Book
Դավիթ Անհաղթի հոգու խնամքի իմաստասիրությունը և արդիականությունը
| Մենագրություն: Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի հրատարակչություն: 2017թ․, 384 էջ, Հայաստան, Երևան
Հայ փիլիսոփայությունը ազգային ինքնության հարացույցների կառուցարկան ու արդիականացման գործոն
| Մենագրություն: ԵՊՀ հրատ., 2017թ․, 190 էջ
Թրաֆիքինգ և մարդու շահագործում
| Ուսումնաօժանդակ ձեռնարկ բուհերի դասախոսների և ուսանողների համար, հրատ., Երևան, 2013, 152 էջ
Ուսուցչի ձեռնարկ 8-9-րդ դասարանների համար
| 8-րդ դասարանի բաժինը, «Տիգրան Մեծ» հրատ., Երևան, 2013, 80 էջ
Թրաֆիքինգ: Մարդկանց շահագործում. թրաֆիքինգ
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Ձեռնարկ ուսուցիչների համար, Երևան, 2010
Քաղաքացիական որակների դասավանդումը գրական բարձրարժեք ստեղծագործությունների հիման վրա
| «Մարդ և հասարակություն», 2010, թիվ 1
Հասարակագիտություն
| Դասագիրք հանրակրթական դպրոցի 10-րդ դասարանի համար, «Տիգրան Մեծ» հրատ., Երևան, 2009
Հասարակագիտություն 10-12
| (Ուսուցչի ձեռնարկ 10-12-րդ դասարանների Հանրակրթական ավագ դպրոցի բոլոր հոսքերի համար), «Տիգրան Մեծ», Երևան, 2009, 120 էջ
Ս. Պետրոսյան, Ս. Խաչատրյան, Տ. Թովմասյան , Ա. Մանուկյան, Կ. Հարությունյան
Հասարակագիտություն-8, ուսումնական նյութեր
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2008
Հմտությունների, վերաբերմունք/դիրքորոշումների և արժեքների գնահատում
| «Մարդ և հասարակություն», 2007, թիվ 5-6, էջ 79-96
Հասարակագիտություն
| Դասագիրք հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի համար, «Տիգրան Մեծ» հրատ., Երևան, 2007
Հասարակագիտություն. ուսուցչի ձեռնարկ 8-9-րդ դասարանների
| Ուսումնական ձեռնարկ հանրակրթական դպրոցի ուսուցիչների համար, «Տիգրան Մեծ», Երևան, 2007, 128 էջ
Հասարակագիտության ինտեգրված ուսուցում. ուսումնական ծրագրի մշակում և թեմատիկ միավորների օրինակներ
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար, Երևան, ԱՅՌԵՔՍ, 2006
Ա. Մանուկյան, Ս. Ավագյան, Ք. Աբելյան, Ս. Պետրոսյան
Քաղաքացիական կրթության ուսուցչի ձեռնարկ
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2005
Ս. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան, Թ. Տեր-Մկրտչյան , Մ. Խախամյան, Տ. Թովմասյան, Վ. Ավանեսյան
Քաղաքացիական կրթություն. ժողովրդավարության հիմնարար արժեքներ
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Ուսումնական ձեռնարկ հանրակրթական դպրոցի 8-9-րդ դասարանների համար, Երևան, 2005
Ա. Մանուկյան, Գ. Վարդանյան, Ֆ. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան
Տնտեսագիտության խնդրագիրք
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2005
Ս. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան, Ա. Զոհրաբյան, Մ. Առաքելյան, Հ. Խաչատրյան, Ա. Արնաուդյան
Հասարակագիտության ուսուցման արդի հիմնահարցեր
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար, Երևան, 2005
Հոգևոր արժեքների (կրոն, արվեստ) մնայուն դերը մարդու զարգացման գործընթացում
| Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ մագիստրանտների համար
Մարդկային զարգացման հիմունքներ
| Ուսումնական ձեռնարկ մագիստրանտների համար, Նոյան Տապան հրատ., Երևան, 2004, 318 էջ
Article
Դիտարկումներ հոգեվերլուծության մշակույթի փիլիսոփայության մասին
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», Երևան, 2020 № 2 (32), էջ 17-30 |
Մշակույթի փիլիսոփայական ընկալումը Հին Հունաստանում և Հռոմում
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն», Երևան, 2020 № 1 (31), էջ 44-54 |
Հայ մեծ հռետորն ու փիլիսոփան. Պարույր Հայկազն
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Հայագիտություն», 2019 № 2 (29), էջ 3-16 |
Ս. Ա. Զաքարյան, Արիստոտելը և XIV դարի հայ փիլիսոփայությունը
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի. Հայագիտություն», 2018 № 2 (26), էջ 76-79 |
Eduard Atayan: A Quest for Soul and Freedom
| Concordia.International Journal of Philosophy, 2018, 73, 19-28 pp. |
Գարեգին Նժդեհը հայկականության պահպանման և հանդուրժողականության որոշ հարցերի մասին
| «Փիլիսոփայության պատմություն և արդիականություն», «Լիմուշ» հրատ., Երևան, 2012, էջ 20-28
Որոշ արժանահիշատակ փաստեր գնահատման պատմությունից
| «Մարդ և հասարակություն», N 5, 2012, էջ 3-14
Ինքնության հիմնահարցի փիլիսոփայական վերլուծության որոշ խնդիրներ
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն» 136.4, Երևան 2012թ., էջ 3-15 |
Հասարակագիտության դասեր ավագ դպրոցի ավարտական դասարանի համար
| «Մարդ և հասարակություն», 2011, թիվ 2
Դավիթ Անհաղթը փիլիսոփայության և արվեստի փոխհարաբերության մասին
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն» 134.4, Երևան 2011թ., էջ 3-13 |
Չափորոշչահեն կրթության որոշ հարցերի շուրջ
| «Մարդ և հասարակություն», թիվ 6, 2010, էջ 11-18
Մտորումներ «Եվրոպական ակումբների հայաստանյան ցանց» ծրագրի կրթական նշանակության մասին
| «Մարդ և հասարակություն», թիվ 5, 2010, էջ 15-22
Ինչ է մարդկանց շահագործումը (թրաֆիքինգը)
| «Մարդ և հասարակություն», թիվ 1, 2010, էջ 57-63
Փորձնական դաս «Հասարակագիտություն» առարկայի «Գեղագիտություն» բաղադրիչից
| «Մարդ և հասարակություն», թիվ 2-3, էջ 91-96, 2009
«Մոդա և ազգային հագուստ» թեմայի դասավանդումը
| «Մարդ և հասարակություն», 2009, թիվ 2
Հասարակագիտության դասերի օրինակելի պլաններ
| «Մարդ և հասարակություն», թիվ 5-6, 2008, էջ 81-92
Ուսուցչի դերը
| «Մարդ և հասարակություն», 2008, թիվ 3-4, էջ 16-36
Գնահատումը հասարակագիտական առարկաների դասավանդման գործընթացում
| «Մարդ և հասարակություն», 2007, թիվ 5-6, էջ 9-27
«Ազատություն և պատասխանատվություն» թեման հասարակագիտության դասընթացում
| «Մարդ և հասարակություն», 2007, թիվ 4
«Բնություն, մարդ և հասարակություն» թեմայի ուսուցումը
| «Մարդ և հասարակություն», 2007, թիվ 1, էջ 9-31
Փիլիսոփայությունը և մշակույթի ճգնաժամի հաղթահարումը ըստ Ալբերտ Շվեյցեր
| «Իմաստասիրական անդրադարձներ» փիլիսոփայության պատմության ամբիոնի գիտական հոդվածների ժողովածու, 2006
Գնահատում և ժողովրդավարություն
| «Մարդ և հասարակություն», 2006, թիվ 1-2, էջ 10-20
Կրթության համակարգում փիլիսոփայության դերի անհաղթյան ըմբռնումը
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 2005, թիվ 2, էջ 120-132
Դերային խաղի նշանակությունը քաղաքացիական կրթության դասերի ժամանակ
| «Մարդ և հասարակություն», 2005, թիվ 1
Դավիթ Անհաղթի փիլիսոփայական մարդաբանական ուղղվածությունը
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 3 (105), Երևան 2001թ., էջ 25-36 |
Դավիթ Անհաղթի փիլիսոփայության մարդաբանական ուղղվածությունը
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 2001, թիվ 3, էջ 25-36
Մահվան և կյանքի իմաստի խնդիրը Դավիթ Անհաղթի փիլիսոփայության մեջ
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 2000, թիվ 3, էջ 34-44
Դավիթ Անհաղթ. փիլիսոփայությունը որպես հոգու խնամք
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 2000, թիվ 1, էջ 104-109
Դավիթ Անհաղթ. փիլիսոփայությունը որպես հոգու խնամք
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», 3 (102), Երևան 2000թ., էջ 104-109 |