20.11.2019 | 
Գիտություն
ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲԻՈՆԻ ԴԱՍԱԽՈՍ ԽԱՉԻԿ ԳԱԼՍՏՅԱՆԸ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ Է ԿՈՆՖԼԻԿՏԱԲԱՆՆԵՐԻ 3-ՐԴ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻՆ
ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲԻՈՆԻ ԴԱՍԱԽՈՍ ԽԱՉԻԿ ԳԱԼՍՏՅԱՆԸ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ Է ԿՈՆՖԼԻԿՏԱԲԱՆՆԵՐԻ 3-ՐԴ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԺՈՂՈՎԻՆ
Սանկտ Պետերբուրգի պետական համալսարանում նոյեմբերի 15-16-ը տեղի է ունեցել «Կոնֆլիկտոլոգիան XXI դարում. խաղաղության ամրապնդման ուղիներն ու եղանակները» խորագիրը կրող 3-րդ միջազգային համաժողովը:

Համաժողովի աշխատանքներին մասնակցել է ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի քաղաքական գիտության պատմության և տեսության ամբիոնի դասախոս, քաղ. գիտ. դոկտոր Խաչիկ Գալստյանը։ 

 

Հեղինակն առաջ է քաշում այն գաղափարը, որ հետխորհրդային տարածքում ընթացող ինտեգրացիոն գործընթացներից ամենամասշտաբայինը Եվրասիական ինտեգրացիոն նախագիծն է, որն աստիճանաբար ընդլայնում է իր աշխարհագրությունն ու համագործակցության շրջանակները։ Ըդլայնման հետ մեկտեղ, Եվրասիական Միության առջև ծառանում են նոր մարտահրավերներ ու խնդիրներ։

Դրանցից, թերևս, ամենաարդիականը եվրասիական տարածքի կոնֆլիկտային տարածաշրջանների ու չճանաչված պետությունների եվրասիական ինտեգրմանը մասնակցության հիմանխնդիրներ են։ Այդ համատեքստում հեղինակը դիտարկում է եվրոռեգիոնների գործունեության փորձն ու այդ մոդելի կիրառման հնարավորությունները եվրասիական տարածքում առկա չճանաչված պետությունների ինտեգրման գործում։ Մասնավորապես, առաջ է քաշվում եվրասիական ռեգիոնների գաղափարը, որպես չճանաչված հանրապետությունների դեպքում կիրառելի սկզբունքորեն նոր կարգավիճակ, որն էականորեն փոխում է հակամարտող կողմերի նախնական ընկալումներն ու նոր հնարավորություններ է բացում միասնական ինտեգրացիոն միջավայրում էթնոքաղաքական հակամարտությունների փոխակերպման համար։   

 

 Նշենք, որ հանդիպումների և քննարկումների ընթացքում ներկայացվել են ԵՊՀ-ում կոնֆլիկտոլոգիական առարկաների (կոնֆլիկտների փոխակերպում, բանակցային տեխնոլոգիաներ) դասավանդման փորձն ու առանձնահատկությունները։

 

Խ. Գալստյանի գիտական զեկուցումը նվիրված էր հետխորհրդային տարածքի էթնոքաղական հակամարտությունների փոխակերպման գործում ինտեգրացիոն պարադիգմայի կիրառման հնարավորություններին։ 

 

Հեղինակն առաջ է քաշում այն գաղափարը, որ հետխորհրդային տարածքում ընթացող ինտեգրացիոն գործընթացներից ամենամասշտաբայինը Եվրասիական ինտեգրացիոն նախագիծն է, որն աստիճանաբար ընդլայնում է իր աշխարհագրությունն ու համագործակցության շրջանակները։ Ըդլայնման հետ մեկտեղ, Եվրասիական Միության առջև ծառանում են նոր մարտահրավերներ ու խնդիրներ։

 

«Դրանցից, թերևս, ամենաարդիականը եվրասիական տարածքի կոնֆլիկտային տարածաշրջանների ու չճանաչված պետությունների եվրասիական ինտեգրմանը մասնակցության հիմանխնդիրներ են»,- նշեց Խ. Գալստյանը։

Այդ համատեքստում հեղինակը դիտարկում է եվրոռեգիոնների գործունեության փորձն ու այդ մոդելի կիրառման հնարավորությունները եվրասիական տարածքում առկա չճանաչված պետությունների ինտեգրման գործում։ Մասնավորապես, առաջ է քաշվում եվրասիական ռեգիոնների գաղափարը, որպես չճանաչված հանրապետությունների դեպքում կիրառելի սկզբունքորեն նոր կարգավիճակ, որն էականորեն փոխում է հակամարտող կողմերի նախնական ընկալումներն ու նոր հնարավորություններ է բացում միասնական ինտեգրացիոն միջավայրում էթնոքաղաքական հակամարտությունների փոխակերպման համար։   

 

          

Այլ նորություններ
5 ՈՍԿԵ ԵՎ 2 ԱՐԾԱԹԵ ՄԵԴԱԼ՝ IMC ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՈՒՍԱՆՈՂԱԿԱՆ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՌՑԱՆՑ ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՅԻՑ
Հուլիսի 27-ին ավարտվեց 27-րդ IMC միջազգային ուսանողական մաթեմատիկական օլիմպիադան, որին մասնակցող ԵՊՀ ուսանողները նվաճել են 5 ոսկե և 2 արծաթե մեդալ:
ԵՊՀ ԴՈՑԵՆՏ ՀԱԿՈԲ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԻ ՀԵՐԹԱԿԱՆ ՀՈԴՎԱԾԸ «ՆՅՈՒԹԵՐ ՀԻՆ ԵՎ ՄԻՋՆԱԴԱՐՅԱՆ ՄԵՐՁՍԵՎԾՈՎՅԱՆ ՀՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ» ԳԻՏԱԿԱՆ ՀԱՆԴԵՍՈՒՄ
Երևանի պետական համալսարանի համաշխարհային պատմության ամբիոնի դոցենտ, պ.գ.դ. Հակոբ Հարությունյանն իր հերթական հոդվածն է հրատարակել «Նյութեր հին և միջնադարյան մերձսևծովյան հնագիտության և պատմության վերաբերյալ» հայտնի գիտական հանդեսի հերթական համարում: