Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
25 июль 2025
Категория:
Вакансия
Կոնցեռն-Էներգոմաշ ՓԲԸ

Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Կազմակերպել և իրականացնել այցելություններ դեղատներ և բժշկական հաստատություններ՝ ապրանքատեսականու ներկայացման, վաճառքի խթանման և համագործակցության խորացման նպատակով
- Վերահսկել դեղատներում ապրանքների առկայությունը, պահպանման ժամկետները և դասավորվածությունը
- Պատրաստել և ներկայացնել պրեզենտացիաներ բժշկական անձնակազմին՝ արտադրանքին ծանոթացնելու և տեղեկացվածության բարձրացման նպատակով
- Հավաքագրել կոնտակտային տվյալներ և ձևավորել բազաներ Bitrix CRM համակարգում
- Վերահսկել դեղատան աշխատակիցների ապրանքատեսականու իմացությունը, անհրաժեշտության դեպքում իրականացնել ուսուցում
- Ուսումնասիրել շուկան, մրցակիցների գործունեությունը և պահանջարկ ունեցող ապրանքները՝ ներկայացնելով վերլուծական հաշվետվություններ ղեկավարությանը
- Մշակել ռազմավարական ծրագրեր՝ վաճառքի ընդլայնման նպատակով և համագործակցել վաճառքի թիմի հետ
- Մասնակցել ցուցահանդեսների (Expo)՝ ընկերության ապրանքատեսականու ներկայացման նպատակով
- Ներկայացնել հաշվետվություններ վաճառքների ծավալների հիման վրա
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն բժշկական կամ դեղագիտական կրթություն
- Առնվազն 2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ
- Bitrix CRM համակարգում աշխատանքի փորձ՝ առավելություն է
- Հայերենի և ռուսերենի գերազանց, անգլերենի լավ իմացություն
- Համակարգչային գիտելիքներ (MS Office, ինտերնետ, էլփոստ)` միջին մակարդակի
- Պլանավորման, կազմակերպման և ժամանակի արդյունավետ կառավարման հմտություններ
- Կոնֆլիկտների և սթրեսային իրավիճակների կառավարում
- Պատասխանատվության բարձր զգացում, նախաձեռնողականություն