28.01.2015 | 
Գիտություն
ԱՍՊԻՐԱՆՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆԱՇՆՈՐՀՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ԵՎ ՈՐԱԿԻ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ԱՍՊԻՐԱՆՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆԱՇՆՈՐՀՄԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ԵՎ ՈՐԱԿԻ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
2015 թ.-ի հունվարի 26-27-ը Երևանի պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանը հյուրընկալեց «Տեմպուս Վերիտաս» ծրագրի մասնակիցներին՝ ասպիրանտական կրթության որակի չափանիշներին և աստիճանաշնորհման չափորոշիչներին նվիրված սեմինար-քննարկման շրջանակներում:

Մեկնարկեցին ծրագրի աշխատանքային երրորդ փաթեթով նախատեսված աշխատանքները, որոնք համակարգում է Բաթ Սպա համալսարանը: Աշխատանքային երրորդ փաթեթի առանցքային խնդիրն է սահմանել հետբուհական կրթության որակի չափանիշները և աստիճանաշնորհման չափորոշիչներն ու ընթացակարգերը:

Քննարկումը խթանելու նպատակով սեմինարի կազմակերպիչները (Թիմ Միդլտոնը և Ջոն Էդուարդսը գլխավոր գործընկեր Բաթ Սպա համալսարանից) առաջարկեցին համաշխարհային սրճարանի և կայծակնային ելույթի ինտերակտիվ մեթոդները:


Հայաստանյան և եվրոպական գործընկերները ներկայացրին իրենց երկրներում ընդունված գիտական կոչում շնորհելու չափորոշիչները՝ ընդգծելով գործող չափորոշիչների ուժեղ և թույլ կողմերը, փորձելով ուրվագծել Հայաստանում ասպիրանտական կրթությանը համապատասխանող ամենահիմնարար սկզբունքները: Ակտիվ քննարկումների ընթացքում մասնակիցներն անդրադարձան որակի ապահովման և բարձրացման խնդիրներին, դիտարկեցին գիտական ղեկավարի դերի կարևորությունը ասպիրանտական ծրագրերի որակի ապահովման գործընթացում, ինչպես նաև քննարկեցին ղեկավար-ասպիրանտ փոխհարաբերություններն ու դրանց արդյունավետությունը:

Այլ նորություններ
 «YSU-KRISP AI LAB» ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ԲԱՑՄԱՆ ԱՐԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ «AI CONF ARMENIA 2022» ԿՈՆՖԵՐԱՆՍԸ ԵՊՀ-ՈՒՄ
«YSU-Krisp AI Lab» («ԵՊՀ-Կրիսպ ԷյԱյ լաբ») գիտակրթական հետազոտական կենտրոնը մեծ նվաճում է ՀՀ-ում արհեստական բանականության ոլորտի զարգացման գործում։ Կենտրոնի բացման շրջանակում կազմակերպվեց նաև «AI Conf Armenia 2022» խորագրով կոնֆերանս, որին մասնակցում էին ոլորտի հմուտ մասնագետներ։
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԿՈՐԵԵՐԵՆ Է ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ ՋՈՆ ՄՈՒՆԻՆ. ԸՆԴԼԱՅՆՎՈՒՄ Է ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐԻ ՀԵՏ ԿԱՊԸ
ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի դասախոս Ջոն Մունին 2020 թվականի սեպտեմբերից դասավանդում է կորեերեն։ Դասախոսի հետ զրուցել ենք համալսարանում ծավալած գործունեության, կրթական միջավայրի և այլ հարցերի շուրջ։