Զարուհի Արմենի Վարդանյան
2002-2008: Երևանի պետական համալսարան, կենսաբանության ֆակուլտետ, կենսաֆիզիկոս
1992-2002: Հակոբ Օշականի անվան N172 դպրոց, Երևան
Հայցորդ, ԵՊՀ կենսաֆիզիկայի ամբիոն, Կրտսեր գիտաշխատող
2008-2010: ԵՊՀ կենսաֆիզիկայի ամբիոնի «Ֆիզիկական և ֆիզիկաքիմիական գործոններով բակտերիաների և բջջային թաղանթների ակտիվության կարգավորման մեխանիզմների հետազոտումը և այդ գործոնների գործնական կիրառման հիմնավորումը»` 1012-2008 ծածկագրով, թեմայում որպես կրտսեր գիտաշխատող
2011-առ այսօր: ԵՊՀ, կենսաֆիզիկայի ամբիոնի «Ենթաբջջային կառուցվածքների կենսաֆիզիկայի» գիտահետազոտական լաբորատորիայում որպես կրտսեր գիտաշխատող
Գիտական հետաքրքրություների շրջանակը
կենսաֆիզիկա, մանրէաբանություն, կենսատեխնոլոգիա, մոլեկուլային կենսաբանություն
2012: Գալուստ Գյուլբենկյանի հիմնադրամ (Պորտուգալիա)
Անդամակցություն (մասնակցություն խորհուրդներին, խմբագրական կոլեգիաներին)
<<Կենսաֆիզիկայի համահայկական ասոցիացիայի>> անդամ (IUPAB)
<<Եվրոպական Մանրէաբանական ընկերության ֆեդերացիայի>> անդամ FEMS
<<Կենսաքիմիկոսների ընկերության ֆեդերացիայի>> անդամ (FEBS)
<<Երիտասարդ կենսաբանների ասոցիացիա>> ՀԿ-ի անդամ (YBA)
2011: Պարգևատրում <<Պահանջում ենք գիտության ֆինանսավորման ավելացում>> ֆեյսբուքյան նախաձեռնության և <<Գագիկ Ծառուկյան>> բարեգործական հիմնադրամի կողմից ազդեցության գործակից-IF ունեցող միջազգային գիտական ամսագրերում տպագրություններ ունեցող երիտասարդ գիտնականների խրախուսման ծրագիում հաղթող ճանաչվելու համար,
2012: <<Տաշիր>> բարեգործական հիմնադրամի և <<Պահանջում են գիտության ֆինանսավորման ավելացում>> ֆեյսբուքյան նախաձեռնության մրցանակ միջազգային գիտական հանդեսներում առավելագույն հղում ունեցող հոդվածների մրցույթում հաղթող ճանաչվելու համար:
Հայերեն, Ռուսերեն, Անգլերեն
z.vardanyan@ysu.am, zvard_85@yahoo.com

Զարուհի Արմենի Վարդանյան

Կրտսեր գիտաշխատող | Կենսաբանության ֆակուլտետ - «Ենթաբջջային կառուցվածքների կենսաֆիզիկայի» գիտահետազոտական լաբորատորիա

Zaruhi Vardanyan, Armen Trchounian

Cu(II), Fe(III) and Mn(II) combinations as environmental stress factors have distinguishing effects on Enterococcus hirae | Journal of Environmental Sciences, China, 2015, 28, 95-100 pp. |

Zaruhi Vardanyan, Armen Trchounian

Effects of various heavy metal nanoparticles on Enterococcus hirae and Escherichia coli growth and proton‑coupled membrane transport | Journal of Nanobiotechnology, 2015, 13, 69 p. |

Margarit Petrosyan, Naira Sahakyan, Zaruhi Vardanyan, Anna Poladyan, Yuri Popov, Armen Trchounian

Alkanna orientalis (L.) Boiss. plant isolated cultures and antimicrobial activity of their extracts: phenomenon, dependence on different factors and effects on some membrane-associated properties of bacteria. | Plant cell tissue and organ culture. 2015, 122(2), 727-738 pp.