06.04.2018 | 
Հասարակություն
ՀԱԳՈՒՍՏԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՔԱՐՈԶՉՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԻՔ. ԵՊՀ-ՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՐԻՆ ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
ՀԱԳՈՒՍՏԸ՝ ՈՐՊԵՍ ՔԱՐՈԶՉՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԻՔ. ԵՊՀ-ՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՐԻՆ ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
Այսօր ԵՊՀ գենդերային հետազոտությունների և առաջնորդության կենտրոնը կազմակերպել էր ազգագրագետ, մշակութային մարդաբան Լիլիթ Մանուկյանի կողմից իրականացրած «Հագուստը՝ որպես կնոջ կերպարի կառուցման և ապակառուցման միջոց խորհրդային ուշ շրջանում» թեմայով հետազոտության արդյունքների ներկայացումը:

Թեմայի շրջանակում Լիլիթ Մանուկյանը խոսեց հետազոտական այն աշխատանքներից, որ հասցրել է անել այս ընթացքում, որպես ելակետ դարձնելով սովետական կնոջ կերպարի մաս կազմող հագուստի բովանադակության մեկնաբանումը:

 

Ուսումնասիրությունն անցկացնելու համար բանախոսն անդրադարձ էր կատարել «Հայաստանի աշխատավորուհի» և «Ոզնի» թերթերին, Ալեքսանդր Ահարոնյանի «Վարքի կուլտուրա» գրքին, ինչպես նաև խոսել է այդ ժամանակ իրենց երիտասարդությունը վայելող, իսկ հիմա արդեն ավագ սերնդի ներկայացուցիչների հետ:

 

 Պատահական չէ, որ ուսումնասիրությունը հիմնականում անդրադառնում է սովետական տարիների 60-70-ական թվականների իրականությանը: Սա հենց այն ժամանակահատվածն էր, երբ պաշտոնական քարոզչության և պետական պարտադրանքի կողքին հայտնվեցին նորություններն ու փոփոխությունները: Հագուստը դարձավ այդ փոփոխությունների տեսանելի մասը:

 

Կնոջ դերը խորհրդային հասարակության մեջ սահմանվում էր նաև հագուստով: Գիտնական, աշխատավոր, ինչպես նաև կոմունիստական գաղափարախոսության հիմքերն ամուր պահող սովետական կնոջ կերպարն առավել ամբողջական էր դառնում գործարանային գրեթե միանման հագուստով: Փաստորեն հագուստը նույնպես դառնում էր պետական քարոզչության մի մաս:

 

Սովետական միությունում հագուստով առանձնանալը և սեփական անհատականության մասին որևէ պատկերացում ունենալը գրեթե անհնար էր, քանի որ բոլորը, համաձայն պետական քարոզչության, միանման պետք է լինեին՝ թե՛ հագուստով, թե՛ մտածելակերպով:

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ «ԿԱՆԱՉ» ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ» ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ
ԵՊՀ-ում այսօր ծավալվեց քննարկում «Ջի Այ Զեթ» ընկերություն կողմից ներկայացված «Հայաստանի «կանաչ» աշխատաշուկայի» հաշվետվության շուրջ։
ՍՈՑՑԱՆՑԵՐՈՒՄ ԿԵՂԾ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՈՒՄՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄ ԵՆ ՄԱՍԱՉՈՒՍԵԹՍԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՈՒՄ
Մասաչուսեթսի տեխնոլոգիական ինստիտուտի (MIT) հետազոտողները փորձել են հասկանալ կեղծ լուրերի տարածման ծավալները և դրդապատճառները: Ավարտից հետո մարտին հանրայնացվել է նրանց հետազոտությունը:
Կոնտակտներ

Գենդերային հետազոտությունների և առաջնորդության կենտրոն
Հեռ: +37460710390
Ներքին: 2390
Էլ.հասցե: cgls@ysu.am
Հասցե: Ալեք Մանուկյան 1, 0025, Երևանի պետական համալսարան,Ռադիոֆիզիկայի ֆակուլտետ, 436 սենյակ
Երևան, Հայաստան


Սույն վեբ կայքը ստեղծվել է Ամերիկայի ժողովրդի աջակցությամբ` ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության միջոցով: Այստեղ արտահայտված տեսակետները /կամ նյութի բովանդակությունը/ միմիայն հեղինակներինն են և պարտադիր չէ, որ արտահայտեն ԱՄՆ ՄԶԳ կամ ԱՄՆ կառավարության տեսակետները:

New layer...