03.03.2018 | 
Քաղաքականություն
ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՅԻ ՀԱՂԹՈՂՆԵՐԸ ԿՕԳՏՎԵՆ ՈՒՍՄԱՆ ՎԱՐՁԻ ԶԵՂՉԵՐԻՑ
ՕԼԻՄՊԻԱԴԱՅԻ ՀԱՂԹՈՂՆԵՐԸ ԿՕԳՏՎԵՆ ՈՒՍՄԱՆ ՎԱՐՁԻ ԶԵՂՉԵՐԻՑ
Այսօր անցկացվեց ԵՊՀ ամենամյա օլիմպիադայի 1-ին փուլը:

2009 թ.-ից անցկացվող օլիմպիադայում աշակերտներն իրենց ուժերը փորձեցին հանրակրթական 13 առարկաների մրցույթներում (մաթեմատիկա, ֆիզիկա, քիմիա, ինֆորմատիկա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն, հայ ժողովրդի պատմություն, հայոց լեզու և գրականություն, ռուսերեն, անգլերեն, գերմաներեն, ֆրանսերեն, ստեղծագործական աշխատանք): Օլիմպիադայի առարկայական բազմազանությունը պայմանավորված է այն մասնագիտություններով, որոնցով կրթությունը իրականացվում է ԵՊՀ-ում:

 

«ԵՊՀ օլիմպիադան» նախաձեռնել և իրականացնում է ԵՊՀ մինչհամալսարանական կրթության վարչությունը: Ամենամյա օլիմպիադային մասնակցում են ինչպես մայրաքաղաքի, այնպես էլ հանրապետության բոլոր մարզերի հանրակրթական դպրոցների ավարտական դասարանների աշակերտները: Ըստ առարկաների՝ յուրաքանչյուր դպրոցից կարող են մասնակցել 2-3 աշակերտ:

 

ԵՊՀ մինչհամալսարանական կրթության վարչության դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների բաժնի վարիչ Էմին Սանթրոսյանի հավաստմամբ, ինչպես ամեն տարի, այս տարի ևս աշակերտների շրջանում ամենաշատը հետաքրքրություն են ներկայացնում «Հայոց լեզու և գրականություն», «Անգլերեն», «Մաթեմատիկա», «Հայոց պատմություն» և «Կենսաբանություն» առարկաները: Օրինակ՝ «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի օլիմպիադային մասնակցել է մոտ 500 աշակերտ, «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադային՝ մոտ 450 աշակերտ և այլն:

 

Օլիմպիադայի նպատակն է բարձր դասարաններում սովորող աշակերտներին հնարավորություն ընձեռել ընդունելության քննություններից առաջ ստուգելու իրենց գիտելիքներն ու պարզելու ընդունակությունները: Բոլոր մարզերում աշխատանքները համակարգում են ԵՊՀ մարզային ներկայացուցիչները և բուհի դասախոսները:

 

 

«Հայտագրվել են Երևանի և տասը մարզերի դպրոցների 11-րդ և 12-րդ դասարանների  շուրջ 2600 աշակերտներ: Նախորդ տարիներին մասնակցության թիվը բավականին բարձր է եղել՝ պայմանավորված դպրոցների շրջանավարտների շատ լինելու հանգամանքով: Մարզերում մասնակցության ակտիվությունը ևս բարձր է: Ընդհանուր առմամբ մարզերից ունենք շուրջ 1900, իսկ մայրաքաղաքից՝ շուրջ 700 մասնակիցներ»,- ասաց Էմին Սանթրոսյանը: 

 

ԵՊՀ գիտական խորհրդի որոշմամբ, oլիմպիադայի երկրորդ փուլում 1-3-րդ տեղերը զբաղեցրած աշակերտները վճարովի համակարգով ԵՊՀ ընդունվելու դեպքում առաջին կուրսում կստանան ուսման վարձի զեղչ համապատասխանաբար 50%, 40% և 30%-ով:

 

Երևանի հ. 159 ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտ Սերգեյ Մկրտչյանը մասնակցում էր «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադային: Նա որոշել է դառնալ ծրագրավորող և ուսումը շարունակել ԵՊՀ ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետում:

 

«Որոշեցի մասնակցել ԵՊՀ-ի կողմից կազմակերպված օլիմպիադային, քանի որ բուհ ընդունվելու ժամանակ հանձնելու եմ մաթեմատիկայի քննություն: Մասնակցությունս օլիմպիադային կօգնի փորձել ուժերս: Հաջորդ տարի, երբ սովորեմ 12-րդ դասարանում, և օլիմպիադան նորից կազմակերպվի, կրկին կմասնակցեմ, քանի որ փորձառություն ձեռք բերելուց բացի՝ հաղթելու դեպքում առաջին կուրսում կարող եմ օգտվել ուսման վարձի զեղչից»,- ասաց Սերգեյ Մկրտչյանը:

 

Գոհար Մանչլիկյանը սովորում է Մանուկ Աբեղյանի անվան 3-րդ ավագ դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի 12-րդ դասարանում: Նա ամենամյա օլիմպիադայի մասին տեղեկացել է իր ընկերներից, որոնք սովորում են ԵՊՀ-ում:

 

«Որոշել եմ դառնալ հաշվապահ և ընդունվել ԵՊՀ: Ամենայն հավանականությամբ, կընտրեմ Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետը: Մաթեմատիկան առհասարակ շատ ուժեղ և կարևոր առարկա է, այդ իսկ պատճառով ցանկացա մասնակցել հենց այս առարկայի օլիմպիադային»,- ասաց Գոհար Մանչլիկյանը:

 

 

Մեր զրուցակիցների շարքում կային նաև աշակերտներ, ովքեր ուսումը ցանկանում են շարունակել արտերկրում կամ այլ համալսարաններում, սակայն որոշել են մասնակցել օլիմպիադային, քանի որ կարծում են, որ այն լավ հարթակ է գիտելիքները ստուգելու և փորձառություն ձեռք բերելու համար:

 

«Այբ» ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտ Հայկ Քասարչյանը, որ մասնակցում էր «Անգլերեն» առարկայի օլիմպիադային, ուզում է դառնալ ինժեներ: Նա դեռ հստակ չի որոշել, թե որ բուհ է ցանկանում ընդունվել:

 

«Տարբերակներ կան արտասահմանում ուսումը շարունակելու: Ես անգլերեն շատ եմ սիրում և դրա համար մասնակցում եմ հենց անգլերենի օլիմպիադային: Բացի այդ, հավանական տարբերակներից է նաև ԵՊՀ ընդունվելը: Սա մեծ փորձառություն է ինձ համար»,- ասաց աշակերտը: 

 

«Ստեղծագործական աշխատանք» առարկայի օլիմպիադայի ժամանակ աշակերտները ընտրում են առաջադրված երեք խորագրերից մեկը և ըստ այդ թեմայի՝ գրում իրենց ստեղծագործական աշխատանքը: ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան և «ԵՊՀ օլիմպիադա-2018»-ի «Ստեղծագործական աշխատանք» առարկայի մասնագիտական հանձնաժողովի նախագահ Նաղաշ Մարտիրոսյանը նշեց, որ սովորաբար ընտրվում են այնպիսի վերնագրեր, որոնք կարող են հոգեհարազատ լինել 16, 17, 18 տարեկան երեխաներին:

 

«Օլիմպիադան տարեցտարի դառնում է ավանդական, անհրաժեշտ, կարևոր մի իրողություն: Ավարտական դասարանների աշակերտները մասնակցում են օլիմպիադային այն համոզմունքով, որ դա համալսարանում առաջին անգամ ներկայանալու յուրատեսակ ձև է: Կարծում եմ՝մասնակիցները որքան հնարավոր է գեղեցիկ կշարադրեն իրենց ասելիքը»,- նշեց Նաղաշ Մարտիրոսյանը: 

 

Տեղեկացնենք, որ դպրոցականների ամենամյա օլիմպիադայի 2-րդ փուլը տեղի կունենա մարտի 31-ին ԵՊՀ-ում, որին կմասնակցեն 1-ին փուլի հաղթողները: Իսկ  օլիմպիադայի փակման և պարգևատրման արարողությունը տեղի կունենա ապրիլի 20-ին ԵՊՀ մեծ դահլիճում:

Այլ նորություններ
ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆ ՔԱՆԱԿԻ ԿՐԵԴԻՏՆԵՐ ՉՀԱՎԱՔԱԾ ԵՎ ՈՒՍՄԱՆ ՎԱՐՁԵՐԸ ՉՎՃԱՐԱԾ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԿՀԵՌԱՑՎԵՆ. ԵՊՀ ՌԵԿՏՈՐԱՏԻ ՆԻՍՏՈՒՄ ԱՄՓՈՓՎԵՑ ՔՆՆԱՇՐՋԱՆԸ
Այսօր ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ ռեկտորատի հերթական նիստը, որի ընթացքում ամփոփվեց 2017-2018 ուստարվա երկրորդ կիսամյակի քննաշրջանը:
4 ԴԵԿԱՆՆԵՐԻ ՈՒ 31 ԱՄԲԻՈՆԻ ՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ, ՆՈՐ ՊՐՈՖԵՍՈՐՆԵՐ, ԴՈՑԵՆՏՆԵՐ. ԹԵԺ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ ԵՊՀ ԳԻՏԽՈՐՀՐԴՈՒՄ
Այսօր ԵՊՀ գիտխորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ գիտխորհրդի հերթական նիստը, որի օրակարգում ընդգրկված էին ութ օրակարգային և մի քանի ընթացիկ հարցեր: