Тип:
Магистр
Профессия:
023102.16.7 - Օտար լեզու և գրականություն
Специализация:
023102.16.7 - Արտասահմանյան գրականություն
Учебный год программы:
2025/2026
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
0309 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին կիսամյակ, աշնանային
գործն. 30 ժամ
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
0309/Մ20
1. Цель курса
·փոխանցել ուսանողներին տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմնական կիրառություններից օգտվելու հմտությունները,
·սովորեցնել կիրառել դրանք իրենց մասնագիտական ոլորտում: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. աշխատելու տեքստի, գրաֆիկական օբյեկտների, աղյուսակների հետ, 2. մշակելու հոդվածները, գիտական աշխատությունները և այլ փաստաթղթերը, 3. աշխատելու էլեկտրոնային աղյուսակների հետ, կազմելու դիագրամներ և գրաֆիկներ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. աշխատելու տեքստի, գրաֆիկական օբյեկտների, աղյուսակների հետ, 5,մշակելու հոդվածները, գիտական աշխատությունները և այլ փաստաթղթերը , 6,աշխատելու էլեկտրոնային աղյուսակների հետ և կազմելու դիագրամներ և գրաֆիկներ, կատարել հաշվարկներ, նախագծելու և ստեղծելու տվյալների բազա, 7,ստեղծելու հարցումներ, ձևեր, հաշվետվություններ, ներկայացումներ, օբյեկտների վրա: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 8,կիրառելու անիմացիոն և ձայնային էֆեկտներ, մշակելու պարզագույն web-կայքերը՝ օգտագործելով նշագրման լեզուներ։ 3. Описание
·փոխանցել ուսանողներին տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմնական կիրառություններից օգտվելու հմտությունները,
·սովորեցնել կիրառել դրանք իրենց մասնագիտական ոլորտում: 4. Стили и методы преподавания и обучения
Դասերն անցկացվում են համակարգչի միջոցով: Ուսուցողական նյութերը և ինքնուրույն աշխատանքի առաջադրանքները տրամադրվում են ուսանողներին էլէկտրոնային տեսքով: Ընթացիկ և եզրափակիչ ստուգումներն անցկացվում են համակարգչի միջոցով:
5. Методы и критерии оценки
Ստուգարք՝ ըստ գործնական աշխատանքի:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Բաժին 1.Փաստաթղթերի ստեղծման և մշակման տեխնոլոգիաներ:
Բաժին 2. Տվյալների վերլուծության տեխնոլոգիաներ - տվյալների տիպեր, հասցեներ, ֆունկցիաներ, աղյուսակներ, դիագրամներ, գրաֆիկներ: Բաժին 3. Տվյալների բազաներ - տվյալների բազաների նախագծում և ստեղծում, հարցումներ, հաշվետվություններ: Բաժին 4. Ներկայացման մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաներ - ստեղծում և ցուցադրում: Բաժին 5. Web-տեխնոլոգիաներ - նշագրման լեզուներ, պարզագույն web-կայքերի ստեղծում: |
||
1606 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին՝ աշնանային
դաս. 2 ժամ, գործ.2 ժամ
2 ժամ/շաբ.
Обязательный
1302/Մ11.
1. Цель курса
ծանոթացնել սոցիո-հումանիտար հետազոտությունների մեթոդաբանական հայեցակարգին, հետազոտության կազմակերպման առանձնահատկություններին, հետազոտության դիզայնի տեսակներին և հետազոտական ծրագրի ներկայացման սկզբունքներին:
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.իմանալ գիտական հետազոտության կազմակերպման հիմնական սկզբունքները և պահանջները, 2,պատկերացնել ինչպես ուսումնասիրել պատճառահետևանքային կապերը հասարակական գիտություններում 3.հասկանալ գիտական հետազոտությունների մեջ կիրառվող մեթոդների առավելություններն ու թերությունները և կիրառման հնարավորությունները ըստ հետազոտության առարկայի, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.կարողանալ ծրագրել և իրականացնել արդյունավետ հետազոտություն: 5,կիրառել գիտական հետազոտության որակական և քանակական մեթոդները ըստ հետազոտության նպատակի և լսարանի առանձնահատկությունների: 6,կարողանալ նախապատրաստել գիտական հետազոտության գրագետ նախագիծ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.Արժևորել և կիրառելու յուրացրած մեթոդները հասարակական կյանքում առկա իրողությունները վերլուծելու և գնահատելու համար ։ 8,Ներկայացնել մասնագիտական հանրություններին հետազոտության արդյունքները՝ վերջիններին հասանելի եզրաբանության կիրառմամբ։ 3. Описание
ծանոթացնել սոցիո-հումանիտար հետազոտությունների մեթոդաբանական հայեցակարգին, հետազոտության կազմակերպման առանձնահատկություններին, հետազոտության դիզայնի տեսակներին և հետազոտական ծրագրի ներկայացման սկզբունքներին:
4. Стили и методы преподавания и обучения
1.Դասախոսություններ, խմբային քննարկումներ
2.Գրականության վերլուծություն, աշխատանք սկզբնաղբյուրների հետ։ 3.Լուսացուցադրություններ։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգարք, բանավոր ստուգման ձևաչափով։ Հարցատոմսը պարունակում է 2 հարց։
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1.Սոցիալական իմացության առանձնահատկությունները:
2.Սոցիոհումանիտար գիտելիքի մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: 3.Հետազոտական հիմնախնդրի որոշարկման հիմնական մարտավարությունները: 4.Գիտական աղբյուրների վերլուծության և գիտական գրականության ուսումնասիրման մեթոդաբանական սկզբունքները (scoping studies): 5.Գիտական հետազոտության հիմնական փուլերը: 6.Պրոբլեմային իրավիճակի սահմանում և հիմնախնդրի հրատապություն: 7.Հետազոտության օբյեկտ և առարկա: 8.Հետազոտության նպատակ և խնդիրներ: 9.Հետազոտության վարկած: 10.Արժեքային կողմնորոշումը հասարակական գիտություններում: 11.Արժեքամետ սոցիալական գիտության հայեցակարգը և մեթոդաբանությունը: 12.Հետազոտության մեթոդների դասակարգումը: 13. Հետազոտության դիզայն և տվյալների հավաքագրման մեթոդները: 14. Փաստարկման առանձնահատկությունները սոցիոհումանիտար գիտելիքի համակարգում: 15. Հետազոտության արդյունքների տեսականացման ռազմավարությունները: 16. Հետազոտության արդյունքների վերլուծություն և մեկնաբանություն: 17. Հետազոտության կազմակերպման և արդյունքների ներդրման շրջապտույտը: 18. Գիտական հետազոտության հաջողակ նախագիծ պատրաստելու և ներկայացնելու հիմնական սկզբունքները: |