10.12.2021 | 
Հասարակություն
ԱՊԱԳԱ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱԳԵՏՆԵՐՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄ ԵՆ ԵՄ ՄՈԴԵԼԸ. ՍԻՄՈՒԼՅԱՑԻՈՆ ԽԱՂ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԱՊԱԳԱ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱԳԵՏՆԵՐՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄ ԵՆ ԵՄ ՄՈԴԵԼԸ. ՍԻՄՈՒԼՅԱՑԻՈՆ ԽԱՂ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում այսօր տեղի է ունեցել Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ՈՒԽ գիտակրթական հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ կազմակերպված «ԵՄ մոդել» սիմուլյացիոն խաղի երրորդ փուլը:

Նպատակը դասընթացների ու բանախոսների հետ քննարկումների միջոցով ԵՄ թեկնածու երկրների անդամության հարցն է: Խաղի առաջին ու երկրորդ փուլերը տեղի են ունեցել Ծաղկաձորում, որտեղ բանախոսները հանդես են եկել ելույթներով՝ մանրամասն ներկայացնելով խաղի ձևաչափը, տեղի են ունեցել ԵՄ անդամակցության հայտ ներկայացնող երկրների առաջին լսում և քննարկումներ 3 ինստիտուտների շրջանակում: 

 

Միջոցառման մասնակիցներին ողջունեց Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանողուհի, ֆակուլտետի ՈՒԽ գիտակրթական հանձնաժողովի պատասխանատու Մանե Ստեփանյանը՝ ազդարարելով խաղի եզրափակիչ փուլի մեկնարկը:

 

 

Նշենք, որ մասնակիցները նախապես բաժանվել են ըստ պաշտոնների. ոմանք Եվրահանձնաժողովի անդամներ են, մի մասը՝ Եվրախորհրդի, մյուսներն էլ՝ այն երկրների (Հյուսիսային Մակեդոնիա, Հյուսիսային Ալբանիա, Սերբիա), որոնք Եվրոպական միությանն իրենց անդամակցության թեկնածությունն են առաջադրել: Նրանք հանդես եկան նախապես պատրաստած ելույթներով, բանակցեցին ու բանավիճեցին միմյանց հետ՝ փորձելով ապացուցել միջազգային կազմակերպություններին, որ իրենց ներկայացրած երկրները պետք է ԵՄ լիիրավ անդամ դառնան:

    

Ելույթներից հետո տեղի ունեցավ ԵՄ մարմինների կողմից քվեարկություն կառույցի ընդլայնման վերաբերյալ:

 

Մ. Ստեփանյանը մեզ հետ զրույցում ասաց, որ խաղը շատ մեծ արձագանք է ստացել, մասնակցելու համար բազմաթիվ ուսանողներ են դիմել, որոնցից ընտրվել են 29-ը. «Ընտրություն կատարելիս հաշվի ենք առել ուսանողների գիտելիքները, հմտություններն ու տարբեր անձնային հատկանիշներ, ինչպես նաև այն, թե որքանով են նրանք տեղեկացված Եվրոպական միության մասին»:

 

 

Նա հույս հայտնեց, որ նախաձեռնությունը պարբերական բնույթ է կրելու, և ուսումնասիրվելու են ոչ միայն ԵՄ-ի, այլև միջազգային այլ կազմակերպությունների մոդելները:

 

Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի 2-րդ կուրսի ուսանող Տիգրան Աղաջանյանը մեզ հետ զրույցում նշեց, որ խաղն իսկապես ստացված էր. «Այն հնարավորություն է տվել մեր ունեցած տեսական գիտելիքները կիրառելու պրակտիկայում և, որ ամենակարևորն է մեր մասնագիտության համար, ձեռք բերելու բանակցային հմտություններ»:

 

Խաղի ավարտին միջոցառման մասնակիցներին հավաստագրեր հանձնվեցին:

Այլ նորություններ
«ԵՊՀ-Ն ՄՏԱՎՈՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱՐԵՎՈՐԱԳՈՒՅՆ ԼԱԲՈՐԱՏՈՐԻԱ Է». ԻՐԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲԻՈՆԻ ՎԱՐԻՉ ՎԱՐԴԱՆ ՈՍԿԱՆՅԱՆԸ 50 ՏԱՐԵԿԱՆ Է
ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետի իրանագիտության ամբիոնի վարիչ Վարդան Ոսկանյանը նշել է ծննդյան հիսունամյակը: Հայաստանում իրանագիտության լավագույն ավանդույթների պահպանման, դրանց զարգացման և նոր սերունդներին փոխանցելու գործում մեծ ավանդ ունեցող Վ. Ոսկանյանի հետ զրուցել ենք ձեռքբերումների, առաջիկա անելիքների ու ծրագրերի մասին:
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՔՆՆԱՐԿՎԵԼ ԵՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ՓՈԽՃԱՆԱՉՄԱՆ ԱՐԴԻ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐԸ. ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ ԵՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի է ունեցել «ՀՀ բուհերի կողմից իրականացվող օտարերկրյա որակավորումների և կարճաժամկետ ուսուցման/կրեդիտային շարժունության ճանաչում» հետազոտության արդյունքների, ինչպես նաև «Բարձրագույն կրթության որակավորումների փոխճանաչման մասին» համաշխարհային կոնվենցիայի ներկայացման վերաբերյալ քննարկում: