08.02.2019 | 
Կրթություն
«ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ԵՎ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՇԱՏ ԿԱՐԵՎՈՐ ԵՆ ՔԻՄԻԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ». ՔԻՄԻԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ՓՈԽԴԵԿԱՆ ԱՐՄԵՆ ԳԱԼՍՏՅԱՆ
«ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ԵՎ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՇԱՏ ԿԱՐԵՎՈՐ ԵՆ ՔԻՄԻԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ». ՔԻՄԻԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ՓՈԽԴԵԿԱՆ ԱՐՄԵՆ ԳԱԼՍՏՅԱՆ
Երևանի Գևորգ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցի աշակերտներն այսօր այցելեցին ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետ՝ ծանոթանալու ֆակուլտետի կրթական ծրագրերին:

Աշակերտները շրջայց կատարեցին Քիմիայի ֆակուլտետի մի քանի լաբորատորիաներում և ծանոթացան ժամանակակից սարքավորումների աշխատանքին:

 

Քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի տեղակալ Արմեն Գալստյանն աշակերտներին համառոտ ներկայացրեց ֆակուլտետի պատմությունը, լայնածավալ գիտակրթական գործունեության հիմնական ուղղությունները, աշխատաշուկայի պահանջները:

 

Նրա խոսքով, «Քիմիա» առարկայի ընկալման և յուրացման համար շատ կարևոր են փորձարարական աշխատանքները. «Դպրոցում աշակերտը պետք է մասնակցի տարբեր քիմիական փորձերին, որպեսզի կարողանա ընկալի առարկայի խորությունը, միայն գրքում գրված տեղեկատվությունը բավարար չէ: Ցավով եմ նշում, որ մեր դպրոցներում չկան համապատասխան նյութական ռեսուրսներ` քիմիական փորձեր իրականացնելու համար»:

Կարևորելով բուհ-դպրոց համագործակցությունը՝ նա նշեց, որ աշակերտները, գալով բուհ, ավելի խորքային տեղեկատվություն են ստանում համալսարանում իրականացվող կրթական ծրագրերի մասին:

 

 

Երևանի Գևորգ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցի «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Արմինե Մարտիրոսյանը նույնպես կարևորեց բուհ-դպրոց համագործակցությունը և ընդգծեց, որ այն մեծ ներդրում ունի աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:

«Քանի որ դպրոցում գործող քիմիական լաբորատորիաները սակավաթիվ են, նյութատեխնիկական բազան շատ աղքատիկ է, իսկ սարքավորումները գրեթե չեն գործում գործնական աշխատանքներ իրականացնելու համար, ապա նման համագործակցությունները կարևոր են քիմիական փորձերը դիտարկելու համար»,-հավելեց «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհին:

 

Ա. Մարտիրոսյանի խոսքով, հիմնական դպրոցը բնագիտական առարկաների դասավանդումը ոչ բավարար է իրականացնում, անբարեխիղճ աշխատանքի արդյունքում աշակերտը կորցնում է սերը բնագիտական առարկաների նկատմամբ:

 

Անօրգանական և անալիտիկ քիմիայի ամբիոնի դոցենտ Ռոբերտ Ադամյանը հանդիպման ընթացքում աշակերտներին ցուցադրեց քիմիական դիտարժան փորձեր՝օքսիդիչների, վերականգնիչների հատկությունները, թթվածնի ստացումը, հավաքումը, ինչպես նաև մետաղների և ոչ մետաղների այրումներ թթվածնի միջավայրում:

 

Նշենք, որ աշակերտների հյուրընկալությունները ԵՊՀ շարունակական բնույթ են կրելու, ինչի նպատակն է նպաստել ավարտական դասարանների աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանը և վերջիններիս ուղղորդել դեպի ԵՊՀ:

 

Նադեժդա Տեր-Աբրահամյան

    

 

 

Այլ նորություններ
ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ԻՐԱՎԱԲԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ. ՄՇԱԿՎԵԼ Է ՆՈՐ ԾՐԱԳԻՐ ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՈՒՄ
ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի ուսանողներին իրավաբանական անգլերեն ուսուցանելու նպատակով «Մարդու իրավունքների տուն Երևան» միջազգային իրավապաշտպան կազմակերպությունների ցանցի հետ համատեղ մշակվել է «Իրավաբանական անգլերեն» դասընթացը:
ԵՊՀ ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԿՐԿԻՆ ՀԱՂԹԵԼ ԵՆ ՄԻՋԲՈՒՀԱԿԱՆ ԴԱՏԱԽԱՂՈՒՄ
Ապրիլի 13-14-ը տեղի ունեցած Մտավոր սեփականության իրավունքի ամենամյա 8-րդ մրցույթ-դատախաղին ԵՊՀ-ն ներկայացել է երկու թիմով, որոնցից մեկը ճանաչվել է գրավոր փուլի հաղթող, իսկ մյուսը զբաղեցրել է առաջին հորիզոնականը և նվաճել լավագույնի տիտղոսը: