Ставка:
              Полная занятость
          Крайний срок:
              12 сентября 2023
          Категория:
              Вакансия
          «ՋԻԷՆՍԻ-ԱԼՖԱ» ՓԲԸ
      
 
Тип работы:
              В офисе
          Основные обязанности
              Պաշտոնի հիմնական նպատակն է իրականացնել Ընկերության բաժանորդների որակյալ, արագ և արդյունավետ սպասարկում՝ նպաստելով բաժանորդների հետ դրական և երկարաժամկետ համագործակցությանը։
Ռոստելեկոմում աշխատանքային օրը բաղկացած է հետևյալից․
- Ընկերության հաճախորդների կողմից ստացված զանգերի ընդունում,
- Զանգերի ընթացքում ստացված դիմումների, բողոքների և խնդիրների գրանցում ու մշակում,
- Աշխատանքների իրականացման նպատակով համապատասխան բաժինների հետ հետադարձ կապի ապահովում,
- Ընկերության ընթացակարգերի իրականացում` կապված ծառայության մատուցման ընթացքում առաջացած խնդիրների լուծման և ընկերության ու բաժանորդների միջև լավ հարաբերությունների պահպանման հետ,
- Ընկերության հաճախորդներին տրամադրվող սպասարկում` հաճախորդների աջակցման կարգին համապատասխան (Խափանման հայտի բացում, խափանման հայտի փակում, այլ),
- Ընկերության հաճախորդների տվյալների բազայի` ՍիԱրԷմ /CRM/ համակարգի կառավարման աշխատանքի վարում, տվյալների բազայի շտկում և թարմացում, համակարգի աշխատանքի վերաբերյալ հաշվետվությունների ներկայացում,
- Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների, ծառայությունների գնացուցակների, վաճառքի կետերի մասին տեղեկատվության տրամադրում հաճախորդներին,
- Տելեմարքեթինգային ակցիաների իրականացում,
- Բովանդակությամբ կից գործառույթների իրականացում:
Требуемая квалификация
              - Բարձրագույն կրթություն,
- Համակարգչային ծրագրերի իմացություն՝ MS OFFICE,
- Լեզուների իմացություն՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն (ցանկալի),
- Աշխատանքային փորձի առկայությունը պարտադիր պայման չէ։
Дополнительная информация
              
ք․ Աբովյան, Հրազդան, Չարենցավան, և հարակից այլ շրջաններ)- հերթափոխային 8 ժամ
 
          