, , ,
Մասնագետի պատրաստման հոգեբանական գնահատում
| ԵՊՀ հրատ., 2020, 198 էջ
, , , ,
Психологическая безопасность в системе человек - транспорт
| Изд. ЕГУ. 2017, 84 стр.
, , ,
Սովորողի ինքնուրույնության և մասնագիտական ինքնորոշման հոգեբանական գնահատում
| Ուս. ձեռնարկ: ԵՊՀ հրատ.: 2017թ․, 78 էջ
Հոգեգենետիկայի արդի խնդիրները
| Ուս. ձեռնարկ: Հեղինակային հրատ., 2015թ․, 36 էջ |
,
Особенности обеспечения непрерывного профессионального образования в контексте Болонского процесса, Основные проблемы послевузовского и непрерывного образования
| Сборник статей международной научной конференции, Ереван, 2010, с. 86-90
, ,
The study of hardiness in relation with personal values and personality development under conditions of social changes
| Abstract book of XV European Conference on Personality, Brno, Czech Republic, 2010, p. 215
,
Երիտասարդ մասնագետների ինքնիրացման հոգեբանական առանձնահատկությունները
| «Բանբեր Երևանի համալսարանի», «Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն» 131.4, Երևան 2010թ., էջ 50-56 |
, , ,
Երեխայի ընդհանուր զարգացման սանդղակ
| «Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ», Երևան, «Զանգակ-97» հրատ., 2008, էջ 108-115
, , ,
Perspectives of Professional Support for Students in Armenia
| Psychology In The 21st century, Open Minds, Societies and World, 32nd International Congress of Psychology, 18-23.07.2021, p. 1, Czech Republic
,
Հանրակրթական ուսումնական աստատությունների ուսուցիչների հոգեբանական անվտանգության հիմնախնդիրը
| «Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները» միջազգային գիտաժողովի նյութեր, հոկտեմբեր 28-30, 2011, էջ 358-360
,
Փոխակերպվող հասարակության պայմաններում անձի մասնագիտական կայացումը
| Միջազգային գիտաժողով, Փոխակերպվող հասարակության զարգացման տեսական և գործնական հիմնախնդիրներ. ամփոփումներ, ապրիլ 16-17, 2012, էջ 103