03.11.2021 | 
Կրթություն
ԵՊՀ ԳԻՏԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐՆ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՐԵԼ ԵՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԻՆՔՆՈՐՈՇՄԱՆԸ ԵՎ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆԸ
ԵՊՀ ԳԻՏԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐՆ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՐԵԼ ԵՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԻՆՔՆՈՐՈՇՄԱՆԸ ԵՎ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆԸ
ԵՊՀ անձի և մասնագիտական գործունեության հոգեբանության գիտահետազոտական լաբորատորիային մինչհամալսարանական կրթության վարչության հետ համագործակցության արդյունքում հոկտեմբերի 19-26-ն իրականացրել է մասնագիտական ինքնորոշման և ընտրության մանկավարժահոգեբանական վերապատրաստում, որին մասնակցել են Երևանի ավագ դպրոցների 9 ներկայացուցիչներ:

Մեզ հետ զրույցում ԵՊՀ անձի և մասնագիտական գործունեության հոգեբանության գիտահետազոտական լաբորատորիայի ավագ գիտաշխատող, հոգեբ. գիտ. թեկնածու, պրոֆեսոր Վարդուհի Պապոյանն ասաց, որ վերապատրաստման ծրագրի նպատակն էր հանրակրթական հաստատությունների մանկավարժների և հոգեբանների համար ապահովել աշակերտների մասնագիտական ինքնորոշմանն ու կողմնորոշմանն ուղղված ժամանակակից տեղեկատվություն, տրամադրել գիտելիքներ աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման, ինքնորոշման և մասնագիտական արդյունավետ ընտրության համար:

 

«Բացի դրանից՝ այն նպատակ ուներ նպաստելու մանկավարժահոգեբանական հմտությունների ձևավորմանն աշակերտների մասնագիտական ինքնորոշման, ընտրության և հետագա իրացմանն ուղղված գործընթացների արդյունավետության, բնականոն շարունակականության ապահովման տեսանկյունից»,- ասաց Վարդուհի Պապոյանը։

 

Նրա խոսքով, վերապատրաստման ծրագիրն իրականացվել է՝ հիմք ընդունելով «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի այն կետերը, որոնք վերաբերում են մասնագիտական կողմնորոշում ունեցող անձի ձևավորմանը, ինքնուրույնությանը, մասնագիտական կողմնորոշման և մասնագիտական աշխատանքային գործունեության նախապատրաստմանը. «Մանկավարժների և հոգեբանների շրջանում վերապատրաստման ծրագիրն անցկացվել է՝ ըստ նախարարության կողմից երաշխավորված ձեռնարկի»:

 

ԵՊՀ անձի և մասնագիտական գործունեության հոգեբանության գիտահետազոտական լաբորատորիայի ավագ գիտաշխատողի տեղեկացմամբ, ծրագիրը մասնակիցներին հնարավորություն է ընձեռում ձեռքբերել մանկավարժահոգեբանական գնահատման նոր հմտություններ, ապահովել
անձնային հասունություն, տիրապետել մանկավարժահոգեբանական գնահատման գործիքակազմին, ինչպես նաև մասնագիտական ինքնորոշման, ընտրության և կայացման համար անհրաժեշտ գիտելիքների նորովի կիրառում:

 

Մեզ հետ զրույցում համար 182 ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Հայկանուշ Թաշյանն ասաց, որ վերապատրաստումը մասնագիտական բավականին լուրջ և հետաքրքիր ծրագիր էր, որի արդյունքում մասնակիցները ստացել են տեղեկատվության մեծ պաշար. «Դրական լիցքերով և մեծ տեղեկատվությամբ հագեցած դասընթաց էր, որն իսկապես ասելիք և արդյունք ուներ»:

 

Համար 189 ավագ դպրոցի հոգեբան Լիանա Պետրոսյանն էլ միանշանակ արդյունավետ գնահատեց ծրագիրը և փաստեց, որ այն բավականին արդիական էր ու նորարար. «Ե՛վ նյութերն էին հագեցած, և՛ գործնական աշխատանքներն էին հետաքրքիր: Ես միանշանակ խորհուրդ կտամ մասնակցել այս ծրագրին»:

 

Վերապատրաստման այս ծրագրի բանախոսները եղել են Վարդուհի Պապոյանը, լաբորատորիայի կրտսեր գիտաշխատող Դիանա Սարգսյանը և գիտաշխատող Ալինա Գալստյանը: Վ. Պապոյանը տեղեկացրեց, որ դրան մասնակցել են այն դպրոցների ներկայացուցիչները, որոնք համագործակցում են ԵՊՀ-ի հետ. «Մենք պատրաստ ենք աշխատել բոլոր դպրոցների հետ: Ծրագիրը շարունակական կլինի և կախված պահանջարկից՝ կփոփոխվի և կհամապատասխանեցվի տվյալ դպրոցի կարիքներին»:

 

Քնար Միսակյան

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-ՈՒՄ ԱՄՓՈՓՎԵՑԻՆ «ՄԱՆՐԷՆԵՐԻ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ. ՆՈՐԱՐԱՐ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԻ ՄՐՑՈՒՅԹԻ» ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
Հաղթող ճանաչված թիմերն ստացան դրամական պարգևներ, իսկ մյուս թիմերին ժյուրին առաջարկեց շարունակել զարգացնել ներկայացված գաղափարները, քանի որ դրանք չափազանց արդիական են և կարող են նպաստել կենսաբանության, հատկապես մանրէաբանության ոլորտի առաջընթացին։
ԵՊՀ ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԺՈՒՌՆԱԼԻՍՏԻԿԱՅԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՆԵՐԸ ՆՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ՍՏԵՂԾՈՒՄ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
«Մեդիա և տեղեկատվական իրավունք» մագիստրոսական ծրագրի շրջանակում ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետ այցելեց «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի Հարավային Կովկասի տարածաշրջանային ծրագրի տնօրենի տեղակալ Մաթիաս Հեսպեն՝ հետագա համագործակցությունների հեռանկարները, ինչպես նաև վերոնշյալ կրթական ծրագրի ուսանողներից երկուսին կրթաթոշակ տրամադրելու հարցը քննարկելու։