05.10.2018 | 
Ուսանողական, Կրթություն, Գիտություն
Մարքեթինգի և հոգեբանության կապը
Մարքեթինգի և հոգեբանության կապը
Հոգեբանությունը ծաղկեցնում է մարքեթինգային ոլորտը

     Սեպտեմբերի 19-ին ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի ՈՒԳԸ-ի նախաձեռնությամբ ԵՊՀ 8-րդ մասնաշենքի 302 լսարանում անց կացվեց  մարքեթինգի և հոգեբանության կապին վերաբերվող սեմինար-քննարկումը:Ներկա էին մոտ 25 ուսանողներ տարբեր ուսումնական հաստատություններից և կազմակերպություններից: Բանախոսն էր հայտնի Microsoft ընկերության գործընկեր հանդիսացող Madatech ընկերության տնօրեն Դավիթ Բաբայանը: 

 

  Միջոցառումն անց կացվեց քննարկման ձևաչափով: Հետաքրքիր մոտեցումներ տրվեցին տարբեր հոգեբանական և մարքեթինգային եզրույթներին: Խոսեցինք մարդու որոշման կայացման հիմքում ընկած երևույթների մասին և ո՞ր հոգեբանական գործոնները կարող են օգտագործվել մարքեթինգի համար: Քննարկվեցին հայտնի կազմակերպությունների մարքեթինգային մոդելները: Անդրադարձ կատարվեց նաև նեյրոմարքեթինգին և PR-ին:

 

 

Հեղինակ` Մարիամ Մանուկյան

Փաստաբանների պալատի հիմնախնդիրները
ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետում էր ՀՀ Փաստաբանների պալատի նախագահ Արա Զոհրաբյանը: Հանդիպումը կազմակերպել էր ֆակուլտետի ՈՒԳԸ-ն Քրեական դատավարության և կրիմինալիստիկայի ամբիոնի հետ համատեղ: Տեղի ունեցավ հետաքրքիր և բովանդակալից քննարկում:
«Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի սեմինար-քննարկում ԵՊՀ Իրավագիտության ֆակուլտետում
ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի ՈՒԳԸ-ն սկսել է աշխատանքները սկսել է սեմինար-քննարկումով:
Կոնտակտներ

 ՈՒԳԸ նախագահ՝ Վանատուր Շերենց

 Հասցե՝ Ալեք Մանուկյան 1, ԵՊՀ կենտրոնական մասնաշենք, Ուսանողական գիտական ընկերություն

 Էլ. փոստ՝ sss@ysu.am

Հեռ.՝  (+374 60) 71-01-94 (ՈՒԳԸ աշխատասենյակ)
   (+374 60) 71-02-94 (ՈՒԳԸ նախագահ)

 

Բաժանորդագրվել ծանուցումներին