Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
30 декабря 2025
Категория:
Вакансия
ArctX Solution
Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Մուտքագրել ընթացիկ (day-to-date) գործարքները հաշվապահական ծրագրում
- Վարել աշխատավարձի հաշվարկման համար օգտագործվող տվյալների բազան
- Կատարել աշխատավարձի հաշվարկներ
- Կատարել արձակուրդների հրամանների, հիվանդության թերթիկների, վերջնական հաշվարկների և այլ նմանատիպ հաշվարկներ
- Վերահսկել աշխատակիցների առողջական ապահովագրության հետ կապված գործարքները
- Վարել ինքնահաշիվների (self-invoice) և ոչ ռեզիդենտների հարկման տվյալների բազան
- Կազմել ինքնահաշիվներ (self-invoices)
- Աջակցել ֆինանսական փաստաթղթերի պատրաստմանը, գործարքների մշակմանը և մասնակցել ամսական և տարեկան ամփոփման գործընթացներին
- Անհրաժեշտության դեպքում աջակցել հարկային հաշվառման առաջադրանքների կատարմանը
Требуемая квалификация
- Ֆինանսների, հաշվապահության կամ հարակից ոլորտում բակալավրի աստիճան
- Առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում
- Հաշվապահական սկզբունքների խորացված իմացություն
- Microsoft Excel-ի և Armsoft Accounting 7-ի լավ իմացություն
- Հաշվապահական հիմնական ստանդարտների իմացություն
- Հարկային կարգավորումների և Աշխատանքային օրենսգրքի իմացություն
- Ֆինանսական վերլուծության հմտություններ
- Թիմում արդյունավետ աշխատելու ունակություն
- Ժամանակի կառավարման ուժեղ հմտություններ
- Լավ հաղորդակցման հմտություններ
- Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն, պատասխանատվություն և սեղմ ժամկետներում աշխատելու կարողություն