02.04.2020 | 
Կրթություն
ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԴՐԱԿԱՆ ԵՎ ԲԱՑԱՍԱԿԱՆ ԿՈՂՄԵՐԸ. ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ ԵՆ ՖԻԶԻԿՈՍՆԵՐԸ
ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԴՐԱԿԱՆ ԵՎ ԲԱՑԱՍԱԿԱՆ ԿՈՂՄԵՐԸ. ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ ԵՆ ՖԻԶԻԿՈՍՆԵՐԸ
ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետը, ելնելով երկրում հաստատված արտակարգ իրավիճակից, շարունակում է առցանց հարթակների օգնությամբ, ըստ ամբիոնների ծանրաբեռնվածության և սահմանված դասատախտակի, իրականացնել հեռավար ուսուցումը։

Ուսուցման կարևորության, արդյունավետության և առկա խնդիրների մասին զրուցեցինք ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի դեկան Ռաֆիկ Հակոբյանի հետ։

 

Վերջինիս տեղեկացմամբ, ֆակուլտետն օգտվում է «Gmail.com»,  «Zoom», « Skype», «E-learning.ysu.am», «Moodle» առցանց հարթակներից։ 

 

Որքան էլ ուսանողների և դասախոսների ներգրավվածությունը և պատրաստակամությունը  նկատելի են, այդուհանդերձ դեկանի կարծիքով, այս հարթակները ոչ ամբողջությամբ են լրացնում դասապրոցեսը։

 

«Ուսուցման գործընթացի համար անմիջական շփումը շատ կարևոր է: Դասախոսի դեմքի արտահայտությունը, շարժուձևն են կենդանացնում դասը, իսկ այդ դեպքում ուսանողն ավելի անմիջական է շարադրում իր հարցերը»,- նկատեց դեկանը։

 

Ըստ Ռ. Հակոբյանի՝ խնդրի մյուս կողմն էլ հեռավար ուսուցման դեպքում ունեցած լրացուցիչ ժամանակի ոչ ճիշտ կառավարումն է։

 

«Հեռավար ուսուցման ժամանակ դասախոսը մի քանի անգամ ավելի շատ ժամանակ է ծախսում դասապատրաստման համար, սակայն արդյունավետությունը 2-3 անգամ պակասում է: Նույն ժամանակում ավելի քիչ դասախոսություն ես հասցնում բացատրել և այլն»,- փաստեց դեկանը։

 

Ուսանողների և դասախոսների ներգրավվածության և դասապրոցեսի բնականոն կազմակերպման մասին խոսեց նաև Ֆիզիկայի ֆակուլտետի երկրորդ կուրսի ուսանողուհի Ծովինար Կարապետյանը։

 

«Մենք օգտվում ենք ԵՊՀ-ի «E-learning» հարթակից և «Zoom»-ից։ «Zoom» հարթակը շատ լավն է և հարմար է ուսանողների ու դասախոսների ամբողջական ներգրավվածության, դասերի վերլուծման և քննարկման առումով»,- ասաց Ծովինարը։

 

Դիպլոմային-ավարտական աշխատանքների դեպքում առկա խնդիրների և ուսանողներին հուզող հարցերի մասին զրուցեցինք նաև Ֆիզիկայի ֆակուլտետի չորրորդ կուրսի ուսանողուհի, Ֆիզիկայի ֆակուլտետի ՈՒԳԸ քարտուղար, «European Physical Society»-ի «Yerevan Young Minds» մասնաճյուղի նախագահ Ելենա Հակոբյանի հետ։

 

Վերջինս նշեց, որ իրենց կուրսում սահմանված դասապրոցեսն արդեն ավարտվել է, իսկ արտակարգ դրության պատճառով հետաձգվել է միայն դասապրոցեսի մաս կազմող պրակտիկան․ «Կան ֆակուլտետներ, որոնք սկզբից լրացրել են դասատախտակով սահմանված պրակտիկան, իսկ հիմա 1 ամիս տևողությամբ դասերը լրացնում են հեռավար ուսուցման մեթոդներով: Մեր դեպքում հարցի լուծումը բաց է մնում»։

 

 

Վերջինիս կարծիքով, բնագիտական ֆակուլտետներում հեռավար ուսուցումն այդքան էլ արդյունավետ չէ՝ ծրագրում ներառված լաբորատոր աշխատանքների պատճառով։   

 

Ինչ վերաբերում է դիպլոմային աշխատանքներին, ուսանողուհին նշեց, որ փորձնական աշխատանքներից անցել են տեսական դաշտ՝ վերլուծելով և համակարգելով ձեռքի տակ ունեցած նյութերն ու գրականությունը: 

 

«Մտավախություն ունենք նաև դիպլոմայինի պաշտպանության անցկացման հետ կապված: Եթե ՀՀ-ում հայտարարված արտակարգ դրությունը երկարաձգվի մինչև դիպլոմայինների պաշտպանության շրջանը, ապա ինչպե՞ս է անցկացվելու պաշտպանությունը: Գուցե հետաձգվի՞»,- հետաքրքրվեց ուսանողուհին:

 

Նշենք, որ Ելենան առցանց հարթակներն օգտագործում է նաև իր աշխատանքը բնականոն կազմակերպելու համար՝ մասնավորապես առցանց հարթակների միջոցով պարապելով ապագա դիմորդների հետ․ «Ես աշխատում եմ նաև «ՔԵՆԴԼ ՍՀԻ»-ում։ Կապի մեջ եմ ղեկավարիս հետ, որն ամեն կերպ փորձում է օգնել ու աջակցել մեզ՝ մեր առջև դրված խնդիրները հաղթահարելու համար»։

 

ՈՒԳԸ-ի աշխատանքները համակարգելու համար էլ, Ֆիզիկայի ֆակուլտետի ՈՒԳԸ քարտուղարը տեղեկացրեց, որ օգտվում են «Slack» հարթակից: «Բոլորին մաղթում եմ առողջություն և համբերություն»,- ամփոփեց Ելենա Հակոբյանը։

 

Անգին Խաչատրյան

Այլ նորություններ
«ՄԵՐ ԵՐԿՐՈՒՄ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՆ ՈՒԺԵՂԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՀԱՐԿ Է ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀԱՅԱԼԵԶՈՒ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ». ԼԻԼԻԹ ՇԱՔԱՐՅԱՆ
ԵՊՀ սոցիալական աշխատանքի և սոցիալական տեխնոլոգիաների ամբիոնի դասախոս Լիլիթ Շաքարյանը հրատարակել է «Բրենդի կառավարում» հեղինակային առաջին գրքերից մեկը: Ավելի քան տասը տարի ԵՊՀ-ում դասավանդող տիկին Շաքարյանի հետ զրուցել ենք իր գործունեության և հեղինակած գրքի մասին:
«…ՈՐՊԵՍԶԻ ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ ՄՈՏ ԼԻՆԵՆ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆԸ, ԳԻՏԵԼԻՔԻՆ»․ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՅՑԵՐԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿՎՈՒՄ ԵՆ
ԵՊՀ մինչհամալսարանական կրթության վարչության կողմից կազմակերպվող մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով փոխայցելությունները շարունակվում են։ Այս անգամ աշակերտները եղել են համալսարանում, իսկ Հայ բանասիրության ֆակուլտետի դոցենտը՝ դպրոցում։