10.11.2016 | 
Կրթություն
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
Այսօր ԵՊՀ-ում անցկացվեց «Նորաձևության մարքեթինգ» խորագրով սեմինար-դասընթաց:

Այն կազմակերպվել էր ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի ու «Ակադեմիքս թիմ» ընկերության համակործակցության շրջանակում: Դասընթացը վարում էր «Ակադեմիքս թիմ» ընկերության հիմնադիր տնօրեն Լիլիթ Ճուղուրյանը:

«Դասընթացի նպատակն է համալսարանի ուսանողներին, շրջանավարտներին ներկայացնել նորաձևության մարքեթինգի հիմունքները, նորաձևության մակարդակները՝ բարձր նորաձևություն, պատրասի նորաձևություն և մասսայական նորաձևություն, այդ թվում՝ նաև բոլոր այդ երեք մակարդակների առանձնահատկությունները արտադրության, որակի, իրացման, հանրային կապերի գովազդի համատեքստում»,- նշեց Լիլիթ Ճուղուրյանը:

Դասընթացի սկզբում ներկայացվեց նորաձևության մարքեթինգի տեսության զարգացման պատմական ակնարկ: Հիմնական թեմաններն էին նորաձևության մարքեթինգի հիմունքները, միջազգային չափորոշիչները, շուկայի կառուցվածքը, հիմնական մակարդակները և այլն:

Այլ նորություններ
ԵՊՀ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ ՍՏԱՆՈՒՄ ԵՆ ԻՐԵՆՑ ԴԻՊԼՈՄՆԵՐԸ
Այս օրերին ԵՊՀ կենտրոնական մասնաշենքի 5-րդ հարկում ընթանում է 2016-2017 ուստարվա շրջանավարտների շրջաթերթերի գրանցման և դիպլոմների հանձնման գործընթացը:
ՀԱՅԱԶԳԻ ՊՐՈՖԵՍՈՐԸ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՐԴԱՑ ԵՊՀ-ՈՒՄ
Հունիսի 12-13-ը ԵՊՀ մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետում դասախոսություններով հանդես եկավ ԱՄՆ-ի Ռոչեստերի համալսարանի պրոֆեսոր Սևակ Մկրտչյանը: