18.03.2019 | 
Կրթություն
ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԶՈՐԱՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ԿԼՈՐ-ՍԵՂԱՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ ՈԼՈՐՏԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՀԵՏ
ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԶՈՐԱՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ԿԼՈՐ-ՍԵՂԱՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ ՈԼՈՐՏԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՀԵՏ
ԵՊՀ գրադարանի մասնաշենքի Ադամյան սրահում այսօր տեղի ունեցավ «Սոցիալական աշխատողների կրթության կազմակերպման մարտահրավերները համայնքային սոցիալական աշխատանքի կադրերի պատրաստման օրինակով» խորագրով կլոր-սեղան քննարկումը:

Միջոցառումն  իրականացնում էր Հայաստանի սոցիալական աշխատողների ասոցիացիան, որին ներկա էին ասոցիացիայի նախագահ Միրա Անտոնյանը, ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դեկան Արթուր Մկրտիչյանը, «Վորլդ Վիժն Հայաստան»-ի ներկայացուցիչ Աիդա Մուրադյանը, ինչպես նաև ներկայացուցիչներ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանից, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական ու Տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություններից, Աշխատանքի և սոցիալական հետազոտությունների ազգային ինստիտուտից, ՄԱԿ-ի մանկական, «Մանկական զարգացման», «Հայաստանի մանուկներ», «Առաքելություն Հայաստան» բարեգործական հասարակական հիմնադրամներից, ինչպես նաև  դասախոսներ Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետից:


 

Քննարկման առանցքում ՀՀ բուհերում սոցիալական աշխատողների կրթության կազմակերպումն էր, կրթության և պրակտիկայի ներդաշնակեցումը:

 

Հայաստանի սոցիալական աշխատողների ասոցիացիայի նախագահ Միրա Անտոնյանի տեղեկացմամբ, կլոր-սեղան քննարկման նպատակն է հրավիրել շահագրգիռ կողմերին, համալսարանական կրթություն ապահովող  ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև այն միջազգային կազմակերպություններին, որոնք տարիներ շարունակ աջակցում են այդ գործընթացին և միտված են լուծելու ոլորտում առկա խնդիրները:

 

Ողջունելով հյուրերին՝ Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դեկան Արթուր Մկրտիչյանն ընդգծեց, որ կլոր-սեղան քննարկմանը հաճելի է տեսնել ֆակուլտետի շրջանավարտներին, որոնք լուրջ գործունեություն են ծավալում տարբեր կազմակերպություններում. «Նշանակում է, որ ֆակուլտետը ճիշտ ճանապարհով է գնում»:

 

Խոսելով քննարկման առանցքային խնդրի մասին՝ դեկանը նշեց, որ պետք է ստեղծել մի համակարգ, որը կմիավորի բոլոր շահագրգիռ կողմերին. «Մասնագիտական դաշտում գործում են տարբեր սուբյեկտներ: Մեր նպատակն է համակարգել սուբյեկտների գործունեությունը, ինչպես նաև կրթական ջանքերը համակցել համապատասխան պետական և ոչ պետական գործակալների հետ»:

 

Անդրադառնալով «Հասանելի համայնքային սոցիալական ծառայություններ»

ծրագրի նպատակներին՝ «Վորլդ Վիժն Հայաստան»-ի ներկայացուցիչ Աիդա Մուրադյանը նշեց, որ ծրագրի նպատակն է աջակցել համայնքներին, ինչպես նաև օգնել առավել խոցելի ընտանիքներին. «Ծրագրի հիմնական նպատակն է հզորացնել համայնքային սոցիալական ծառայությունները»:

 

Մուրադյանի հավաստմամբ, որևէ համակարգ չի կարող աշխատել, եթե դրա տեսլականն անորոշ է: «Մեր գլխավոր նպատակն է խոսել համակարգի աշխատուժի և արհեստավարժության մասին: Ամենալավ մեթոդները, ծրագրերը և մեխանիզմները չեն կարող աշխատել, եթե «ո՞վ է այն անում» հարցի պատասխանը չունենք: Ես լիահույս եմ` մի օր կհասնենք այն արդյունքին, որ մարդկանց կբուժեն բժիշկները, դատարանում իրավապաշտպանություն կիրականացնեն իրավաբանները, իսկ սոցիալական աշխատանքով կզբաղվեն ոլորտի մասնագետները»,- ամփոփեց Ա. Մուրադյանը: 

 

Քննարկման ընթացքում ներկաներն անդրադարձան նաև հեռավար ուսուցմանը, 

բուհերի համակարգային մոտեցմանը  և միավորված աշխատանքին:

 

ԵՊՀ սոցիալական աշխատանքի և սոցիալական տեխնոլոգիաների ամբիոնի դասախոս Եվգինե Վարդանյանը տեսապատկերի միջոցով ներկայացրեց «Համայնքային սոցիալական աշխատանք» դասընթացի մշակման աշխատանքները, իսկ ՀՀ բուհերում դրա ներդրման կազմակերպչական և բովանդակային հարցերին անդրադարձավ ֆակուլտետի դեկանի տեղակալ Անահիտ Սահակյանը:

 

Տեղեկացնենք, որ հանդիպումները, կլոր-սեղան քննարկումները, կարծիքների փոխանակումները շարունակական բնույթ են կրելու:


Անգին Խաչատրյան

 

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՏԵՂԻ Է ՈՒՆԵՑԵԼ ԻԻՀ ԽՈՐՀՐԴԱՐԱՆԻ ՀԱՅԱԶԳԻ ՊԱՏԳԱՄԱՎՈՐԻ ՊԱՐՍԿԵՐԵՆ ՄԵՆԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍԸ
ԵՊՀ արևելագիտություն ֆակուլտետի իրանագիտության ամբիոնում այսօր տեղի են ունեցել ԻԻՀ խորհրդարանի հայազգի պատգամավոր, պատմագիտության դոկտոր Կարեն Խանլարյանի «Հայաստանի աշխարհագրության սահմանումը ըստ իսլամական աղբյուրների» պարսկերեն մենագրության շնորհանդեսը և հեղինակի հետ հանդիպումը։
ՍԱՀՄԱՆՎԵԼ Է ԵՊՀ 2019-2020 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՀԱՄԱՐ ՄԻՋԻՆ ՈՐԱԿԱԿԱՆ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԻ (ՄՈԳ) ՇԵՄԸ
ԵՊՀ-ում 2019-2020 ուսումնական տարվա համար միջին որակական գնահատականի (ՄՈԳ) շեմը բակալավրիատում սահմանվել է 11.00-ն, իսկ մագիստրատուրայում՝ 15.00-ն: