07.02.2023 | 
Ուսանողական, Կրթություն
«ԱՇԽԱՏԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿԱՍԼԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՂԹԱՆԱԿՆԵՐԻ ԳՐԱՎԱԿԱՆՆ ԵՆ». ՆԱՐԵ ՇԱԼՈՒՆՑ
«ԱՇԽԱՏԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՆՊԱՏԱԿԱՍԼԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՂԹԱՆԱԿՆԵՐԻ ԳՐԱՎԱԿԱՆՆ ԵՆ». ՆԱՐԵ ՇԱԼՈՒՆՑ
ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի ուսանող Նարե Շալունցը «Լավագույն ուսանող» հանրապետական մրցույթի հումանիտար ոլորտում մագիստրոսի կրթական ծրագրով երկրորդ տեղի մրցանակակիր է: Նարեի հետ զրուցել ենք ֆակուլտետի ընձեռած հնարավորությունների, ուսանողական տարիներից գիտական գործունեություն ծավալելու կարևորության և այլ թեմաների շուրջ:

Ես Նարե Շալունցն եմ...

 

Տարիներ առաջ ֆրանսիական մշակույթի հանդեպ սերն ու ֆրանսերենի պահանջված մասնագետներից մեկը դառնալու ձգտումը քայլերս ուղղեցին դեպի ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ: Դասախոսների մշտական աջակցությունն ու տված գիտելիքները կանխորոշում էին ապագա հաջողություններս:

 

Դեպի հաջողություն տանող ճանապարհին դժվար պահեր իհարկե եղել են, բայց այդ ժամանակ նաև ունեցել եմ այն գիտակցումը, որ անհրաժեշտ է հավասարակշռել առաջարկվող հնարավորություններն ու սեփական ներուժը: Այս համատեքստում հատկապես առանցքային է ֆակուլտետում կազմակերպված միջազգային գիտաժողովների, օտարերկրյա մասնագետների ներգրավվածությամբ դասախոսությունների դերը, որոնք լեզվակիրների հետ հաղորդակցվելու և նրանց հետ սերտ կապեր հաստատելու լավ հնարավորություն են ընձեռում:

 

 

Կարծում եմ՝ աշխարհայացքի զարգացման գործում կարևոր է նաև ունենալ ստացած գիտելիքներն իրացնելու ձգտում. այս գիտակցումն էապես խթանում է մեր՝ ուսանողներիս գիտական գործունեությունը: Այս առումով հատկապես կարևորում եմ ուսանողական գիտական ընկերության դերը, որը երիտասարդներին օգնում է զարգացնել գիտական միտքը: Ուսումնառության տարիներին տպագրել եմ գիտական երեք հոդված (երկուսը՝ հայերեն, մեկը՝ ֆրանսերեն)։

 

Բացի մասնագիտական կատարելագործմանն ուղղված միջոցառումներին ակտիվ մասնակցելուց՝ նաև ձգտում եմ ստացած գիտելիքներս չափել տարատեսակ մրցույթներում: Ինձ համար կարևոր նշանակություն ուներ Ֆրանկոֆոնիայի համալսարանական գործակալության կազմակերպած հեղինակավոր մրցույթին մասնակցելը որպես ԵՊՀ ներկայացուցիչներից մեկը: Ցուցաբերելով ֆրանսերենի ու ֆրանսիական մշակույթի իմացության բարձր մակարդակ՝ մեր թիմը զբաղեցրեց առաջին տեղը՝ արժանանալով մրցույթի գլխավոր մրցանակին՝ գավաթին, որը համալսարանականներն առաջին անգամ էին նվաճում: Առհասարակ յուրաքանչյուր հաղթանակից հետո նոր նպատակներ եմ սահմանում։ Այդպիսի հնարավորություն տվեց նաև «Լավագույն ուսանող» մրցույթը:

 

 

Հանրապետական այս մրցույթն ինձ համար մարտահրավեր էր, որը հաղթահարելով՝ վերարժևորեցի ուսումնառության ողջ ընթացքում ցուցաբերած աշխատասիրությունս և նպատակասլացությունս: Դրանք յուրաքանչյուր հաղթանակի գրավականն են։ Լավագույն ուսանողի կոչումը պարտավորեցնում է առավել ինքնակատարելագործվել և ոգեշնչել մյուսներին: Այս հաղթանակով կենսագրությանս ևս մեկ էջ ավելի վառ գույներով ընդգծվեց:

 

Մարինե Մկրտչյան

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԲԱՑՎԵԼ Է ԳԵՎՈՐԳ ԱՐՇԱԿՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՓԻԼԻՍՈՓԱՅԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԲԱՆԱՎԵՃԻ ԱԿՈՒՄԲ
ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետում գիտական խորհրդի որոշմամբ բացվել է մագիստրատուրայի ուսանող, Արցախյան երկրորդ պատերազմի հերոս Գևորգ Արշակյանի անվան փիլիսոփայական հետազոտությունների և բանավեճի ակումբ:
ԵՊՀ ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԸ՝ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՕՐՎԱՆ ՆՎԻՐՎԱԾ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԻՉ
Սոցիալական աշխատողի միջազգային օրվա կապակցությամբ Երևանի պետական համալսարանի սոցիոլոգիայի ֆակուլտետը Հայաստանի սոցիալական աշխատողների ասոցիացիայի հետ գործակցության շրջանակում կազմակերպել էր «Սոցիալական աշխատողների մասնագիտական կոմպետենտության երաշխավորման հիմնախնդիրները Հայաստանում» խորագրով գիտաժողով: