25.02.2022 | 
Կրթություն
«ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ, ԹԻՐԱԽԱՎՈՐՈՒՄ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ԴԱՍԸՆԹԱՑ ԵՊՀ-ՈՒՄ
«ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ, ԹԻՐԱԽԱՎՈՐՈՒՄ» ԽՈՐԱԳՐՈՎ ԴԱՍԸՆԹԱՑ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնը կազմակերպել է «Թվային մարքեթինգ, թիրախավորում» խորագրով դասընթաց։

Դասընթացը վարող «ԱԿԲԱ» բանկի թվային մարքեթինգի թիմի ղեկավար Գեղամ Վարդանյանն ընդգծեց, որ թեման արդիական է. «Թվային մարքեթինգն ամենուր է, վերջինիս իմացությունն ու ճիշտ պլանավորումը մեզ հնարավորություն կտա հաջողությամբ մուտք գործելու շուկա»:

 

Նմանօրինակ միջոցառումները, որոնք շարունակական բնույթ են կրում, նպաստում են ուսանողների տեսական գիտելիքների հիման վրա պրակտիկ հմտությունների ձևավորմանը։

 

 

«Ի տարբերություն ավանդական մարքեթինգի` թվային տիրույթում հնարավոր է հասկանալ, թե ինչպես է մտածում սպառողը և ինչպիսի վարքագիծ է դրսևորում: Այն մարքեթինգային գործողությունների արդյունավետության չափման և վերլուծության համար ունի ավելի շատ գործիքներ ու տվյալների հավաքագրման հնարավորություն», - ասաց Գեղամ Վարդանյանը:

 

Նման դասընթացների շնորհիվ ուսանողները կարողանում են կողմնորոշվել աշխատաշուկայում, լսել ոլորտի մասնագետներին, ծանոթանալ նրանց մասնագիտական փորձին։

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԴՈԿՏՈՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԸ
«Էրազմուս+» ծրագրի «MODEST» նախագծի շրջանակում կազմակերպված միջազգային դոկտորական դպրոցը համախմբում է աշխարհի մի շարք համալսարանների ներկայացուցիչների, որոնք կարդալու են տարաբնույթ դասախոսություններ՝ դոկտորական կրթության զարգացման, դասավանդման մեթոդաբանության և միջմշակութային հաղորդակցության վերաբերյալ:
ԵՊՀ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐՆ ՍՏԱՑԱՆ ԿՐԾՔԱՆՇԱՆՆԵՐ ԵՎ ՎԶԿԱՊՆԵՐ
Սոցիալական մանկավարժի միջազգային օրվա առթիվ ԵՊՀ մակավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնում կայացավ առաջինկուրսեցիների երդման հանդիսավոր արարողություն, որի ընթացքում նրանց հանձնվեցին կրծքանշաններ և խորհրդանշական վզկապներ։