06.02.2019 | 
Գիտություն
ԳԻՏԱԿԱՆ ԹԵՄԱ. ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԻԱՍՆԱԿԱՆ ՏԱՐԱԾՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅՈՒՆ Է, ՔԱՆԻ ՈՐ 21-ՐԴ ԴԱՐԸ ՈՉ ԹԵ ՄՐՑԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԴԱՐԱՇՐՋԱՆ Է, ԱՅԼ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ. ՆԱԶԻԿ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ
ԳԻՏԱԿԱՆ ԹԵՄԱ. ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԻԱՍՆԱԿԱՆ ՏԱՐԱԾՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅՈՒՆ Է, ՔԱՆԻ ՈՐ 21-ՐԴ ԴԱՐԸ ՈՉ ԹԵ ՄՐՑԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԴԱՐԱՇՐՋԱՆ Է, ԱՅԼ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ. ՆԱԶԻԿ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ
ՀՀ ԿԳՆ գիտության կոմիտեի գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության պայմանագրային (թեմատիկ) ֆինանսավորման ծրագրերի մրցույթում մանկավարժության ոլորտում հաղթել է ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի վարիչ պրոֆեսոր Ն. Հարությունյանի ներկայացրած «ԵԱՏՄ անդամ երկրների՝ Հայաստանի, Ռուսաստանի, Բելառուսի և Ղազախստանի բարձրագույն կրթության համակարգերի համեմատական վերլուծություն» գիտական թեման:

Մեզ հետ զրույցում գիտական թեմայի ղեկավար,  ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի վարիչ, մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր  Նազիկ  Հարությունյանն  անդրադարձավ գիտական թեմայի արդիականությանը, ինչպես նաև սպասվելիք  ծրագրերին:

 

«Հետաքրքիր է ուսումնասիրել վերոնշյալ երկրների բարձրագույն կրթության համակարգերը և դնել համեմատական վերլուծության մեջ: Համեմատական վերլուծության շնորհիվ երևան են գալիս կառավարման նմանություններն ու տարբերությունները, բացահայտվում է առաջավոր փորձը»,- ասաց թեմայի ղեկավարը:

 

Այն հարցին, թե ինչ ընդունակություններ են անհրաժեշտ համեմատական վերլուծություն կատարելու համար, Նազիկ Հարությունյանը պատասխանեց. «Առաջինը՝ վերլուծահամադրական մտածողություն, այնուհետև երևույթների խորքային ուսումնասիրություն, նյութի մշակվածություն, հիմնախնդրի խորը և համապարփակ ուսումնասիրություն»:  

 

Պրոֆեսոր Հարությունյանի տեղեկացմամբ, գիտական խմբի  գործունեությունը բաժանվել է փուլերի:  «Մշակել ենք հետազոտության իրականացման ցուցանիշներ և ցուցիչներ, որոնք հնարավորություն կտան կենտրոնանալու կոնկրետ խնդրին,- նշեց Հարությունյանն ու հավելեց,- առաջինն ուսումնասիրվելու է երկրների օրենսդրական դաշտը, այնուհետև կառավարման համակարգը, դրանց առանձնահատկությունները, ֆինանսավորումը, բովանդակային հատվածները՝ կրթական ծրագրերը, գնահատման և որակավորումների համակարգերը»: 

 

Ուսումնասիրության շրջանակում նախատեսվում են նաև  կլոր սեղաններ, սեմինար- քննարկումներ և գործուղումներ, այցելություններ յուրաքանչյուր երկրի լավագույն 6 բուհ և տեղում հանդիպում-քննարկումներ ոլորտի առաջատար մասնագետների հետ:

 

Թեմայի ուսումնասիրության ավարտին կտպագրվի 8 գիտական հոդված, ինչպես նաև կոլեկտիվ մենագրություն:

 

Սույն ծրագրի իրականացման համար գիտական խումբը կազմված է 4 անձից:  Բացի գիտական թեմայի ղեկավարից՝ ծրագրի թիմում են ԵՊՀ ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտոր դոցենտ Ալեքսանդր Գրիգորյանը, Մանկավարժության ամբիոնի դոցենտ Աննա Ալեքսանյանը և ամբիոնի հայցորդ Անի Աբրահամյանը:

 

«Ուսումնասիրվող թեման պետք է շարունակական լինի: Երկու տարին քիչ ժամանակ է այս հսկայածավալ աշխատանքի համար, բայց ես կարծում եմ, որ մեր աշխատանքը կպսակվի հաջողությամբ»,- հավաստիացրեց Մանկավարժության ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր  Ն. Հարությունյանը:

 

Նազիկ Հարությունյանի խոսքով, անհրաժեշտ է ապագայում ստեղծել ԵԱՏՄ երկրների բարձրագույն կրթության  միասնական տարածք. «Բարձրագույն կրթության միասնական տարածքի ձևավորումն անհրաժեշտություն է, քանի որ 21-րդ դարը ոչ թե մրցակցության դարաշրջան է, այլ համագործակցության. չէ՞ որ համագործակցությունն է տանում զարգացման, ոչ թե առճակատումը»,- ամփոփեց պրոֆեսորը:

Անգին Խաչատրյան

Այլ նորություններ
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ԴԱՍԱԽՈՍ ԱՐՄԵՆ ՄԱՆՎԵԼՅԱՆԻ ԳՐՔԻ  ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍԸ ՏԵՂԻ Է ՈՒՆԵՑԵԼ ԱՄՆ-Ի ԻՆԳԼՎՈՒԴ ՔԱՂԱՔՈՒՄ
ԱՄՆ-ի Ինգլվուդ քաղաքում տեղի է ունեցել ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի քաղաքական գիտության պատմության և տեսության ամբիոնի ասիստենտ, պատ. գիտ. թեկնածու Արմեն Մանվելյանի «Էներգետիկ աշխարհաքաղաքականությունը և անվտանգությունը միջազգային հարաբերությունների արդի համակարգում» ընդհանուր վերնագրով գիտական աշխատանքի շնորհանդեսը:
ԵՊՀ-Ի ԵՎ ՍԱՏՄ-Ի ՄԻՋԵՎ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԽՈՐԱՆՈՒՄ Է
Երևանի պետական համալսարանի կենսաբանության ֆակուլտետի մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոնում այսօր հյուրընկալվել էր ՀՀ սննդամթերքի անվտանգության տեսչական մարմնի ղեկավար Գեորգի Ավետիսյանը։