10.11.2016 | 
Կրթություն
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
Այսօր ԵՊՀ-ում անցկացվեց «Նորաձևության մարքեթինգ» խորագրով սեմինար-դասընթաց:

Այն կազմակերպվել էր ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի ու «Ակադեմիքս թիմ» ընկերության համակործակցության շրջանակում: Դասընթացը վարում էր «Ակադեմիքս թիմ» ընկերության հիմնադիր տնօրեն Լիլիթ Ճուղուրյանը:

«Դասընթացի նպատակն է համալսարանի ուսանողներին, շրջանավարտներին ներկայացնել նորաձևության մարքեթինգի հիմունքները, նորաձևության մակարդակները՝ բարձր նորաձևություն, պատրասի նորաձևություն և մասսայական նորաձևություն, այդ թվում՝ նաև բոլոր այդ երեք մակարդակների առանձնահատկությունները արտադրության, որակի, իրացման, հանրային կապերի գովազդի համատեքստում»,- նշեց Լիլիթ Ճուղուրյանը:

Դասընթացի սկզբում ներկայացվեց նորաձևության մարքեթինգի տեսության զարգացման պատմական ակնարկ: Հիմնական թեմաններն էին նորաձևության մարքեթինգի հիմունքները, միջազգային չափորոշիչները, շուկայի կառուցվածքը, հիմնական մակարդակները և այլն:

Այլ նորություններ
ՈՒԽՏԱԳՆԱՑՈՒԹՅՈՒՆ ԴԵՊԻ ԱՐՑԱԽ. ՆՊԱՏԱԿԸ՝ ԻՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ավարտվեց ԵՊՀ «Վարդանանք» ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ակումբի 9-րդ կրթամշակութային մեկշաբաթյա արշավ-ուխտագնացությունը դեպի Արցախ, որն այս տարի ուներ «Ազգ-բանակ» նշանաբանը:
ԱՄՓՈՓՎԵՑ «ՍՓՅՈՒՌՔ» ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑ 2017-Ը
Մեկ ամիս շարունակ հայրենիքում վերապատրաստվող սփյուռքահայերը մասնագիտական գիտելիքները համալրելուց և Հայաստանի տեսարժան վայրերն այցելելուց հետո վերադառնում են իրենց բնակության վայր՝ շուտով հայրենիք կրկին վերադառնալու ակնկալիքով: