Իգոր Կարապետի Կարապետյան
Կենսագրություն
Կրթություն
1983 - 1988 թթ. օտար լեզուների ֆակուլտետ, Լեբեդյեվ Պոլյանսկու անվան մանկավարաժական ինստիտուտ, ք. Վլադիմիր, ՌԴ

Գիտական աստիճան
Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն, 1994, ԺԳ.00.01. մասնագիտական խորհուրդ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա
Դոկտորական ատենախոսության պաշտպանություն, 2000, ԺԳ.00.01. մասնագիտական խորհուրդ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա

Աշխատանքային փորձ
1988 - 2000 թթ. Երևանի պոլիտեխնիական իստիտուտի Լենինականի մասնաճյուղի օտար լեզուների ամբիոնի դասախոս
1991 - 1994 թթ. ասպիրանտ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա
1995 - 1999 թթ. դոկտորանտ, Կրթության ակադեմիա, ք. Մոսկվա
2000 - 2003 թթ. «Ինտելինգվա» համալսարան, պրոֆեսոր, ք. Երևան
2003 - 2015 թթ. - այժմ, պրոֆեսոր, ՀՊՄՀ, ԵՊՀ

Կարդացվող դասընթացներ
Մանկավարժական հետազոտությունների մեթոդաբանություն, Բարձրագույն բուհի մանկավարժություն, մանկավարժական ֆասիլիտացիա, օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա, լեզվադիդակտիկա, կրթության կառավարում, մանկավարժական հաղորդակցության խոսութային ռազմավարությունները, ակադեմիական գրագրություն, անգլերենը հատուկ և ընդհանուր նպատակներով

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Ճանաչողական լեզվաբանություն, ճանաչողական հոգեբանություն, կառուցողական- հաղորդակցական մանկավարժություն, հոգելեզվաբանություն

Մասնակցությունը դրամաշնորհների
2004 - 2011 թթ. մասնակցել եմ պետական ֆինանսավորման շրջանակներում տարբեր ծրագրերի

Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, գերմաներեն

Մասնագիտական անդամակցություն
020 և 065 մասնագիտական «Մանկավարժություն» խորհրդի անդամ,
«Մանկավարժություն» ամսագրի խմբագրական խորհրդի անդամ

Պարգևներ
Խաչատուր Աբովյան

Իգոր Կարապետի Կարապետյան

Պրոֆեսոր | Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն - Մանկավարժության ամբիոն
 
 

Գիրք/Book

Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Արուս Մարգարյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Մերի Նազարյան

Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 3 | Ուս. ձեռնարկ, «Րաբունի» ՍՊԸ, 2018թ․, 304 էջ

Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Արուս Մարգարյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Մերի Նազարյան

Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 2 | Ուս. ձեռնարկ, «Րաբունի» ՍՊԸ, 2017թ․, 336 էջ

Ի. Կարապետյան, Ս. Այվազյան

Օտարալեզու բառապաշարի ընտրության մոտեցումները դասագրքաստեղծման գործընթացում | Մխիթար Գոշ, 2012, թիվ 10-12, էջ 56-61

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2016թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա.2 | Եր., ԲԱԲՈՒՆԻ ՍՊԸ, 2015, 336 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան, Մերի Նազարյան

Անգլերենի 2016թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա.1 | Եր. ԲԱԲՈՒՆԻ ՍՊԸ, 2015, 304 էջ

Արուս Մարգարյան, Նաիրա Ավագյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան

Անգլերեն 2015 թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան, մաս 1 | Երևան, Բաբունի հրատ., 2014, 336 էջ

Արուս Մարգարյան, Նաիրա Ավագյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան

Անգլերեն 2015 թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան, մաս 2 | Երևան, Բաբունի հրատ., 2014, 336 էջ

Արուս Մարգարյան, Նաիրա Ավագյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան

Անգլերեն 2015 թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան, մաս 3 | Երևան, Բաբունի հրատ., 2014, 336 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2014թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա3 | Եր., Հաշ Ընդ Հաշ Փրինթ, 2014, 304 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2014թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա1 | Եր., Բաբունի, 2014, 320 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2013թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա. 2 | Եր., Հաշ Ընդ Հաշ Փրինթ, 2013, 368 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2013թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. մաս 2 | Եր., Զանգակ, 2013, 256 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2013թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա3 | Եր., Հաշ Ընդ Հաշ Փրինթ, 2012, 334 էջ

Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Ռուբինա Գասպարյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Մերի Նազարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Նաիրա Ավագյան, Լիլի Կարապետյան, Արուս Մարգարյան

Անգլերենի 2013թ-ի պետական ավարտական միասնական քննությունների շտեմարան. Ա. 1 | Եր.: Հաշ Ընդ Հաշ Փրինթ, 2012, 282 էջ
 

Հոդված/Article

Նունե Բեքարյան, Իգոր Կարապետյան

Իմաստաբանական կոմպետենցիայի ձեվավորումը գեղարվեստական բնագիր տեքստերի վերլուծական ընթերցանության միջոցով | Օտար լեզուները բարձրագույն դպրոցում, 2019, 1 (26), 62-74 էջ

Բեքարյան Ն.Մ., Կարապետյան Ի. Կ., Մելքոնյան Ն.Հ.

Անգլերեն գեղարվեստական տեքստի վերլուծական ընթերցանության ուսուցման վերճանաչողական ռազմավարությունը | Science and education a new dimension. Pedagogy and Psychology. 2019, VII(76), Issue 187, pp. 16-19 |

Լիլի Կարապետյան, Լուսինե Աթոյան, Մարգարիտա Ապրեսյան, Նաիրա Ավագյան, Իգոր Կարապետյան, Անուշ Խաչիկյան, Արուս Մարգարյան, Ռուբինա Գասպարյան, Անահիտ Ոսկանյան, Մերի Նազարյան

Անգլերեն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան. մաս 1 | Ուս. ձեռնարկ: «Րաբունի» ՍՊԸ, 2017թ․, 304 էջ

Ի. Կ. Կարապետյան

Ուսուցիչների թեստաբանական կոմպետենցիայի ձևավորման նախադրրյալները | Կրթության որակի չափման, գնահատման հիմնախնդիրները: Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. – Եր.: Մանկավարժ, 2015. – էջ 94-98

Ի. Կ. Կարապետյան

Մանկավարժական խոսույթների փոխներթափանցման հիմնախնդիրը արդի փուլում | «Մանկավարժության ժամանակակից հիմնախնդիրները» տարածաշրջանային միջազգային գիտաժողովի նյութեերի ժողովածու. – Եր.: «Զանգակ» հրատ., 2015. – 256 էջ: - Էջ 93-97

Ի. Կ. Կարապետյան

Հիսուս Քրիստոսը որպես առաջին մանկավարժ ֆասիլիտատոր | Մանկավարժության արդի խնդիրները. Մարտահրավեերներ և լուծումներ: Հարնապետական գիտաժողովի նյութերի ժողովածու. – Եր.: Մանկավարժ, 2015, 336էջ:- էջ 134-139

Ի. Կ. Կարապետյան, Հ. Ա. Սերոբյան

Կամային որակների թույլ զարգացում ունեցող դեռահասների ֆիզիկական դաստիարակության հիմնախնդիրը | «Մխիթար Գոշ» գիտական հոդվածներ, 2014, 2(41), էջ 36-38

Ի. Կ. Կարապետյան, Ն. Ս. Հայրապետյան

Հաղորդակցական-իրադրային քերականության ուսուցման ճանաչողական-կառուցողական հիմքերը | Օտար լեզուները մասնագիտական նպատակների համար, Եր., ԵՊՀ, 2014, թիվ 2(11), էջ 114-126

Ի. Կ. Կարապետյան, Ս. Ս. Այվազյան

Անգլերեն հոգեբանական ենթալեզվի ուսուցման կաղապարը | Ժողովածու: Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի հիմնադրման 90 ամյակին նվիրված նյութերի, Նոր ուսուցիչ նոր դպրոցի համար: Մանկավարժական կրթության բարեփոխման հեռանկարներ. Տեսություն և պրակտիկա: Գիտաժողով (2012թ. Դեկտեմբերի 14), 2-րդ պրակ: Եր: Մանկվարրժ, 2014. – 454էջ, էջ 203-208

Ի. Կ. Կարապետյան, Գ. Լ. Դանիելյան, Ռ. Վ. Միրզոյան

Բանավոր թարգմանության ուսուցման ռազմավարությունները: Թարգմանությունը որպես գիտական ուսումնասիրության առարկա և միջմշակութային փոխներթափանցման միջոց | Գիտական հոդվածների ժողովածու: Կազմող՝ Կ. Կարապետյան. – Եր.: ԵՊՀ հրատ, 2014, 316 էջ. – էջ 9-17

Ի. Կ. Կարապետյան

Մանկավարժական խոսույթների փոխներթափանցման հիմնախնդիրը արդի փուլում | «Մանկավարժության ժամանակակից հիմնախնդիրները» տարածաշրջանային միջազգային գիտաժողովի թեզիսներ, 17-18 հոկտեմբեր, 2014 Ծաղկաձոր, Հայաստան, Էջ 118-121

Ի. Կ. Կարապետյան, Ռ. Է. Գևորգյան

Տեքստի բանասիրական վերլուծության առանձնահատկությունները հումանիտար կողմնորոշման անգլերենի բուհական դասընթացում | Օտար լեզուները Հայաստանում, Գիտամեթոդական հանդես, 2013, թիվ է, էջ 39-48

Ի. Կ. Կարապետյան

Оптимальная модель тестового контроля сформированности коммуникативной компетенции | Օտար լեզուները մասնագիտական նպատակների համար. #1(10), ԵՊՀ-ի հրատ., Եր.,2013, 232 էջ. - С. 142-152

Ի. Կարապետյան, Լ. Թորոսյան

Բանավոր խոսքի ուսուցման հարալեզվական միջոցներն անգլերենի մասնագիտական դասընթացում | Մանկավարժական միտք. - 2012, N – 1-2, էջ 158-164

Ի. Կ. Կարապետյան, Ա. Ֆ. Աբրահամյան

Անգլերենի հոգեբանական բառապաշարի ընտրության սկզբունքները | Օտար լեզուները Հայաստանում, 2011, # 5, էջ 43-51

Ի. Կ. Կարապետյան, Ս. Ա. Գաբոյան

Մանկավարժական արժեբանության ուսումնասիրման մեթոդաբանական մոտեցումները | Մանկավարժություն, 2010, թիվ 6, էջ 5-10

Ի. Կ. Կարապետյան, Ք. Ա. Ռշտունի

Դարձվածքային կապակցությունների ուսուցման առանձնահատկությունները լեզվական բուհում | Մխիթար Գոշ, գիտ. հանդես, հաս.- գիտ, 3/ 27, 2010թ. , էջ 106-109

Ի. Կ. Կարապետյան, Թ. Պ. Մաթևոսյան

Գեղարվեստական ֆիլմերի միջոցով անգլերենի ուսուցման հիմնախնդիրը լեզվական բուհում | Մանկավարժություն 2010, N1, էջ 4-10

Ի. Կ. Կարապետյան

Խոսույթի առանձնահատկությունները օտար լեզուների փոխներգործուն ուսուցման գործընթացում | Մանկավարժություն 2010, թիվ 1, էջ 4-10

Ի. Կ. Կարապետյան

Գովազդների և հակագովազդների ընտրության և կիրառման առանձնահատկությունները գործարարական անգլերենի դասընթացում | Պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի, ասպիրանտների, հայցորդների և գիտաշխատողների 54-րդ գիտաժողովի նյութերի ժողովածու (նոյեմբերի 19- 21, 2009 թ.): - Եր.: Մանկավարժ, 2010. – թրւ էջ: - 185-187 էջ