10.11.2016 | 
Կրթություն
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ
Այսօր ԵՊՀ-ում անցկացվեց «Նորաձևության մարքեթինգ» խորագրով սեմինար-դասընթաց:

Այն կազմակերպվել էր ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի ու «Ակադեմիքս թիմ» ընկերության համակործակցության շրջանակում: Դասընթացը վարում էր «Ակադեմիքս թիմ» ընկերության հիմնադիր տնօրեն Լիլիթ Ճուղուրյանը:

«Դասընթացի նպատակն է համալսարանի ուսանողներին, շրջանավարտներին ներկայացնել նորաձևության մարքեթինգի հիմունքները, նորաձևության մակարդակները՝ բարձր նորաձևություն, պատրասի նորաձևություն և մասսայական նորաձևություն, այդ թվում՝ նաև բոլոր այդ երեք մակարդակների առանձնահատկությունները արտադրության, որակի, իրացման, հանրային կապերի գովազդի համատեքստում»,- նշեց Լիլիթ Ճուղուրյանը:

Դասընթացի սկզբում ներկայացվեց նորաձևության մարքեթինգի տեսության զարգացման պատմական ակնարկ: Հիմնական թեմաններն էին նորաձևության մարքեթինգի հիմունքները, միջազգային չափորոշիչները, շուկայի կառուցվածքը, հիմնական մակարդակները և այլն:

Այլ նորություններ
ԱՄՓՈՓՎԵՑԻՆ «ՊԱԼԵԱՏԻՎ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
Դեկտեմբերի 26-ին ԵՊՀ կիրառական հոգեբանության կենտրոնի նախաձեռնությամբ կազմակերպված միջոցառմանը մասնակցում էին ոչ միայն կենտրոնի աշխատակիցներն ու դասընթացի մասնակիցները, այլև ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի դեկանն ու պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչները:
ԱՊԱԳԱ ՏՆՏԵՍԱԳԵՏՆԵՐԸ ԾԱՆՈԹԱՑԱՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅԱՆԸ ՆՊԱՍՏՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻՑ ՄԵԿԻՆ
ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետում այսօր դասախոսությամբ հանդես եկավ «Կիրառական տնտեսագիտություն և մաթեմատիկական մեթոդներ» մագիստրոսական ծրագրի ղեկավար Սերգեյ Սլոբոդյանը: