27.11.2018 | 
Կրթություն
ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. ԵՊՀ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԸ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ ԵՆ ԱՎՍՏՐԻԱՅՈՒՄ
ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. ԵՊՀ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԸ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ ԵՆ ԱՎՍՏՐԻԱՅՈՒՄ
«ERASMUS+ PRINTeL» նախագծի դասախոսների վերապատրաստման շրջանակում ԵՊՀ երեք դասախոսներ մասնակցել են Ավստրիայի Գրաց քաղաքի Յոաններում կիրառական գիտությունների համալսարանում նոյեմբերի 5-9-ը տեղի ունեցած «Համակցված դասավանդում և ուսուցում» խորագրով դասընթացին:

Դասավանդման և ուսուցման գործընթացների, ինչպես նաև դրանցում ժամանակակից տեխնոլոգիաների ունեցած բազմակի հնարավորությունների բացահայտմանը, փորձի փոխանակմանն ուղղված դասընթացին մասնակցել են Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի դոցենտ Աննա Ալեքսանյանը, Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների (SS) կրթական և հետազոտական կենտրոնի ասիստենտ Արթուր Ավագյանը և Քիմիայի ֆակուլտետի դոցենտ Լիանա Գաբրիելյանը:

 

Ի դեպ, նույն համալսարանում ստուգայցի (մոնիթորինգ) նպատակով էին գտնվում նաև «ERASMUS+ PRINTeL» նախագծի ղեկավար, ԵՊՀ ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտորի տեղակալ, Որակի ապահովման կենտրոնի տնօրեն Արմեն Բուդաղյանը և նույն կենտրոնի առաջատար մասնագետ, նախագծի համակարգող Մարի Սանթուրջյանը։

 

Վերապատրաստման հագեցած շաբաթվա ընթացքում «ERASMUS+ PRINTEL»  նախագծի  Հայաստանի, Վրաստանի, Բելառուսի գործընկեր բուհերից ժամանած ամենատարբեր ուսումնական առարկաների գծով փորձ ունեցող դասախոսները ծանոթացել և քննարկել են դասախոսի՝ որպես էլեկտրոնային մոդերատորի և ռեֆլեկտիվ իրականացնողի, դերի առանձնահատկությունները, ինչպես նաև դրա հետ կապված սեփական լսարանում կիրառվող մեթոդների յուրահատկությունները:

 

Ըստ մասնակիցների՝ հատկապես կարևոր ու կիրառելի էին առցանց թղթապանակների և էլեկտրոնային այլ գործողությունների ու ակտիվությունների միջոցով սովորողների ռեֆլեկտիվության աջակցության մանրամասները, դրա կիրառման փորձը և հետագա տեղայնացման հնարավորությունները:

 

Վերապատրաստվողների համար հետաքրքրական է եղել նաև մուլտիմեդիա հնարավորությունների ուսումնասիրությունը:

 

Նրանց հավաստմամբ, համակցված ուսուցման կիրառման փորձի քննարկման տեսանկյունից կարևոր էր նաև էլեկտրոնային ուսուցման առցանց գործիքներին ծանոթացումը և դրանց դիտարկումը պրոյեկտիվ ուսուցման տեսանկյունից:

 

Ամբողջ շաբաթվա աշխատանքն ամփոփվել է խմբային աշխատանքների միջոցով պատրասված նախագծերի ներկայացմամբ և անհատական փորձի քննարկմամբ: Վերապատրաստման դասընթացի ավարտին բոլոր մասնակիցները ստացել են մասնակցության վերաբերյալ վկայականներ:

Պատրաստեց Քնար Միսակյանը

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԴԱՍԵՐԸ ՄԵԿՆԱՐԿԵԼՈՒ ԵՆ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 11-ԻՑ
2018-2019 ուստարվա 2-րդ կիսամյակի առկա ուսուցման ուսումնական պարապմունքները սկսվելու են փետրվարի 11-ից, իսկ հեռակա ուսուցման ուսումնական պարապմունքները՝ մարտի 11-ից:
ԵՊՀ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՒՄ ԵՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԻՋՈՑՆԵՐ
Երևանի պետական համալսարանում «Moodle» էլեկտրոնային ուսուցման համակարգի ներդրման առաջին քայլերն արվել են ՏՏ կրթական և հետազոտական կենտրոնի կողմից դեռևս 2008 թվականին: Առաջին առցանց դասընթացները կենտրոնի աշխատակիցների կողմից հարթակում տեղադրվել են դեռևս 2009-2010 թվականներին: