«Կրթությունը 21-րդ դարում» հանդեսի խմբագրություն

«Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական միջազգային գրախոսվող եռալեզու հանդեսը գործում է 2019 թվականից ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնում: Այն լույս է տեսնում տարեկան երկու անգամ: Հիմնադիրը մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Նազիկ Հարությունյանն է։ Հանդեսն իր շուրջն է համախմբել հարյուրից ավելի հեղինակների հայաստանյան և արտերկրի բուհերից: Հանդեսը 21-րդ դարի կրթության հիմնահարցերի քննարկման հարթակ է:
ՀԱՆԴԵՍԻ ԽՄԲԱԳՐԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ԿԱԶՄԸ
Գլխավոր խմբագիր՝ | |
ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ Ն. Կ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
Խմբագրական խորհրդի անդամներ՝ | |
ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ Հ. Վ. | Երևանի պետական համալսարանի ռեկտոր, պ.գ.դ․, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԱՍՐԻՅԱՆ Է. Վ. | Երևանի պետական համալսարանի պրոռեկտոր, հ.գ.թ․, դոցենտ, Հայաստանի Հանրապետություն |
ՄԱՐԴՈՅԱՆ Ռ. Ա. | Գլխավոր խմբագրի տեղակալ, մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Շիրակի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԱԶԱՐՅԱՆ Ռ. Ն. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԲԵՐՄՈՒՍ Ա. Գ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Հարավային դաշնային համալսարան (Դոնի Ռոստով), Ռուսաստանի Դաշնություն |
ԲՈՅԼ Բ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Ձևավորող գնահատման ուսումնասիրությունների կենտրոն, Մանչեստրի համալսարան, Մեծ Բրիտանիայի Միացյալ Թագավորություն |
ԲՈՒԴՆԻԿ Ե. Բ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Մերձկարպատյան ազգային համալսարան, Ուկրաինա |
ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ Ա. Կ. | Ֆ․մ.գ.թ․, դոցենտ, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ Պ. Հ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆ., Վանաձորի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԺՈՒԿ Ա. Ի. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Բելառուսի Մ. Տանկի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր, Բելառուսի Հանրապետություն |
ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ Ռ. Խ. | Բ.գ.թ, դոցենտ, Աբու Դաբիի կրթության և գիտության նախարարություն, Որակի ապահովման և վերահսկողության վարչություն, ԱՄԷ |
ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ Ի. Կ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Վ․ Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ՀՈՊՖՆԵՐ Ի. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Գրացի համալսարան, Ավստրիայի Հանրապետություն |
ՄԱԴԱԼԻՆՍԿԱ-ՄԻՉԱԼԱԿ Ի. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր,Վարշավայի համալսարան, Լեհաստանի Հանրապետություն |
ՄԵՀՐԱՆԵԱՆ Ե. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, Ջորջիա քոլեջ, ԱՄՆ |
ՆՈՎՈՏՆԻ Պ. | Մանկ. գիտ. թեկնածու, դոցենտ, Մասարիկի համալսարան, Չեխիայի Հանրապետություն |
ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ Հ. Հ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ՊԼԱՉԻՆԴԱ Տ. Ս. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Յուրի Կոնդրատյուկի անվան Պոլտավայի պոլիտեխնիկական ազգային համալսարան, Ուկրաինա |
ՊՈԴԻՄՈՎԱ Լ. Ս. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Մոսկվայի պետական մանկավարժական համալսարան, Ռուսաստանի Դաշնություն |
ՎՈՒԲԵԼՍ Թ. Հ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Ուտրեխտի համալսարան, Նիդեռլանդներ |
Ամսագրի արխիվը հասանելի է journals.ysu.am կայքէջում։
Требования к научным статьям, публикующимся в научно-методическом рецензируемом журнале «Образование в 21 веке»
Технические критерии оформления статьи. Статьи должны начинаться с резюме на трех языках /сначала на английском, затем на втором языке, а потом на языке, выбранном для статьи/. Если статья на английском языке, две другие аннотации перемещаются в конец изложения. Если статья на армянском языке, сначала размещаются аннотации на английском, затем на русском, а затем на армянском языке. Если статья на русском языке, сначала идет аннотация на английском языке, затем на армянском, а следом на русском. Изложение статьи должно начинаться с резюме, написанного на языке статьи. Аннотации на трех языках должны содержать заголовок статьи, написанный заглавными буквами, и выравненный по центру.
Сведения об авторе(ах):
Заголовку должны следовать
ФИО автора,
место работы,
страна,
ученое звание, степень,
личный электронный адрес автора /e-mail,
ссылка ORCID /если у автора нет подобной ссылки, он должен зарегистрироваться на этом ORCID сайте и получить ссылку/.
Если статья написана в соавторстве, то перечисление авторов должено быть указано в статье в соответствии с их вкладом.
Резюме или краткое содержание. Текстовая часть трех аннотаций должна быть идентичной по содержанию и представлять общую идею статьи /об этом см. ниже/. Резюме или краткое содержание должно составлять 30 строк, примерно 250-300 слов.
Резюме должно включать ответы на следующие вопросы:
Какова цель исследования?
В чем актуальность статьи и научная новизна?
Какие выводы сделал автор?
За кратким содержанием должны следовать ключевые слова, после чего должна быть представлена основная текстовая часть статьи.
Изложение основного материала. Текст основного материала должен быть изложен на шести страницах. Сначала пишутся аннотации /на требуемых языках/, ключевые слова /на требуемых языках/, затем полный текст описания проблемы, который включает краткий анализ текущих исследований и публикаций, связанных с проблемой, цель статьи, новизна исследования, изложение основного материала, выводы, перспективы дальнейших исследований, рекомендации, список использованной литературы.
При необходимости статья может включать графики и таблицы.
Список литературы. В список литературы должны быть включены только научные источники. Ссылки на статистические данные, документы, отчеты, интернет-источники должны быть ввиде примечаний. Список должен быть в алфавитном порядке и пронумерован. Список использованной литературы должен быть написан латинскими буквами в соответствии с представленной нами таблицой показанной на следующей ссылке․
Список использованной литературы должен включать 5-10 источников. Список использованной литературы должен содержать только те источники, на которые есть ссылки в статье. Ссылки должны содержать номер книги из списка литературы и страницу.
Ссылки оформляются следующим образом: в квадратных скобках пишется номер источника в списке использованной литературы, через запятую пишется страница цитируемой мысли или предложения, например [3, стр. 22].
Количество страниц статьи. Изложение основного материала статьи - 6-7 страниц, аннотации и список литературы на требуемых языках - 2-3 страницы.
Оформление текста должно соответствовать следующим требованиям: все отступы (справа, слева, сверху, снизу) - 20 мм, межстрочный интервал - 1, шрифт - Unicode, размер шрифта 11pt, страница формата A 4, направление текста - ширина страницы, без переносов.
В случае несоответствия требованиям, статьи не принимаются и не отправляются на рецензирование.
ВНИМАНИЕ
Электронную версию статьи отправлять через OJS /https://journals.ysu.am/index.php/Educ-21st-Century/user/register/, а также на адрес электронной почты: education21@ysu.am, в теме письма укажите фамилию автора. Название отправляемого файла также должно включать фамилию автора.
Просим присылать статьи с 22-го августа по 30 сентября 2025 года..
Ждем Ваших статей!
Спасибо за сотрудничество.
Ответственный секретарь журнала:
Мери Аветисян
канд. пед. наук, доцент
Тел. 091-357-857
Эл. почта: education21@ysu.am
Образец
TITUL
Author's name, surname,
Rank, degree of the author,
Work place,
Country,
Author's e-mail the address,
ORCID link
Abstract. 300 word
Keywords: --------------, --------------------, --------------, ------------------, -------------------------.
ЗАГЛАВИЕ
ФИ автора,
Степень, ученое звание,
Место работы,
Страна,
Личный электронный адрес автора /e-mail,
Ссылка ORCID
Аннотация
Введение: 300 слово
Ключевые слова. -----------------, --------------------, ----------------------, ---------------------------.
ՎԵՐՆԱԳԻՐ
Ազգանուն անուն
Գիտական կոչում, աստիճան,
Աշխատավայր
Երկիր
Էլհասցե: ------------------------
Համառոտ ներածական։ 300 բառ
Բանալի բառեր։ Առնվազն 5 բառ
Հիմնախնդիրը: -----------------------------------------------
Հիմնախնդրին առնչվող արդիական հետազոտությունների և հրատարակությունների հակիրճ վերլուծություն: ------------------------------------------------
Հետազոտության նպատակը։ ------------------------------------
Հետազոտության նորույթը։ -------------------------------------------
Հետազոտության գործնական նշանակությունը։ -----------------------------------
Հիմնական նյութի շարադրանքը։ ---------------------------
Եզրակացություններ։ --------------------------------------------
Օգտագործված գրականություն: