18.12.2018 | 
Կրթություն
ԱԿՏԻՎ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ՝ «ՇՐՋՎԱԾ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ». ԵՊՀ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԸ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ ԵՆ ՇՎԵԴԻԱՅՈՒՄ
ԱԿՏԻՎ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ՝ «ՇՐՋՎԱԾ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ». ԵՊՀ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԸ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ ԵՆ ՇՎԵԴԻԱՅՈՒՄ
ԵՊՀ աշխատակիցները դեկտեմբերի 3-ից 7-ը Շվեդիայի Լինշյոպինգի համալսարանում մասնակցել են «Ակտիվ ուսուցում շրջված լսարանում» վերապատրաստման դասընթացին:

Վերապատրաստման դասընթացը կազմակերպվել է «PRINTeL» նախագծի շրջանակում, որին մասնակցել են ԵՊՀ գիտական քարտուղար, քաղաքական ինստիտուտների և գործընթացների ամբիոնի դոցենտ Մենուա Սողոմոնյանը, Սերվիսի ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար Գոռ Ալեքսանյանը և Փիլիսփայության պատմության ամբիոնի դոցենտ Սերոբ Խաչատրյանը:

 

Դասընթացի ընթացքում վերապատրաստման մասնակիցներին ներկայացվել են ակտիվ ուսուցման գաղափարը, մեթոդների ընտրանին, տեղի են ունեցել խմբային քննարկումներ՝ ներկայացված մեթոդների բարդության (մանկավարժական և թվային հմտությունների տեսանկյունից) աստիճանի սահմանման շուրջ:

 

Բացի դրանից՝ ներկայացվել և քննարկվել է «Շրջված դասարան» մոդելը, որն ակտիվ ուսուցման մոդել է և հիմնականում հնարավորություն է տալիս ավանդական ձևով անցկացվող դասախոսությանը մասնակցել տնից՝ մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաների միջոցով, իսկ դասաժամին արդեն աշխատել ստացված տեղեկատվության մարսման, վերլուծության ու կիրառման վրա:

 

 

Մասնակիցների հավաստմամբ, ներկայացվող բոլոր գաղափարներն ու մեթոդները մատուցվել են գործնական և ինտերակտիվ մոտեցումներով:

 

Դասընթացի օրերին ոչ միայն անցկացվել են ներկայացվող գաղափարների ու դրանց կիրառման գործիքակազմի մասին ներածական ինտերակտիվ դասախոսություններ, այլև մասնակիցները կատարել են վարժություններ դրանք առավել խորությամբ ընկալելու համար («Menti», «Padlet» և այլն):

 

Վերապատրաստման ծրագրի շրջանակում մասնակիցների համար կազմակերպվել են նաև շրջայցեր դեպի ակտիվ ուսուցման միջավայրեր՝ ակտիվ ուսուցման դասարան, հանրային հարմարեցված տարածքներ և վիրտուալ իրականության լաբորատորիաներ:

 

Ըստ մասնակիցների՝ դասընթացի կարևորագույն բաղադրիչներից էր ակտիվ և թվային տեխնոլոգիաների կիրառմամբ դասընթացի ծրագիր կազմելու սկզբունքների ինտերակտիվ ուսուցման աշխատաժողովը (ABC workshop), որի տրամաբանական շարունակությունն էր նման ծրագիր կազմելու խմբային աշխատանքը (DEF lab), որտեղ Հայաստանի թիմը միասնական ծրագիր է կազմել գործընկերների շրջանում վերապատրաստումներ իրականացնելու դասընթացի վերաբերյալ:

 

Համաձայն «ERASMUS+ PRINTeL» նախագծի շրջանակում ստորագրված համագործակցության համաձայնագրի 2.3 կետի՝ դասընթացի մասնակիցները պարտավորվել են վերապատրաստումից հետո պատրաստել վերապատրաստման համապատասխան կուրսը և 2019 թ. հունվար-մարտ ամիսներին իրականացնել ԵՊՀ առնվազն 10 դասախոսի 5-օրյա վերապատրաստում:

 

Պատրաստեց Քնար Միսակյանը

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԴԱՍԵՐԸ ՄԵԿՆԱՐԿԵԼՈՒ ԵՆ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 11-ԻՑ
2018-2019 ուստարվա 2-րդ կիսամյակի առկա ուսուցման ուսումնական պարապմունքները սկսվելու են փետրվարի 11-ից, իսկ հեռակա ուսուցման ուսումնական պարապմունքները՝ մարտի 11-ից:
ԵՊՀ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՒՄ ԵՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԻՋՈՑՆԵՐ
Երևանի պետական համալսարանում «Moodle» էլեկտրոնային ուսուցման համակարգի ներդրման առաջին քայլերն արվել են ՏՏ կրթական և հետազոտական կենտրոնի կողմից դեռևս 2008 թվականին: Առաջին առցանց դասընթացները կենտրոնի աշխատակիցների կողմից հարթակում տեղադրվել են դեռևս 2009-2010 թվականներին: