոյեմբեր 28-30 2016 թ. ASCN ամփոփիչ գիտաժողով, Թբիլիսի, Վրաստան, Նոյեմբեր 18-19 2015 թ. «Լոկալ ինքնությունները և քաղաքային վայրերի սիմվոլիկ կառուցվածքները հետխորհրդային Երևանում«, Միջազգային գիտաժողով. Հետխորհրդային պետությունների քաղաքային աշխարհագրության 6-րդ միջազգային գիտաժողով. Քաղաքային փոփոխությունների 25 տարին, Պրահայի Չարլզի համալսարան, Սեպտեմբեր 23–26: Եվրասիական Միություն: Ինտեգրման հիմնահարցերը, Ծաղկաձոր, Հայաստան, Հոկտեմբեր 15-17, Ներկայացում` Հարևանի էթոսը հայաստանյան հանրակրթական դպրոցներում. ի՞նչ և ինչպե՞ս ենք մենք ուսուցանում: Հասարակական գործունեություն 2011 - «Վստահություն» աոցիալական աշխատանքի և սոցիոլոգիական հետազոտությունների կենտրոն 2009 - «Սոցիես» փորձագիտական կենտրոն ՀԿ հիմնադիր Օտար լեզուներ անգլերեն (գերազանց), ռուսերեն (գերազանց) Համակարգչային հմտություններ MS Office, Internet, SPSS, Nvivo, MaxQDA |