Օրացույց

Հեղինակի որոնում

Ա | Բ | Գ | Դ | Ե | Զ | Է | Ը | Թ | Ժ | Ի | Լ | Խ | Ծ | Կ | Հ | Ձ | Ղ | Ճ | Մ | Յ | Ն | Շ | Ո | Չ | Պ | Ջ | Ռ | Ս | Վ | Տ | Ր | Ց | ՈՒ | Փ | Ք | Օ | Ֆ

Նորություններ

Հանդիպման նպատակն էր ուսանողներին մասնագիտական նոր գիտելիքներ փոխանցելը:

 

Հանդիպման սկզբում միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի դեկան Գեղամ Պետրոսյանը դեսպանին ողջունելուց հետո անդրադարձել է ֆակուլտետի ստեղծմանն ու զարգացմանը, որից հետո դեսպանը ներկայացրել է երկու երկրների փոխգործակցության պատմությունն ու հեռանկարները: Նա իր օրինակով ներկայացրել է դիվանագետի առաքելությունը, հիմնական գործառույթները և պարտավորությունները, դիվանագիտական բանակցություններ վարելու, դիվանագիտական արարողակարգի և վարվեցողության առանձնահատկությունները։

 

«Դիվանագիտական գրագրություն (իսպաներեն)» առարկայի դասախոս, ԵՊՀ դիվանագիտական ծառայության և մասնագիտական հաղորդակցման ամբիոնի դոցենտ, բ․գ․թ. Ռուզաննա Պետրոսյանը, շեշտելով, որ առցանց դասախոսությունը ֆակուլտետի ուսանողների և պրոֆեսորադասախոսական կազմի համատեղ աշխատանքի արդյունք է, նշեց․ «Դասախոսությունը կազմակերպելու գաղափարը ստեղծվել է ուսանողների հետ քննարկումների արդյունքում՝ հաշվի առնելով, թե որքան կարևոր են դիվանագետների և հատկապես դեսպանների հետ հանդիպումները: Այնուհետև ֆակուլտետի ղեկավարությունն օժանդակեց հանդիպման կազմակերպման հարցում»։

 

 

Դեսպան Սոս Ավետիսյանը, կարևորելով նմանատիպ հանդիպումներն ու նախաձեռնությունները ուսանողների մասնագիտական կայացման և զարգացման տեսանկյունից, ուսանողներին խորհուրդ տվեց անընդհատ ուսումնասիրել մասնագիտական գրականություն՝ չսահմանափակվելով սակավաթիվ հոդվածներով և, որ ամենակարևորն է, չամաչել հարցեր տալուց, քանզի պրոֆեսիոնալ մասնագետ են դառնում հիմնականում հարցասերները:

 

 

 

ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ուսանող Թամարա Սարգսյանը, մեզ հետ զրույցում անդրադառնալով կազմակերպված հանդիպման կարևորությանը, նշեց. «Դեսպանի տված խորհուրդները կդառնան մասնագիտական զարգացման կարևոր ուղենիշ և մոտիվացիայի աղբյուր: Հանդիպելով այսօրինակ ձեռքբերումներ ունեցող մասնագետների հետ՝ գիտակցում ենք, որ մեր մասնագիտության մեջ հմտանալու և մեր հայրենիքին արժանի լինելու համար պետք է ձգտենք ավելիին»:

 

 

Նշենք, որ առցանց դասախոսությանը մասնակցել է նաև դեսպանության երրորդ քարտուղար, ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի շրջանավարտ Ժենյա Գյուլբանգյանը։ Ռ. Պետրոսյանի խոսքով՝ վերջինս լավ օրինակ է ուսանողների համար հասկանալու, որ որակյալ կրթության, ջանադիր աշխատանքի և անձնային որակների շնորհիվ նրանցից յուրաքանչյուրը կարող է դառնալ լավ դիվանագետ և մեր երկրի շահերը ներկայացնել այլ պետություններում:

Մրցույթին 19 երկրներից (Ռուսաստան, Բելառուս, Հայաստան, Վրաստան, Գերմանիա, Ֆրանսիա, Իսրայել, Ինդոնեզիա, Մալազիա և այլն) ներկայացվել է 419 նախագիծ, որոնք դիտարկել և գնահատել են միջազգային ավելի քան 80 փորձագետներ։ Ներկայացված ծրագրերից եզրափակիչ փուլ է անցել 10-ը, այդ թվում՝ ԵՊՀ եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի փորձագիտական թիմի ներկայացրած նորարարական նախագիծը, որը, ի դեպ, միակն է ոչ միայն Հայաստանից, այլև Կովկասյան տարածաշրջանից։

 

Կենտրոնի փորձագետներ և նախագծի համահեղինակներ Արուսյակ Ալեքսանյանն ու Մարիամ Մուրադյանը հրավիրվել են Մոսկվա և Նիժնի Նովգորոդ քաղաքներ մրցույթի եզրափակիչ փուլին և դրա նախապատրաստական աշխատանքներին մասնակցելու համար։ 

 

Կրթական նորարարությունների միջազգային մրցույթի նպատակն է նպաստել կրթության ոլորտում նորարարական միջավայրի զարգացմանը։ Կրթության պատրաստվածության ցուցիչն արտակարգ իրավիճակներում կրթական համակարգերի պատրաստվածության չափման գործիք է, որը փորձարկվել է Հայաստանում և Ղրղզստանում, իսկ դրա մեթոդաբանությունն ու հնարավորությունները ներկայացվել են Ղազախստանում և Վրաստանում՝ գործող միջազգային և տեղական կազմակերպություններում, ինչպես նաև Կրթության նախարարությունում։

 

Նշենք, որ մրցույթի կազմակերպիչը «Տնտեսագիտության բարձրագույն դպրոց» ազգային հետազոտական համալսարանն է (НИУ ВШЭ)։ Նախորդ տարի մրցույթի մասնակիցները եղել են 5789-ը։

ԵՊՀ-ի և ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի միջև ստորագրված գործակցության համաձայնագրով կողմերը միավորելու են իրենց ջանքերը մասնագետների վերապատրաստման, կրթական և գիտահետազոտական լրացուցիչ աշխատանքներ կատարելու, համատեղ այլ ծրագրեր իրագործելու համար։

 

 

Նախանշված նպատակներին հասնելու համար կողմերը ներդնելու են ուսումնամեթոդական բազաներ, լաբորատորիաներ, մարդկային ռեսուրսներ, մասնագիտական գիտելիքներ, ունակություններ ու հմտություններ։

 

 

Ըստ համաձայնագրի՝ համագործակցության շրջանակում կազմակերպվելու են նաև գիտաժողովներ, կլոր սեղան-քննարկումներ և ակադեմիական այլ միջոցառումներ։

 

ԵՊՀ սոցիալական հետազոտությունների իննովացիոն կենտրոնի և բանկի՝ իրագործվելիք հետազոտական տարբեր ծրագրերը, ըստ այսօր ստորագրված հուշագրի, նպաստելու են ինչպես ֆինանսական ոլորտի, այնպես էլ կրթության ու գիտահետազոտական աշխատանքների զարգացմանը:

 

 

 

Կարևորելով գործարար աշխարհի մասնակցությունը կրթության ու հետազոտության կազմակերպման գործում՝ ԵՊՀ ռեկտոր Հ․ Հովհաննիսյանն այսօրվա հանդիպմանը փաստեց, որ այն անհրաժեշտ է ինչպես աշխատաշուկայի պահանջները հստակ ձևակերպելու, այնպես էլ նոր խնդիրներ առաջադրելու տեսանկյունից։

 

«Սոցիալական հետազոտությունների իննովացիոն կենտրոնի միջոցով մենք ցանկանում ենք լրացնել ոլորտում առկա բացերն ու հանրության շրջանում վերականգնել վստահությունը սոցիոլոգիական հետազոտությունների նկատմամբ։ Վստահ եմ, որ Ակբա բանկի հետ մեր համագործակցությունը կնպաստի ոլորտների զարգացմանն ու կընձեռի նոր հաջողություններ գրանցելու հնարավորություններ»,- ասաց ԵՊՀ ռեկտորը։

 

«ԵՊՀ-ի հետ համագործակցության շրջանակում բանկը պատրաստակամ է ներդնել իր՝ ավելի քան քսանհինգ տարիների ընթացքում կուտակած տեղական և միջազգային լավագույն փորձը, մասնագիտական գիտելիքները, ունակություններն ու հմտությունները, որպեսզի համատեղությամբ նախատեսվող հետազոտական աշխատանքները բարձր արդյունքներ ապահովեն: Կարծում եմ, որ Ակբա բանկի ու ԵՊՀ սոցիալական հետազոտությունների իննովացիոն կենտրոնի հետագա աշխատանքների արդյունքները նոր որակ կհաղորդեն հայաստանյան ֆինանսական ոլորտին»,- նշեց Ակբա բանկի գլխավոր գործադիր տնօրենի տեղակալ Արսեն Մելքոնյանը:

 

 

Հանդիպման ժամանակ կողմերը քննարկեցին նաև համագործակցության արդյունքում սպասվող համատեղ գործունեության շրջանակն ու հետագա անելիքները։

Երևանի «Գյոթե» ինստիտուտի՝ գերմաներենի դասավանդման փորձագետ Իրիս Զոննենբերգը, կարևորելով Երևանի պետական համալսարանի հետ համագործակցությունը, նշեց, որ սա նոր հնարավորություն կտա բարձրացնելու գերմաներենի հանդեպ հետաքրքրությունը, ինչպես նաև կնպաստի լեզվի զարգացմանը: Իր ելույթում Ի. Զոննենբերգը հույս հայտնեց, որ նմանօրինակ ծրագրերը շարունակական կլինեն:

 

 

Մեզ հետ զրույցում ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի գերմանական բանասիրության ամբիոնի վարիչ Գայանե Սավոյանն անդրադարձավ գերմաներենի՝ որպես օտար լեզվի զարգացման գործում ամբիոնի կատարած աշխատանքներին: Խոսելով տարատեսակ համագործակցություններից` Գ. Սավոյանը փաստեց, որ դրանք միտված են ընդլայնելու լեզվի վերաբերյալ ուսանողների գիտելիքները, ինչպես նաև վերջիններիս հաղորդակից դարձնելու լեզվի անընդհատական զարգացմանը: Այս համատեքստում նա կարևորեց «Գյոթե» ինստիտուտի հետ համագործակցության շրջանակում կազմակերպվող ծրագիրը:

 

 

«Հետաքրքիր է տեսնել, թե ուսանողը ոչ մասնագիտական բնագավառում ինչպես կյուրացնի դասավանդման մեթոդները: Մի բան է, երբ դու սովորում ես լեզուն ու դառնում լեզվի մասնագետ, և մեկ այլ բան է, թե ինչպես այդ լեզվով ձեռք կբերես այնպիսի հմտություն, որն ընդհանուր է տարբեր մասնագիտությունների համար։ Ճիշտ է, ծրագիրն անցկացվելու է գերմաներենով, բայց այն տալիս է նաև ընդհանրական գիտելիք, որն անհրաժեշտ է յուրաքանչյուրին»,- նշեց գերմանական բանասիրության ամբիոնի վարիչը:

 

Շարունակելով Գ. Սավոյանի խոսքը՝ ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի դասախոս, «Գյոթե» ինստիտուտի վերապատրաստող Մերի Նավասարդյանը նույնպես անդրադարձավ գերմաներենի դասավանդման նոր մեթոդներն ուսանողներին փոխանցելու կարևորությանը` նշելով, որ տարածաշրջանի երկու երկրներում էլ այն կարևորվում է:

 

 

«Գյոթե» ինստիտուտի վերապատրաստողը մատնանշեց մի քանի ծրագիր, օրինակ՝ «Էրազմուս+»-ը, որոնք հնարավորություն են տալիս դասավանդման ժամանակակից մեթոդների հետ կապված վերապատրասում անցնելու արտերկրում: Մ. Նավասարդյանի հավաստմամբ՝ «Գյոթե» ինստիտուտն այդ պրակտիկան ներդնում է նաև այստեղ:

 

«Կարևոր է, որ ծրագիրը տալու է ոչ միայն մանկավարժական, այլև տարաբնույթ այլ հմտություններ, որոնք ունենալու դեպքում ուսանողներն առավել պահանջված մասնագետներ կդառնան»,- վստահեցրեց Մ. Նավասարդյանը:

 

 

Խոսելով դասավանդման նոր մեթոդներից՝ Մերի Նավասարդյանը նշեց, որ դրանք տարբեր են յուրաքանչյուր բնագավառում՝ տեքստերի շուրջ տարվող աշխատանքներում, լսարանի հետ ծանոթանալու հարցում, տեղեկատվությունն առավել գրավիչ ներկայացնելու տեսանկյունից և այլն: Մ. Նավասարդյանը հավելեց, որ ծրագրի շրջանակում անդրադառնալու են դասավանդողների տարբեր տիպերին: Նրա խոսքով` սա ոչ ֆորմալ կրթության բաղկացուցիչ մաս է:

 

Նշենք, որ ծրագրին մասնակցելու հայտ են ներկայացրել 30 ուսանողներ, որոնցից ընտրվել են գերմաներենի տիրապետման առավել բարձր մակարդակ ունեցող շուրջ 20 հայտատուներ:

 

 

Հատկանշական է, որ ծրագրի ավարտին մասնակից ուսանողներն ստանալու են հավաստագրեր: Ծրագիրը նոր հիմքեր է ստեղծելու «Գյոթե» ինստիտուտի հետ համագործակցության ձևավորման ու զարգացման համար: