04.05.2018 | 
Կրթություն
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԾԱՆՈԹԱՑԱՆ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻ ՀԵՏ ԲԱՆԱԿՑԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԻ ՆՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԾԱՆՈԹԱՑԱՆ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻ ՀԵՏ ԲԱՆԱԿՑԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԻ ՆՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
Այսօր ԵՊՀ Հովհ. Ադամյան սրահում տեղի ունեցավ «Ո՞ւմ են փնտրում գործատուները. գործատուի հետ բանակցելու արվեստը և հաջողակ կարիերայի գրավականը» թեմայով դասընթացը:

«Տեղահանված հայ երիտասարդ մասնագետների աշխատանքի աջակցում» ծրագրի շրջանակում իրականացվող դասընթացին մասնակցում էին տարբեր մասնագիտություններ ունեցող ավելի քան 20 սփյուռքահայ և հայաստանաբնակ երիտասարդներ:

 

Դասընթացը վարում էր ծրագրի գործընկեր «2minds» կազմակերպության համահիմնադիր Գայանե Գրիգորյանը:

 

Հանդիպումն անցավ ինտերակտիվ ձևաչափով. դասընթացի մասնակիցներն ակտիվ մասնակցում էին քննարկմանը, պատասխանում դասընթացավարի հարցերին և տեսակետներ արտահայտում:

 

Գայանե Գրիգորյանը ծրագրի մասնակիցներին ներկայացրեց այսօրվա աշխատաշուկայի առաջնահերթ խնդիրները, մարտահրավերները, գործատուների ու մասնագետների դիրքորոշումները:

 

«Աշխատաշուկայում պահանջարկի և առաջարկի անհամապատասխանելություն կա: Գործատուին այլևս դիպլոմը չի հետաքրքրում, նրան հմտություն և կրեատիվություն է պետք: Ուսանողը 4-5 տարի մասնագիտություն է յուրացնում, բայց իր ստացած գիտելիքներով չի կարողանում աշխատաշուկա մտնել, քանի որ ամեն ինչ շատ արագ է փոխվում: Այդ իսկ պատճառով բուհն ավարտելուց հետո յուրաքանչյուր ոք վերապատրաստվելու և նոր հմտություններ ձեռք բերելու կարիք է զգում»,- նշում է Գ. Գրիգորյանը:

 

Մասնագիտությամբ լեզվաբան Լիլիթ Զաքարյանը, ով երկար ժամանակ մենեջեր է աշխատել, վստահ է, որ բոլոր մասնագիտությունները կարելի է յուրացնել մի քանի ամսում, եթե չունես հիմնարար գիտելիք. «Մի քանի ամսում ես կարողացել եմ վաճառքի մենեջերի հմտություններ ձեռք բերել ու իմ լեզվաբան լինելը չի խանգարել, բայց, օրինակ, ՏՏ ոլորտ տեղափոխվելու համար ամիսները բավարար չեն, եթե բազային գիտելիքներ չկան»:

 

ԵՊՀ ռոմանագերմանական բանասիրության ֆակուլտետի շրջանավարտ Մարիամ Խաչատրյանը դրական գնահատեց Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի աշխատանքները և հույս հայտնեց, որ նմանաբնույթ դասընթացները երիտասարդներին թույլ կտան ավելի լավ պատկերացնելու արդի աշխատաշուկայի պահանջները:

 

Հավելենք, որ ծրագրում ընդգրկված սփյուռքահայ և հայաստանաբնակ 62 բոլոր երիտասարդներն էլ մասնակցելու են մի շարք թրեյնինգների, որոնք պարբերաբար կազմակերպվելու են ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի նախաձեռնությամբ:

Այլ նորություններ
«ԿԱՐՈՂ ԵՆ ԱՐԴՅՈ՞Ք ՊԵՏԱԿԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՆԵՐԸ ԿԱՆԽՈՐՈՇԵԼ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՃԸ». ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ Է ԵՊՀ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԹԵԿՆԱԾՈՒ, ԴՈՑԵՆՏ ԿԱՌԼԵՆ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆԸ
ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետի կառավարման և գործարարության ամբիոնի վարիչ, տնտեսագիտության թեկնածու, դոցենտ Կառլեն Խաչատրյանի ներկայացրած «Պետության ինստիտուտների կայացվածությունը ` որպես տնտեսական աճի ապահովման հիմնական գործոն» գիտական թեման արժանացել է ՀՀ ԿԳՆ գիտության կոմիտեի պայմանագրային (թեմատիկ) ֆինանսավորման:
«ԳԵԹ ՄԵԿ ԵՐԵԽԱՅԻ ԿՅԱՆՔԸ ՓՈԽԵԼՆ ԱՐԴԵՆ ՄԵԾ ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄ Է». «ԴԱՍԱՎԱՆԴԻ՛Ր, ՀԱՅԱՍՏԱՆ»-Ի ԼՈՒՍԱՎՈՐ ՈՒ ՄՈՒԹ ԿՈՂՄԵՐԸ
Ես Վարդուհի Մարգարյանն եմ: Սովորել եմ ԵՊՀ հոգեբանության ֆակուլտետում և մասնակցել «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» ծրագրին ու աշխատել եմ որպես հատուկ մանկավարժ-հոգեբան Արմավիրի մարզի Վանանդի միջնակարգ դպրոցում: