Ջանիկ Մամիկոնի Ճավրշյան
1955 –1960թթ Երևանի անասնաբուծական - անասնաբուժական ինստիտուտի կենդանաբանության ֆակուլտետի տեխնալոգիայի բաժին
1960 –1965թթ Կիրովականի մանկավարժական ինստիտուտի ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի ֆակուլտետի ֆիզիկայի բաժին
1962 – 1965թթ Ասպիրանտ Կազանի համալսարանի կենսաբանության բաժնում կենսաֆիզիկա մասնագիտությամբ
1984 –1986թթ Դոկտորանտւրա Մոսկվայի պետական համալսարանի ֆիզիկայի և կենսաբանության ֆակուլտետների կենսաֆիզիկայի բաժնում

Թեկնածուական ատենախոսություն -“ Որոշ էքստրեմալ գործոնների ազդեցությունը ֆոտոսինթեզային ապարատի օպտիկական հատկությունների վրա”, 1967թ, Կազանի պետական համալսարան
Դոկտորական -“Բույսերի ֆոտոսինթեզի առաջնային պռոցեսները օդի աղտոտվածության պայմաններում և կենսաֆիզիկական մոնիթորինգի հեռանկարները”, 1991, Բելառուսիայի ազգային ակադեմիայի ֆոտոկենսաբանության ինստիտուտ:

1961–1962թթ Տեխնիկական նորմավորման և կադրերի գծով ինժեներ: ՌՍՖՍՀ, Ստավրոպոլի մարզի Կուրսավկայի շրջան
1965 – 1968թթ Տեխնիկական կենսաքիմիայի լաբորատորիայի կենսաֆիզիկայի խմբի գիտաշխատող: ԵՊՀ, կենսաբանության ֆակուլտետ
1968 – 1971թթ ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի կենսաֆիզիկայի ամբիոնի ավագ դասախոս
1971– 1994թթ ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի կենսաֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ
1994 – 1998թթ ԼՂՀ , Արցախի պետական համալսարանի բժշկակենսաբանական գիտությունների և քիմիայի ամբիոնի վարիչ
1968թ Երևանի պետական համալսարանի կենսաբանության ֆակուլտետի կենսաֆիզիկայի ամբիոնի պրոֆեսոր

Կենսաֆիզիկա, ֆոտոկենսաբանություն, տիեզերական էկոլոգիա, էներգիայի միգրացիա և էլեկտրոնների տեղափոխություն

Կենսաֆիզիկա, ֆոտո- և ռադիակենսաֆիզիկա, տիեզերական էկոլոգիա, լազերային ֆոտոկենսաբանություն, սպեկտրասկոպիա, արևային էներգիայի տեխնիկա

Հայերեն, ռուսերեն (գերազանց), գերմաներեն (լավ), անգլերեն (բավ.)

IAELPS միջազգային ակադեմիայի ակադեմիկոս
Կենսաֆիզիկայի համահայկական ասոցիացիայի անդամ

Երկարամյա բարեխիղճ աշխատանքի համար ՀՍՍՀ մեդալ, 1989թ

(+374 10) 634879

Ջանիկ Մամիկոնի Ճավրշյան

Պրոֆեսոր | Կենսաբանության ֆակուլտետ

Ֆոտոկենսաբանություն և կենսասպեկտրասկոպիա | Երևան, “Ասողիկ”, 2008թ, 172էջ

Ջ. Մ. Ճավրշյան

Ֆոտոկենսաբանություն, կենսաֆիզիկական ֆոտոմետրիա, կենսասպեկտրասկոպիա | Երևան, “Ասողիկ”, 2006թ, 131էջ

Джавршян Дж., Габриелян Л.С.

Исследование индукции флуоресценции некоторых микроводорослей при последовательном действии экстремальных температур и видимого света | БЖА, N4, 2003, стр. 287-290

Հ. Ջ. Մինասյան, Ջ. Մ. Ճավրշյան

Влияние УФ-излучения на "гиперхромный эффект" в листьях растений, вызванный газообразным аммиаком (ՈՒՄ-ճառագայթման ազդեցությունը գազային ամոնիակով հրահրված “հիպերքրոմային էֆեկտի” վրա բույսերի տերևներում) | ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր: Քիմիա և կենսաբանություն, 2009, #3, էջ 27-34 (ռուսերեն) |

Дж. Джавршян

Исследование индукции флуоресценции хлороффила “а” ФС2 у нормальных и мутантных растений мойского салата | Жур. “Известия” Гос. аграр. унив. Армения, 2009г

Ջ. Մ. Ճավրշյան

Էլեկտրոնային սպեկտրասկոպիայի և լազերային տեխնոլոգիայի կիրառման հեռանկարները փորձարարական արյունաբանությունում | Գիտագործնական ամսագիր “Արյուն”, Երևան, 2008, N2 (8)

Լ. Գ. Հովսեփյան, Ջ. Մ. Ճավրշյան

Շրջակա միջավայրի կենսաֆիզիկական մոնիթորինգի իրականացման հնարավորություններն էկոլոգիայի և բնության պահպանության հիմնահարցերի լուծման համար | Էկոլ-ի և բնության պահպ. կարևորությունը կայուն զարգացման համար, միջ. գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2008, էջ 35-36

J.M. Tchavrshyan

The metods of solar and wind energy use for the development of power engineering and photobiotechnology of high mount ainous and deserting areas | The 3th intern. renewable and clean en. conf, Yerevan, 2007, p. 147-152

Дж. Джавршян

Первичные процессы фотосинтеза при загрязненной атмосферы и перспективы применения гиперхромного эффекта для решения аграрных и экологических проблем | Межд. науч. журнал известия 2007г, 3(19), ст. 24-28

Дж. Джавршян, А. Минасян

Влияние рентгеновского излучения на “гиперхромного эффекта”, вызванный газ. Аммиаком у листьев растений | Вестник МАНЭБ, 2006г, N8, ст. 76-79

Габриелян Л.С., Джавршян Дж.М.

Воздействие высоких температур и ультрафиолетового излучения на структуру и функции фотосинтетического аппарата микроводорослей | Биол. журнал Армении, 1-2 (57), c. 27–32

Ջ. Մ. Ճավրշյան, Հ. Հ. Թադևոսյան

Քլորելա և սպիրուլինա միկրոջրիմուռների էլեկտրոն-տրանսպորտային շղթայի ուսումնասիրությունը միջավայրում կապարի առկայությամբ | ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր, Բնական գիտություններ, 2005, #1, էջ 92-96 |

Джавршян Дж., Саркисян А.Дж.

Моделирование процессов возникновения “гиперхромного эффекта” вызваных в клетках в видимой области спектра | БЖА, 2004г, N4, стр. 296-301

Ջ. Մ. Ճավրշյան, Լ. Ս. Գաբրիելյան

Влияние последствия высоких температур на параметры медленной индукции флуоресценции хлорофилла а фотосистемы 2 хлореллы. (Բարձր ջերմաստիճանների հետազդեցությունը քլորելայի ֆոտոհամակարգ 2-ի քլորոֆիլ a-ի ֆլուորրեսցենցիայի դանդաղ ինդուկցիայի պարամետրերի վրա) | ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր, Բնական գիտություններ, 2004, #1, էջ 86-93 (ռուսերեն) |

Джавршян Дж.М., Габриелян Л.С.

Влияние высоких температур на перераспределение энергии возбуждения между фотосистемами у цианобактерии Spirulina platensis | Материалы III республ. молодежной научной конф. “XXI век: экологическая наука в Армении”, Ереван, 2002, с. 80–85

Дж. Джавршян

Исследование фотофизических процессов фотосинтеза в условиях химического загрязнения атмосферы | Уч. зап. Арцахского гос. ун., 1998г, стр. 47-51

Дж. Джавршян

Оптические и магнитные свойства пигмент-белковых комплексов хлоропластов растений функционирующих в экстремальных условиях атмосферы | Матер. 2-го меж. симп. “Физико-химические основы функционир. белков и их комплексов, Воронеж, 1998, стр. 75-79

Дж. Джавршян, Любимов Б.Ю., Герц С.М.

Фотосинтез высокогорных C3- растении | Фотосинтез и фотобиотехнология, тез. и докл. межд. конф., 1991, Пущино, стр.34

Дж. Джавршян

Изучение пигментной системы листьев адаптированных к условиям альпийской гори Арагац | Экология, N2, 1990, стр. 84-85

Джавршян Дж., Тихонов А.Н.

Свободнорадикальные парамагнитные центры и замедленная флуоресценция листьев бобов под действием аммиака | БЖА 35, N5, 1982г, стр. 335-339

Дж. Джавршян

Спектрально-флуоресцентное исследование роли некоторых ультраструктурных перестроек фотосинтезирующих мембран в первичном процессе фотосинтеза | 1-й Всесоюзный сезд, Москва, 1982, Тезисы, доклады, т. 4, стр. 35-36

Джавршян Дж., Хачатрян Н.М.

О природе термоиндуцированного изменения флуоресценции хлорофилла фотосинтетического аппарата | Жур. физ. раст., том 28, вып. 5, 1981, стр. 948-952

Джавршян Дж., Хачатрян Н.М.

Исследование термоиндуцированного выхода флуоресценции некоторых хлорофилл содерж. систем | БЖА 38, N2, 1980г, стр. 1216-1219