Категория:
Вакансия
«Կոնցեռն-Էներգոմաշ» ՓԲԸ

Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Сб.
Рабочее время:
09։00-18։00, շաբաթ՝ 10:00-14:00
Основные обязанности
- Հաճախորդների սպասարկում, խորհրդատվություն և վաճառք
- Հեռախոսազանգերի ընդունում և անհրաժեշտության դեպքում՝ փոխանցում համապատասխան ստորաբաժանումներին
- Զանգերի և այցելությունների գրանցում համապատասխան ծրագրում
- Ընկերության diabet.am կայքի վարում և հաճախորդների սպասարկում Viber, WhatsApp, Telegram հարթակներում
- Գնված ապրանքատեսականու երաշխիքի գրանցում, երաշխիքային սպասարկում և համապատասխան փաստաթղթերի կազմում
- Accu-Chek Yerevan Service ծրագրի շրջանակներում պայմանագրերի կնքում, սկանավորում և տվյալների էլբազայի լրացում
- Մանրածախ պահեստի ապրանքների քանակի վերահսկում ամսական պարբերականությամբ
- Սպասարկման բաժնի հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում
- Հաճախորդների բողոքների արձանագրում և փոխանցում
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն, ցանկալի է բժշկական կամ հարբժշկական
- Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն
- Համակարգչային ծրագրերի իմացություն (միջին մակարդակ)
- Վաճառքի և սպասարկման փորձ
- Պլանավորման և կազմակերպման հմտություններ
- Կոնֆլիկտների և սթրեսի կառավարման ունակություն
- Թիմայինություն
Дополнительная информация
Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 1/1 (մեկ օր աշխատանք, մեկ օր հանգիստ)