18.12.2017 | 
Հասարակություն
«ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ » ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԻԾԸ՝ ՀԿ-ՆԵՐԻ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՈՒՄ
«ՀՀ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ » ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԻԾԸ՝ ՀԿ-ՆԵՐԻ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՈՒՄ
Այսօր ԵՊՀ Պալեանների անվան դահլիճում տեղի ունեցավ ՀՀ ԿԳ փոխնախարարի հանդիպումը հայաստանյան հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ:

Ինչպես ուսանողական կազմակերպությունների հետ հանդիպման ժամանակ փաստել էր ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը, նոր օրենքի նախագծի վերաբերյալ կլինեն քննարկումներ բոլոր շահագրգիռ կողմերի հետ, ինչպես նաև կլինի հանրային քննարկում:

 

Այսօր տեղի ունեցած հանդիպմանը ներկա էին ԵՊՀ ուսանողների, շրջանավարտների և հասարակայնության հետ կապերի գծով պրոռեկտոր Ռուբեն Մարկոսյանը, ԿԳ փոխնախարար Վահրամ Մկրտչյանը և ԿԳՆ բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Ռոբերտ Սուքիասյանը:

 

Պրոռեկտոր Ռուբեն Մարկոսյանը հանդիպման սկզբում իր ուրախությունը հայտնեց, որ քննարկումների մի մասն անց է կացվում հենց ԵՊՀ-ում: Նա նշեց, որ նախապես ծրագրված էր այնպես, որ հանդիպմանը պետք է ներկա գտնվեր նաև ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը, բայց աշխատանքային գրաֆիկի փոփոխությունների պատճառով վերջինս չի կարողացել մասնակցել քննարկմանը:

 

ԿԳ փոխնախարար Վահրամ Մկրտչյանն ընդհանուր դրույթներով ներկայացրեց նոր օրենքի նախագիծը և պատասխանեց ներկաների հարցերին:

 

Հարցերից մեկը վերաբերում էր կադրերի տարիքային սահմանափակմանը, որի մասին Վահրամ Մկրտչյանն ասաց, որ ըստ ՀՀ Սահմանադրության՝ 65 տարեկան անձինք արդեն իսկ անցնում են թոշակի. «Մենք 5 տարի էլ ավելացրել ենք շեմը, քանի որ գտնում ենք, որ կրթության մեջ ավելի շատ միտքն է աշխատում: Մենք ցանկանում ենք երիտասարդացնել  և՛ բուհը, և՛ գիտությունը»:

 

 

Մասնակիցներից մեկն էլ նշեց, որ օրենքի տրամաբանությանը շեշտակիորեն հակասող դրույթներ էլ կան օրենքում, որոնցից մեկը մասնավորապես հոդված 8-ի 2-րդ կետն է. «Այդ կետը հակասում է ամբողջ օրենքի, ավելի կոնկրետ նախորդ կետի տրամաբանությանը, որտեղ կրթական ծրագրի չափորոշիչը սահմանում է, որ կրթական ծրագրի նպատակները և խնդիրները, ուսումնառության ակնկալվող վերջնարդյունքները ձևակերպելուց հետո ձևավորվում են կրթական ծրագրերի բազան և գնահատման մեթոդները: Մինչդեռ անմիջապես հաջորդ կետում պարզապես պարտադրվում է կրթական ծրագրում ներառել որոշակի դասընթացներ: Կարծում եմ՝ այս կետը պետք է առնվազն վերաշարադրվի»:

 

Ի պատասխան՝ Վահրամ Մկրտչյանը նշեց, որ ինչքան էլ բերվեն հակափաստարկներ, ապա դրանց ի պատասխան՝ կարող են բերվել ավելի շատ փաստարկներ, թե ինչու պետք է պարտադիր լինեն այդ դասընթացները. «Սա քաղաքական որոշման հարց է, որ մեր երիտասարդները ծանոթ լինեն մեր պատմությանը և իմանան հայոց լեզուն»:  

 

Տեղեկացնենք նաև, որ հանդիպման ընթացքում այսօր մեկնարկած հացադուլի աջակից ուսանողները «Տարկետում լինելու ա» և «ՊՆ կրթության և գիտության գործակալություն» գրառումներով թռուցիկներ փակցրեցին ամբիոնին, որտեղից ելույթ էր ունենում փոխնախարար Վահրամ Մկրտչյանը:

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵՑ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ «ԿԱՆԱՉ» ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱՅԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ» ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ
ԵՊՀ-ում այսօր ծավալվեց քննարկում «Ջի Այ Զեթ» ընկերություն կողմից ներկայացված «Հայաստանի «կանաչ» աշխատաշուկայի» հաշվետվության շուրջ։
ՍՈՑՑԱՆՑԵՐՈՒՄ ԿԵՂԾ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՈՒՄՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄ ԵՆ ՄԱՍԱՉՈՒՍԵԹՍԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՈՒՄ
Մասաչուսեթսի տեխնոլոգիական ինստիտուտի (MIT) հետազոտողները փորձել են հասկանալ կեղծ լուրերի տարածման ծավալները և դրդապատճառները: Ավարտից հետո մարտին հանրայնացվել է նրանց հետազոտությունը: