29.11.2017 | 
Հասարակություն
ՀԱՆՐՈՒԹՅԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ «ԴՈԿՏՈՐԱՆՏՈՒՐԱ» ԱՇԽԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ
ՀԱՆՐՈՒԹՅԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ «ԴՈԿՏՈՐԱՆՏՈՒՐԱ» ԱՇԽԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ
Այսօր «Հետազոտական ռեսուրսների կովկասյան կենտրոն (ՀՌԿԿ)-Հայաստան» հիմնադրամի նախաձեռնությամբ ԵՊՀ-ում տեղի ունեցավ «Դոկտորանտուրա» ուսումնական ձեռնարկի շնորհանդեսը:

Բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի կազմակերպման հիմունքներն ուսումնասիրող «Դոկտորանտուրա» գրքի հեղինակներն են ՀՀ ԿԳՆ լեզվի պետական տեսչության պետ, բան. գիտ. դոկտոր Սերգո Երիցյանը, տնտեսագիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Արմեն Ճուղուրյանն ու Բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի փոխնախագահ Ատոմ Մխիթարյանը:

 

Ասպիրանտների, բուհերի պրոֆեսորադասախոսական կազմի, բարձրագույն կրթության ու գիտության կառավարիչների համար նախատեսված աշխատությունը, ինչպես նաև դրա հեղինակներին ներկայացրեց «ՀՌԿԿ-Հայաստան» հիմնադրամի ղեկավար Հեղինե Մանասյանը:

 

«Նախաձեռնությունը, իսկապես, ողջունելի է, իսկ թեման՝ արդիական: Ոլորտը քիչ է ուսումնասիրված, ինչն էլ ավելի է արժևորում տվյալ աշխատությունը»,- նշեց Հեղինե Մանասյանը:

 

Գրքի հրատարակման նպատակն ու կառուցվածքային առանձնահատկությունները ներկայացրեց գրքի համահեղինակ Ատոմ Մխիթարյանը և շեշտեց, որ աշխատության մեջ ներկայացված են դոկտորանտուրայի կազմակերպման հիմունքներն ու դրանց զարգացման ուղղությունները՝ ելնելով Բոլոնիայի գործընթացի պահանջներից և բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանում իրականացվող ուսումնահետազոտական աշխատանքների առանձնահատկություններից:

 

«Ձեռնարկի նպատակն է սկսնակ դոկտորանտներին ուսուցանել, թե ինչպես ձեռք բերել ինքնակազմակերպման նոր մակարդակ, կանխարգելել դոկտորանտական կրթության ձախողման ռիսկերը՝ լինելով ստեղծարար և շահագրգիռ»,- ասաց Ատոմ Մխիթարյանը:

 

 

 

Գիրքը բաղկացած է 5 գլուխներից, որոնց մեջ արծարծվում են ոչ միայն տեսական ու գործնական գիտելիքներ, այլև պատմական անդրադարձ կա դոկտորանտուրայի արդի խնդիրներին, ծագմանն ու զարգացման փուլերին:

 

Հեղինակները վստահ են, որ ձեռնարկն իր գործուն աջակցությունը կունենա դոկտորանտուրայում ուսանողների կազմակերպչական վարքի բարելավման, ինչպես նաև նրանց արդյունավետ գիտահետազոտական, ուսումնառության գործընթացների ինքնակառավարման վրա, որը, ի վերջո, շրջանավարտներին տեղին և ժամանակին կուղղորդի ցանկալի ու մրցունակ գիտակրթական վերջնարդյունքների ձեռքբերմանը: 

Այլ նորություններ
«ԱՌԱՅԺՄ ԹՈՒՐՔԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՄՐ Է  ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐԻՆ ՎԵՐԱԲԵՐՈՂ ՀԱՐՑԵՐՈՒՄ». ԹՈՒՐՔԱԳԵՏ ԱՐԻ ՇԵՔԵՐՅԱՆ
ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետում hուլիսի 9-ից մեկնարկել է ամառային դպրոցը, որի առաջարկած դասընթացների շրջանակում ուսանողները հնարավորություն ունեն բարելավվելու առօրյա-խոսակցական թուրքերենը, ինչպես նաև սովորելու օսմաներեն:
ԵՊՀ ԸՆԴՈՒՆՎԵԼՈՒ ՇԱՏ ՀԻՄՆԱՎՈՐ ՊԱՏՃԱՌ
Ինֆոգրաֆիկայի տեսքով ներկայացնում ենք, թե ՀՀ կառավարության անդամներից քանի տոկոսն են կրթությունը ստացել ԵՊՀ-ում և որ ֆակուլտետներում: