12.12.2019 | 
Կրթություն
ՀԱՆԴԻՊՈԻՄ ԱՍԱԼԱ-Ի ԱՆԴԱՄ ՎԱԶԳԵՆ ՍԻՍԼՅԱՆԻ ՀԵՏ
ՀԱՆԴԻՊՈԻՄ ԱՍԱԼԱ-Ի ԱՆԴԱՄ ՎԱԶԳԵՆ ՍԻՍԼՅԱՆԻ ՀԵՏ
Երևանի պետական համալսարանի «Վարդանանք» ՌՀԴԱ-ի և Պատմության ֆակուլտետի ուսանողական գիտական ընկերության համատեղ նախաձեռնությամբ այսօր կազմակերպվել էր հանդիպում ԱՍԱԼԱ-ի անդամ, «Վան» գործողության ղեկավար Վազգեն Սիսլյանի հետ։

Հանդիպման սկզբում պարոն Սիսլյանը ողջունեց ուսանողներին և նշեց. «Միշտ չեմ մերժել ուսանողների, ուսանողական միությունների, երիտասարդների հանդիպման առաջարկները, քանի որ իմ պարտքն եմ համարում խոսել այս մասին»:

Վազգեն Սիսլյանը նշեց, որ կցանկանար հարցերի միջոցով անդրադառնալ «Վան» գործողությանը: Ուսանողներն իրենց հուզող հարցերն ուղղեցին պարոն Սիսլյանին և ստացան սպառիչ պատասխաններ: Հարցերի ընթացքում ուսանողներն անդրադարձան գործողությանը, ընթացքին և այլն:



«Վան» գործողությունը տեղի է ունեցել 1981 թ. սեպտեմբերի 24-ին, երբ չորս հայ երիտասարդներ գրոհեցին Փարիզի Հոսման պողոտայի վրա գտնվող թուրքական հյուպատոսարանը: Սկսվում է Հայաստանի ազատագրության հայ գաղտնի բանակի (ԱՍԱԼԱ) «Եղիա Քեշիշյան» մարտախմբի «Վան» գործողությունը:

Գործողությունն իրականացրել են Վազգեն Սիսլյանը, Հակոբ Ջուլֆայանը, Գևորգ Գյուզելյանը և Արամ Բասմաջյանը: Ընդհանուր գործողությունը տևել է 16 ժամ:

Հանդիպման ընթացքում խոսվեց ԱՍԱԼԱ-ի ստեղծման նպատակի, ազատագրության հարցում ունեցած դերի և այլնի մասին:



Հանդիպմանը ներկա էին նաև ընկերները, Արցախի հերոսներ, դասախոսներ, տարբեր ֆակուլտետների և բաժինների ուսանողներ:

Այլ նորություններ
ԵՊՀ-Ն ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՒՄ Է ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԵՆԹԱԿԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ
Երևանի պետական համալսարանը երաշխավորվել է որպես ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստող կազմակերպություն, որի ներկայացրած դասընթացի մոդուլը հաստատվել է ԿԳՄՍ նախարարի կողմից:
«ԸՆՏԱՆԻՔԻ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ». ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԱԿԱՆ ՆՈՐ ԾՐԱԳԻՐ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետում ներդրվել է «Ընտանիքի հոգեբանություն» մագիստրոսական նոր ծրագիրը, որի նպատակն է ընտանիքի հետ աշխատող ապագա մասնագետներին տրամադրել տեսական և գործնական գիտելիքներ, որոնք կհամապատասխանեն ժամանակակից ընտանիքի հիմնախնդիրների լուծման ու հաղթահարման պահանջներին: